![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu niet beginnen met mensen zoals ik die er een bepaalde visie op na houden van wat er zoal gratis moet kunnen ,discrimineren he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ....nog meer voor interpretatie vatbaar...!! Zoals de koran ?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S. Ik begrijp niet waarom je de Islam weer er bij moet betrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) als die 'wij' , jij en je medecompanen zijn dan wordt er zelfs geen rotzooi opgelegd en nog minder om te pikken 2) als die 'wij', iedereen is die hier vertoeft dan wordt het inderdaad eens tijd dat de moslima's die rotzooi niet meer hoeven te _ maar nog steeds mogen pikken, daar zijn ze vrij in net als de rest van die 'wij' dat zijn wat precies houdt dat 'aanpassen' in en aan 'wat', waar je het steeds over hebt, precies in ? indien je hier een behoorlijk antwoord kunt op geven pas dezelfde toets dan ook toe op eenieder en dit is al helemaal laster, tenzij je dat kunt bewijzen allee begin er maar weer es aan Laatst gewijzigd door praha : 4 februari 2005 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De onderwerpen van mvb zijn wel van mij, nu is het M.V.B. waren problemen met inloggen en zo vandaar de verandering. Indien ik & enkele collegas' geen herhaaldelijke last hadden gehad met marokkanen en hun leuke gemeenschap, dan zou ik me nog nooit bezig houden met dit forum.Ik heb nog nooit gestemd voor het VB maar de volgende verkiezingen doe ik dat bewust wel. Ik ben de 'meeste' Marokkanen gewoon meer en meer beu aan het worden en dit leeft bij vele andere burgers ook zo. En over die aanslagen 9/11, bomauto's, moorden zijn de marokkaanse jeugd heimelijk gewoonweg fier op. En deze zijn de toekomst van belgie en europa ![]() Van alle nationaliteiten(ras) heeft de gewone burger het meest last deze laatst genoemde. ps : Punt is dat het eigenlijk toch niet uitmaakt of de verzen in de koran wel of niet in ruimere zin geïnterpreteerd worden. Omdat datgene wat de gezant mohammed hen (lees moslims) gegeven heeft de koran is en enkel deze telt voor hen. Er mag hier nu nog 15000blz & jaren over gediscusieerd worden, alleen hun boekse telt met hun interpretatie en niets anders. Een moslim is een moslim en part-time moslims bestaan niet. Dus alle moslims staan achter hun koran. Mag van mij als het in hun land is en ze het westen met rust laten, dan heb ik daar respect voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Praha->
wie is die 'wij' ? wat precies houdt dat 'aanpassen' in en aan 'wat' De doorsnee burger die heel het jaar door gaat gaan werken&belastingen betaald. Die af en toe eens in de zomer met z'n familie naar het strand wil gaan, zonder bestolen en lastig gevallen te worden. Die ook eens naar z'n hoofdstad & andere grootsteden wil gaan als er iets te doen is, als die dat tenminste nog durft!! Die op de bus, tram, trein een veilige trip wil maken, geld ook voor de bestuurders ![]() Die zonder zenuwen z'n geld kan afhalen aan een Bankautomaat ergens in het centrum van een proper brussel of proper antwerpen. Die s'nachts niet bang hoeven te zijn dat er ene met een pistool naast hem staat en z'n sleutel van z'n wagen wilt hebben. Die als hij op straat loopt in brussel het gevoel heeft dat hij in brussel is en niet in marokko. Als hij naar marokko zou willen gaan dan zal deze dit wel eens doen. Enz..........natuurlijk. Sommigen hier zullen dit weer populistische parlé vinden ![]() staan er dagelijks VOL van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
The 100: a ranking of the most influential persons in history Laatst gewijzigd door ashrawi : 5 februari 2005 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En jij hebt het waarschijnlijk al vaker in het echt gehoord.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar moet toch een reden voor zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dit houdt geen verband met elkaar dus racisme? Neen....
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De logica is soms ver weg.
|
![]() |
![]() |