![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het werd Joden verboden om ritueel dieren te slachten, oordel zelf.. De overeenkomsten zijn er. Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 23 januari 2005 om 18:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot u lees ik hun folders noch hun website. Ik haal mijn mosterd uitsluitend op tv en op dit forum. Eventuele gelijkenissen zijn louter toeval. Dat u mij in dat hokje plaatst betekent alleen dat zij soms zeggen wat ik denk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem, ga je Gaia verdenken van nazi praktijken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb heus geen zin om dat allemaal nog eens voor u alleen te herhalen. Maar om u plezier te doen mag u er zelf eentje uitkiezen. Laatst gewijzigd door Bobke : 23 januari 2005 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was gewoon verboden om in joods slachterijen ritueel te slachten. En ik wilde graag antwoord op deze tekst: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Het zal voor een andere keer zijn want ik ben jarig vandaag (in feite morgenmaandag) en k' heb voor vanavond een restaurant afgehuurd in't Statiekwartier van Antwerpen voor al mijn vrienden en familie. Ik ga het er eens goed van pakken. Tot een dezer dagen. Doewie!
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Ik wacht nog steeds en ik zou het heel erg waarderen als u zou antwoorden op de vragen die ik in de laatst zinnen in mijn posting heb geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Zoals ik al dacht weer ijzingwekkende stilte in de Vlaams Belangse hoek ik probeer het nog een keer kan een VB'er hier op reageren:
Weer een overeenkomst, Joden werden als slechte mensen gezien... In de Kerken werd ook vaak ook negatief gepraat over hen. Zoals Turk4ever al zei, nadat alle moslims zijn vermoord zie ik het al voor me dat vele vlamingen zullen zeggen ''Ach, wat een erge moorden, wat onmenselijk''. ![]() Ook is dit mij opgevallen, als nazi's zich negatief over homo's uitlaten dan krijg je al reacties van vele Vlaams Belangers als ''domme nazi'' ''Hitler aanbidder'' enz. Maar onze lieve nazi's het hebben over moslims of etnische zuivering dan blijft het ijzingwekkend stil stil in de Vlaams Belangse hoek. Waarom? Zijn jullie het toch stiekem met hun eens en ga jullie na een etnische zuivering zeggen ''Wat gruwelijk'' Kan iemand een antwoord hierop geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 23 januari 2005 om 23:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Burger
|
![]() Citaat:
BTW Turk4ever klopt het dat de Koerdische zenders zelfs niet in het Koerdisch mogen uitzenden? Nu had ik eigelijk ook graag een antwoord gehad op mijn vraag nl: Wat zijn de rechten die een dhimmi heeft in een sjoerademocratie? En kan iemand mij ook nog eens uitleggen wat er in de Middeleeuwen bedoelt werd met een lijfeigene?
![]() |
![]() |
#139 |
Staatssecretaris
|
![]() De mensen haten niet de moslims maar haten de onrechtvaardigheden en ongelijkheden in de islam.En het feit dat vele van de molims zonder nadenken deze godsdienst blijven verdedigen en willen opdringen en dat terwijl ze genieten van de westerse vrijheden is gewoon zelf een zware vorm van extreem rechtst.
Het vlaams belang bedreigd niet onze democratie en onze vrijheden.Had men het Vlaams belang 10 jaar geleden mee opgenomen in een regering dan was de partij waarschijnlijk nooit zo groot geworden( is maar een veronderstelling hé) Maar omdat men deze partij als non-democratisch bestempeld is het een magneet voor alle mensen die tegen het huidige beleid zijn. En het ironische is dat alle andere partijen allerlei niet democratische dingen ontwerpen of in wetten laten opnemen alleen om het vlaams belang te dwarsbomen.Hierdoor creëert men juist meer spanningen tussen de verschillende culturen maar ook maakt men de weg vrij voor dictacturen op den duur. Want hoe je het ook draait of keert.Als je 1 miljoen kiezers buitenspel zet dan ben je ver weg van democratie en ben je zelf de eerste stenen aan het leggen voor een nieuwe stalin of hitler op den duur. Het Vlaams belang heeft een aantal goede punten maar ook een aantal minpunten maar welke partij heeft dit niet? En het vlaams belang heeft nooit gezegd dat ze de democratie willen omverwerpen en ook al zouden ze mee in de regering zitten blijft de democratie van kracht en zullen ze sommige punten kunnen waarmaken maar andere zullen ze niet kunnen doordat ze geen meerderheid krijgen. Maar als je een rechtste partij blijft negeren en proberen uit te schakelen en dat terwijl de culturele spanningen stijgen dan maak je een tijdbom en steeds meer en meer mensen zullen rechtser worden aan beide kanten en extremer tot als de bom ontploft in een gruwelijke burgeroorlog. Ik snap echt niet in waarom mensen dit niet willen inzien. Ikzelf ben ook niet helemaal pro vlaams belang maar ik vind dat ze op bepaalde punten meer dan gelijk hebben maar omdat zij het zeggen is het verderfelijk of wat en is het niet juist??? De criminaliteit is 1 van de grootste troefen van het blok en wat zij hierin wensen is niet meer dan juist. keihard aanpakken en of het nu 20 marrokanen of turken zijn en maar ene belg of 1000 belgen en 2 turken dat maakt niet uit. En als een buitenlander een crimineel feit begaat moet uitwijzing een mogelijkheid zijn vind ik.Dit is helemaal geen deportatie maar een gewoon een sein geven aan alle buitenlanders dat er hier wetten zijn die ze moeten respecteren. Want als we 1 ding missen bij vele buitenlanders en allochtonen is het respect tegenover onze wetten,waarden en cultuur. omgekeerd racisme komt vaker voor dan men denkt. Maar ik scheer niet ieder volk over dezelfde kam en het is niet omdat er tussen de allochtonen een aantal rotte appels zitten dat daarom de hele mand rot is. Maar ik vraag me af of zij dit ook wel zo bezien. Het feit dat ze alles kort en klein slaan als een marrokaanse crimineel hard handig word aangepakt of dergelijke feiten getuigt des te meer dat ze enkel zerlf aan facsime doen door de criminele onder hun te steunen. Willen ze meer respect krijgen dan moeten ze dit verdienen en afstand nemen van criminelen. Maar helaas is dit de samenleving geworden waarin wij leven. De autochtone bevolking word systematisch het zwijgen opgelegd en altijd beschuldigd van racisme en dit terwijl vele onder ons gewoon voor hun rechten als mens opkwamen. En dit gaat tot op het hoogste politieke niveau. Een mooi voorbeeld is die zwarte vluchtelinge semira die toen door toedoen van die rijkswachters is gestorven. toen is er een minister moeten opstappen en waarom??? De rijkswachter waren hardhandig dat is een feit maar wat velen niet weten is dat menssmokkelaars en ander gespuis illegalen opsteuken en zeggen dat als je veel weerstand bied en kabaal maakt dat je van het vliegtuig word gedaan dus wat deed deze vluchteling,veel weerstand bieden en lawaai maken en natuurlijk namen die rijkswachters dan dit kussen.Helaas is zij hierdoor gestorven maar ik acht de mensen die deze vluchtelingen deze adviezen geven meer schuldig dan die rijkswachters. Ik vind dat we onze cultuur en wetten en rechten en vrijheden mogen verdedigen want velen onder jullie vergeten maar al te dikwijls dat de vrede en welvaart en vrijheden die wij hier kennen zeer zeldzaam zijn in de wereld en nog zeldzamer in onze geschiedenisboeken dus neem ons het recht niet af om te verdedigen wat door ons is gemaakt en waar veel belgisch en ook veel vlaams bloed ,zweet en tranen heeft gekost. onze voorouders hebben moeten lijden en zwoegen voor onze vrede en vrijheden en die zouden wij nu moeten uit handen geven omdat hier een paar extreme moslims hun achterlijke godsdienst willen invoeren?? Hieraan doe ik toch niet mee en als het ooit zover moet komen dan zal ik ook vechten voor MIJN vrijheden en rechten van mij,mijn vrouw en kinderen. Het word tijd dat alle belgen eens wakker worden en zich bewust worden van de spanningen in onze samenleving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Dat is hoe het zich profileerd, maar ZO ZIJN DIE NIET, die VBers...
Eufeminismen pakken niet... |
![]() |
![]() |