Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 7 januari 2005, 22:01   #121
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik maak voorlopig aan jou geen woorden meer vuil, nazi-aanhanger.
Beloofd is beloofd hé pietje (what's in a name )

Citaat:
Je probeert op alle mogelijke manieren je sympathie voor nazi-Duitsland te verdoezelen.
Mijn sympathie voor NAZI-Duitsland?
Allez jong, is dat zo?
Heb ik een site over de NAZI's?
Loop ik mensen achterna die NAZI-sites hebben?
Doe ik onder mom van freedomfighterbashing aan revisionisme en negationisme?
Maak ik bij iedereen die niet links extremistje wil meespelen de link naar de NAZI's?

Dit zijn nochthans schoentjes die jou enorm precies passen hé Pietje (what's in a name )

Noem ik jou daarom te pas en te onpas bij gebrek aan argumenten een NAZI?
Neen hoor, ik vind dat als jij samen met Triangeltje de amateurnazi wil uithangen dat dat moet kunnen alhoewel het niet echt mijn ding is.
Ik vind dat uw NAZI beleving, hoe ziek ook, een vorm is van vrije meningsuiting en wie ben ik om U deze vrijheid af te nemen.

Citaat:
Geen nood hoor, nagenoeg IEDEREEN hier kent je achtergrond
Neen niemand kent die.
Maar dat neemt niet weg dat ik fier ben op mijn achtergrond.
Evenwel moet ik je ontmoedigen moest je hopen dat ik op welke wijze dan ook zou kunnen worden gelinkt met uw NAZI obsessie.
Daarom zou ik U gratis de volgende raad willen geven: Zoek iemand zoals Triangeltje om in obersturmbahnfuhreruniformpje met jou te komen spelen.
Zoals ik reeds eerder meldde: dat is niet mijn ding.
Ik hou eerder van een goed gesprek tussen gelijkgezinde centrum rechtse Vlaamse Mudjahedin en heb met uw ziekelijk obsessief NAZIgedoe niets van doen.

Citaat:
en je voorkeuren.8)
De laatste keer dat mijn wondermooie en lieftallige ega mijn voorkeur checkte was alles nog pikobello in orde!
Maar ook hier moet ik je teleurstellen.
Als je een NAZI madame zoekt ben je ook bij mij aan het verkeerde adres:

Oud 7 januari 2005, 22:04   #122
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Ik heb ook nie gezegd dat gij dat zei, ik dacht eerder dat het iemand van de B.U.B. was, die volhield dat er geen Walen naar het Oostfront vertrokken. Ik probeer dat hier te 'searchen' maar ik krijg wat téveel resultaten om het nog terug te vinden. Het was alleszins nog nie lang geleden.
In Wallonië was er natuurlijk ook collaboratie. Het Rex van Degrelle was geen haar beter dan het VNV van De Clercq. Alleen werd hier altijd geopperd dat Degrelle zou samengespannen hebben met de Belgische staat. Nu dat ik die foto ontdekt heb, kan ik niet anders dan besluiten dat Rex en VNV goeie maten waren. Waarom zou de zoon van Karel Dillen anders Degrelle in Spanje met bloemen zijn gaan opzoeken, en dan nog zolang nadien. Het kan bijna niet anders of er was een sterke "band" tussen beiden.8)
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:09   #123
Fieseler

Standaard

Citaat:
Wat Degrelle betreft , Kijk eens met wie hij hier nog op de foto staat . Juist ja, de jongere Koen Dillen, zoon van BlokBehanger-voorzitter voor het leven

Awel zie: Een separatist die overeenkomt met een unitarist.

Ik wist dat wel hoor: De meeste Vlaamse mujahedin die ik ken kunnen in hun pacifisme met iedereen overweg.

Bij de linkies echter ligt dat spijtig genoeg helemaal anders hé.

Maar niet getreurd: bij elke verkiezing hier te lande merken we dat er meer en meer mensen het pad van het gezond verstand en dus Vlaams pacifisme kiezen.
Oud 7 januari 2005, 22:11   #124
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Awel zie: Een separatist die overeenkomt met een unitarist.
Goed geprobeerd , uwen haring braadt helaas niet. Niemand gelooft wat jij hier brabbelt.

Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 22:12.
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:16   #125
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Wallonië was er natuurlijk ook collaboratie. Het Rex van Degrelle was geen haar beter dan het VNV van De Clercq. Alleen werd hier altijd geopperd dat Degrelle zou samengespannen hebben met de Belgische staat. Nu dat ik die foto ontdekt heb, kan ik niet anders dan besluiten dat Rex en VNV goeie maten waren. Waarom zou de zoon van Karel Dillen anders Degrelle in Spanje met bloemen zijn gaan opzoeken, en dan nog zolang nadien. Het kan bijna niet anders of er was een sterke "band" tussen beiden.8)
Voor mijn part hebben die twee een verhouding met elkaar. Daar lig ik dus echt niet wakker van 8) Diene Degrelle had misschien niet samengespannen met de Belgische staat, maar als je wat opzoekt op het net over de koning in dien tijd, dan komt-ie er ook maar bekakt vanaf niet?

Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 januari 2005 om 22:17.
Gorefest is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:23   #126
rechtsnationaal
Vreemdeling

rechtsnationaal's schermafbeelding

Standaard Blokwatch in actie: trap eens een rechtse jongere in elkaar

[font=Verdana]Links heeft een nieuwe website gestart tegen het Vlaams Belang, www.blokwatch.be. Het is een mooi gezelschap: ABVV-bediende en De Morgen-journalist Marc Spruyt, ex-VMO-lid 'Piano', en extreem-links Groen-lid Patrick Coeman.[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Uiteraard zegt het olijke stel dat ze de democratie willen verdedigen tegen de slechterikken van het Vlaams Belang; laat ons dus eens kijken wat zij met 'democratie' bedoelen.[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Patrick Coeman van Blokwatch, oud-kabinetsmedewerker van Groen, is ook de baas van antifa.net. [/font][font=Verdana]Antifa biedt gratis internetruimte aan aan de meest gewelddadige en extreem-linkse anarchistische groupuscules uit binnen en buitenland. Overdreven? Kijk zelf even. Eén van de websites van Coeman is [size=2]afa-cz.antifa.net[/size], ‘tsjechische Antifascistische actie’. Op de website klik je links ‘fotogallerie’ aan; een met bivakmuts gemaskerde relschopper begroet u. Vervolgens kan je kiezen uit de vele foto’s van ‘heldendaden’ die de extreem-linkse knokploegen verzameld hebben. Kiest men bv. de link ‘Mei 1999 Praag’, dan kan men foto’s bewonderen van extreem-linkse chaoten die een politiewagen en straatmeubilair vernielen. Maar er is voor elk wat wils: in elkaar getrapte rechtse jongeren, bloedende tegenstanders, vernielde Mac Donalds-filialen, brandende barricades, etc. Allemaal op het net, dankzij het project ‘antifa’ van Patrick Coeman.[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]En die man gaat nu met 'blokwatch' de democratie verdedigen... [/font]
[font=Verdana]En die man krijgt daarvoor de morele steun van professor [/font][font=Verdana]Jan Blommaert (RUG), professor Ronald Commers (RUG), professor Eric Corijn (VUB), de Liga voor Mensenrechten, professor Rik Pinxten (RUG), professor Pieter Saey (RUG), professor Sami Zemni (RUG)..[/font][font=Verdana].[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Je zou erom lachen als het niet zo triest was: een rechts professor als Storme wordt ei zo na gelyncht omdat hij de antidiscriminatiewet een slechte wet noemt, maar linkse professoren mogen openlijk hun steun betuigen aan een man die via internet grof extreem-links geweld verheerlijkt en aanmoedigt. [/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana]Mag ik vermoeden, dat de geleerde proffen niet echt wisten waaraan ze hun naam verbonden?[/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana][/font]
[font=Verdana] [/font]
rechtsnationaal is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:27   #127
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

En binnenkort een dooie meer in België. Ha ja, maar die moslims mogen dat, want 't staat in hunne Koran. Ah ja...
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:27   #128
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor mijn part hebben die twee een verhouding met elkaar. Daar lig ik dus echt niet wakker van 8) Diene Degrelle had misschien niet samengespannen met de Belgische staat, maar als je wat opzoekt op het net over de koning in dien tijd, dan komt-ie er ook maar bekakt vanaf niet?
Ik lig wel wakker (figuurlijk gesproken, dan) van het feit dat Karel Dillen,die er "toen" blijkbaar nog altijd dubieuze vrienden op nahield, en wel de stichter vh VB is. Wie weet wat gaat er nog allemaal aan het licht komen. Zolang VB, de moed niet heeft, officieel (eventueel op een persconferentie + vermelding in haar statuten) en definitief afstand te nemen van die obscure perode, zal het VB altijd in desbetreffende hokje geplaatst worden, en de erfgenaam blijven vd Vlaamse collaboratie.

PS : Ik heb hier nog nergens de toenmalige koning in verdediging genomen. 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 22:29.
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:31   #129
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik lig wel wakker (figuurlijk gesproken, dan) van het feit dat Karel Dillen,die er "toen" blijkbaar nog altijd dubieuze vrienden op nahield, en wel de stichter vh VB is. Wie weet wat gaat er nog allemaal aan het licht komen. Zolang VB, de moed niet heeft, officieel (eventueel op een persconferentie + vermelding in haar statuten) en definitief afstand te nemen van die obscure perode, zal het VB altijd in desbetreffende hokje geplaatst worden, en de erfgenaam blijven vd Vlaamse collaboratie.

En ik lig er wakker van dat Hitler geleefd heeft, want misschien is die niet dood en fluistert die Filip Dewinter vanalles in het oor... Komaan, hoe belachelijk altijd het verleden erbij te sleuren terwijl vandaag de dag de AEL en bende Borgerokko onder uw neus de grootste crimineel uithangt tot en met de dood van onschuldige slachtoffers... en niemand die er wat durft tegen doen. Nichten, jullie zijn gewoon nichten.
Sovjet Rusland en vergelijkbare totalitaire landen zijn voorbeelden van naties die getracht hebben de vrijheid te elimineren.
Werkslaaf is offline  
Oud 7 januari 2005, 22:53   #130
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:

Zo kan je wel iedere politieker de grond in boren als je naar de vrienden gaat kijken. Toen ik laatst een reportage zag over wijlen Nederlandse prins Bernhard, kwam ik te weten dat de man lid was van de SS. En iemand die erom maalde? En werd ie ook in een soort VB-hokje geplaatst? Dat het VB afstand moet doen van dit en van dat vind ik alleen maar flutredenen om VB op hun knieën te krijgen en gezichtsverlies te laten lijden. En als ze het deden dan vind men toch wel weer iets nieuws uit om ze er 'afstand' van te laten doen 8)
Oud 7 januari 2005, 23:07   #131
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo kan je wel iedere politieker de grond in boren als je naar de vrienden gaat kijken. Toen ik laatst een reportage zag over wijlen Nederlandse prins Bernhard, kwam ik te weten dat de man lid was van de SS. En iemand die erom maalde?
Bron ?? Want vlak na zijn dood, zag ik een reportage op de Nederlandse TV, waar Nederlanders (geen jonge , maar ouderen, die het konden weten) vol lof waren over Barnhard tijdens WOII. En je weet, dat Nederlanders , Duitsers "rauw lusten" indien nodig, zeker als terug wordt gedacht aan de oorlog. Dus ik betwijfel sterk zijn lidmaatschap bij de SS (dat toch niet "zomaar" militairen waren, maar "elite-troepen" van Hitler.)

Citaat:
Dat het VB afstand moet doen van dit en van dat vind ik alleen maar flutredenen om VB op hun knieën te krijgen en gezichtsverlies te laten lijden. En als ze het deden dan vind men toch wel weer iets nieuws uit om ze er 'afstand' van te laten doen 8)
Op de knieën krijgen ??? Ik zie niet in waarom
De stemmen van de "die hard" nazaten van de collaborateurs zouden kunnen verloren gaan, maar respectabel worden, heeft zo een prijs.
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:15   #132
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Bron ??
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_...he_Netherlands
Er is genoeg te vinden.. google!
En je moet vooral eens zoeken op dat bedrijf waar ie gewerkt had, IG farben, gepatenteerd op .. zyklon-B

Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 januari 2005 om 23:20.
Gorefest is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:36   #133
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_...he_Netherlands
Er is genoeg te vinden.. google!
En je moet vooral eens zoeken op dat bedrijf waar ie gewerkt had, IG farben, gepatenteerd op .. zyklon-B
Ik heb helemaal geen affiniteit met Bernhard, maar ik vraag me wel af hoe "betrouwbaar" die "wikipedia" wel is. Nederlanders zijn bekand als vrij "nuchter" en rationeel , dus zou het me wel verwonderen dat zij zo rouwig deden bij zijn dood, indien "hij" zo in de fout was gegaan tijdens de oorlog.
Die Lockheed -affaire in de jaren 70 was al lang bekend, en werd hem vergeven.
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:40   #134
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Iemand die zichzelf voorstelt door middel van een vliegtuig/embleem/afbeelding/... waarop een hakenkruis prijkt, moet nadien niet komen zagen dat hij/zij als neo-nazi wordt aanzien. Een ieder die dergelijk iemand "ter hulp" snelt en het voor hem/haar opneemt in een poging om de aandacht af te leiden, moet niet komen zagen dat ook hij/zij als een neo-nazi wordt aanzien.

De combinatie van iemand die het ZB verdedigt EN tevens zich laat voorstellen door middel van een swastika noem jij nog een insinuatie????? Vreemde logica...
Geen haar beter dan iemand die zich vereenzelvigt met een getikt, bloeddorstig wijf.8)

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:44   #135
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar ze blijven tot vandaag (na 60 jaar !!) [size=3]nog altijd[/size] oorlogsmisdadigers van het eerste uur huldigen en eren (cfr. Staf De Clercq, Cyriel Verschaeve, Irma Laplasse.................).
Pietje,Pietje, je hebt blijkbaar geen kaas van geschiedenis gegeten en toch willen meepraten met de grote mensen?
'Oorlogsmisdadigers van het eerste uur', dat moet je mij toch eens uitleggen, Piet Snot.... 8)

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:45   #136
Fieseler

Standaard

Citaat:
Ik heb helemaal geen affiniteit met Bernhard, maar ik vraag me wel af hoe "betrouwbaar" die "wikipedia" wel is. Nederlanders zijn bekand als vrij "nuchter" en rationeel , dus zou het me wel verwonderen dat zij zo rouwig deden bij zijn dood, indien "hij" zo in de fout was gegaan tijdens de oorlog.
Niet "in" de oorlog maar "voor" de oorlog.
"In" de oorlog zat hij veilig met de koninklijke familie in Engeland.
...

Pittig detail: hij leerde vliegen in een [font=Arial Black][size=3]Fieseler[/size][/font] "storch".
Oud 7 januari 2005, 23:49   #137
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Exclusieve Blokwatch produkten

Blokwatch webshop

Uw zoekopdracht heeft niets opgeleverd.

Over Steve Stevaert:
basil is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:50   #138
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Niet "in" de oorlog maar "voor" de oorlog.
"In" de oorlog zat hij veilig met de koninklijke familie in Engeland.
...
WAT ??? voor de oorlog ?? Liefst een beetje geloofwaardig
Pietje is offline  
Oud 7 januari 2005, 23:53   #139
Gorefest
Minister

Standaard

Citaat:
Je kan het op meerdere sites vinden hoor
http://www.histocasa.nl/content/arti...ernhard2.shtml
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=it...twerk&a=145336
http://www.timesonline.co.uk/article...384856,00.html
zelfs via indymedia http://members.ams.chello.nl/m.elfers/oran002.htm
en hier iets over die IG Farben waar ie werkte
http://www.zyklon-b.info/firmen/farben.htm
en daar is die lockheed-affaire maar 'peanuts' tegen

beter zo, ongelovig pietje? 8)
Oud 7 januari 2005, 23:54   #140
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basil
Pietje,Pietje, je hebt blijkbaar geen kaas van geschiedenis gegeten ...
Aha, en jij weet daar natuurlijk alles van ?? Zomaar, omdat John Cleese in je avatar staat ? Get lost, snotneus.

Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 23:58.
Pietje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be