![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het je nog vele keren uitleggen maar het werkt toch niet dus zal ik het proberen door wat vragen te stellen. Nu nog wachten op een duidelijk antwoord. Ik ga met 1 beginnen en we zien wel waar het eindigd. Probeer enkel op de vraag te antwoorden ok. Wat is nu het echte bewijs van de explosieven waarmee de torens in elkaar zijn gezakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Burgemeester
|
![]() Ik zeg ook niet dat ze echt kritisch zijn. De durven af en toe eens een slip-up maken waardoor het echte verhaal erdoor komt nog voor de censuur machine in werking is kunnen treden.
De kritiek vanuit de amerikaanse media is partisan. Fox zal altijd kappen op de democraten. The New York Times zal altijd kappen op de republikeinen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |