![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarbij, weet je wel hoeveel therapie kost? En momenteel zie je nog niet veel bewijzen dat het fout zou lopen, of misschien zelfs geen. Dat is dan ook helemaal mijn zorg niet. Die kinderen waar je het over hebt ivm met homo-adoptie, dat zijn volgens mij ook voornamelijk kinderen die uit een vorige heteroseksuale relatie nu bij de vader en zijn vriend wonen. Daar ben ik dan ook voor. Het enige waar ik tegen ben is adoptie voor homo's die via een adoptiebureau gaan ofzo. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit jij nu bezig over vragen. Mijn reply was duidelijk op uw vraag " of de natuur enkel er is voor de voortplanting?".
Vandaar "euh iets gemist?" En hoe zit het nu, iets gemist wat dat betreft of heeft de natuur een andere noodzaak volgens u behalve de voortplanting. Leg maar uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is opnemen in de groep, doen olifanten en apen ook. Cavia's kijken zelfs niet om naar hun moeder als ze geboren worden, konijnen schrikken telkens een nest over als het te kort op elkander is. Eendjes denken dat hun moeder degene is die ze het eerst zien als ze uit hun ei komen. Schildpadjes wandelen naar de zee en worden opgegeten zonder iemand te zien. Zo kan het nog lang duren hoor. Zwanen zijn monogaam, duiven ook schijnt, anderen vogelen er op los. Bepaalde aapjes zijn bisex, mijn hond vermoedelijk ook, mijn kat niet. Gaan we door met die zever of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd dat jij eens wat snapt, als je lichtje uit is dan is het ...tuut ..en testbeeld! Denk je nu echt dat je zieltje ergens in een snel spermatozoideke gaat zitten wachten om terug te zwemmen naar dat eicelleke? Let maar op dat je dan niet in de verkeerde buis terecht komt. Als je het eeuwig leven voor je hebt dan is dat je goed recht, maar dan is dat voor alles zo ook de strontvlieg, de scampi en al de rest. Zo ver waren we nog niet gekomen in de bijbel hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
plan B in de volksmond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij een pinguin toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
bovendien heeft men hier al aangetoond dat homo-adoptie eigenlijk wel bestaat. wie zegt eigenlijk dat dit bij de homo sapiens vroeger zo ook niet was? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoog tijd dat belgië weer eens de censuur oplegt aan alle video banden die leiden naar afwijkend gedrag of meningen. Het lijkt er steeds meer op dat we te maken hebben met een sterk ontspoorde jeugd. Laat ze eerst eens opgroeien zonder al die comprimerende theorien en als ze groot zijn weten ze van zichzelf wel waar ze het beste in passen.
Kinderslot nu! |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je iemand dood doet komt die nooit meer terug. Als dat geen bewijs is? Of zit jij af en toe in een diepzinnig gesprek met de geesten? Het zou veel verklaren, de geest van de pinguin. Straks zie je aura's rond de mensen en begin je te pendelen met je paternoster. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerlijk gezegd dat ze stukken progressiever waren vroeger dan nu. De tijd van de hippie's hebben een ware revolutie teweeggebracht in alles.
Met kinderslot bedoel ik alle comprimerende beelden en uitspraken welke kunnen leiden tot confusion en afwijkend gedrag. Homo gedrag bv is een sterke afwijking in de normale leer van een opgroeien kind. Niet dat het niet kan, maar je moet ze via de juiste kanalen weten op te vangen. Trouwens dat kinderslot komt er toch, het is al bezig zelfs! Dank aan de vrije onbezonnen jeugd die op 12 jaar al weten dat ze een homo aard hebben en kiezen voor een hormonenbehandeling. Van confusion gesproken dus, zulke zaken. |
![]() |
![]() |