![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antwoord: "Omdat dat zo is. Ik heb dat gezegd." Kortom, u kunt gewoon geen antwoord geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Raf, op het knoppeke duwen. Dat is toch een persoonlijke belediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kan u niet zo goed lezen! Ik heb al gezegd dat ze ALLEMAAL irrelevant zijn, want ze geven een vertekend beeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien er irrelevante criteria zijn dan mogen we veronderstellen dat er evenwel ook relevante zijn. Welnu, die laatste hadden we graag van u vernomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Frans heeft nog een beetje betekenis, op eigenlijk het enige vlak waar het betekenis op had, als 'diplomatieke' taal: binnen VN etc. waar het Engels en Frans werktalen zijn. Tja, de Fransen waren de 'goeien' en de Duisters mochten niet aan de bak komen zeker?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nog slechts één internationale organisatie waar het Frans de enige werktaal is, nl. de Postunie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Beste Jan, verdoe je tijd niet met de banale uitspraken van Raf en restons courtois, dat is pure verspilling van je intellectuele capaciteiten. Iemand, die van de daken schreeuwt dat criteria niet relevant zijn, omdat hij het met de uitslag niet eens is, maar die niet kan uitleggen, welke criteria dan wel relevant zijn, is volstrekt niet ernst te nemen. En iemand die de hoofletters op de verkeerde plaats zet om te doen alsof hij duitstalig is, is volslagen lachwekkend. En ik kan het weten, omdat ik al een goed deel meines Lebens in Duitsland woon. Bovendien begrijp ik restons courtois niet. Als hij zo'n goeie Belg is, waarom doet hij dan niet zijn best om van zijn fouten in het Nederlands te leren? Ik bedoel, er is hem al duizendvoudig gezegd worden, dat hij "find" schijft in plaats van "vind", maar dat schijnt geen signaal te zijn om dat te verbeteren. Dat is een teken van minachting.
Waarom minacht restons courtois het Vlaams ten faveure van het Frans, terwijl hij als rechtgeaarde Belg een warm hartje moet hebben voor iedere ethnische groep binnen het koninkrijk? Is dat misschien niet, omdat meneer stiekum een Franstalige is, die doet alsof hij namens het gehele duitstalige gebied schrijft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus iemand die fouten maakt in een moeilijke taal is "niet relevant"...? Zielig. Citaat:
Why this hate? ![]() En ja, ik heb een warm hartje voor iedere ethnische group binnen het koninkrijk. Laatst gewijzigd door restons courtois : 23 januari 2005 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |