![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Parlementslid
|
![]() Ik probeer de verbeterde tekst hier te zetten, maar het lukt niet.
Er komt enkel html tekst op. Wie hem alsnog wil lezen kan het hier vinden: http://www.vlaanderen-actueel.be/php...?p=66584#66584 De Engelse (machinale)tekst vond ik hier: [size=3]http://www.talkaboutgovernment.com/g...ages/4346.html[/size] [size=3][/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 26 augustus 2005 om 21:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW: uw verbeterde tekst deugt nog altijd niet... ![]() Citaat:
Hoe zou men de rest van de tekst (bv. wat de eerste echtgenoot betreft) in zo'n omstandigheden zonder meer kunnen vertrouwen (behalve natuurlijk voor diegenen wiens kritische geest op spookachtig baby-niveau is blijven plakken)? Of is het voldoende dat die tekst "leuk" is? Dan zal ik mij verontschuldigen omdat ik de pret bedorven heb. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 |
Burgemeester
|
![]() vicky
Al goed dat jij de vertaling deed, al dat gevit van Bad attila over de wijze van vertaling van bepaalde woorden of zinnen zegt meer hem dan goed is. Feit is dat hij leutert over details en op basis van die details de stelling ongeloofwaardig wil maken. Als er al systematisch aan geschiedenis vervalsing gedaan is dan hoofdzakelijk door de politieke strekkingen die Bad aankleeft. Mocht het aan Bad liggen was dit onderwerp nooit aangesneden op dit forum, indien toch had hij liefst zelf de vertaling gedaan( zonder het origineel te tonen), natuurlijk had dit enige inspanning gevergd en dat is nu net wat die jongens als bad vermijden als de pest. Hetzelfde met zijn bewijsvoering, daar waar Onkelinckx en consorten zelf alle procedures verloren tegen de opstellers van deze beschuldigingen, blijft deze knaap roepen dat het onjuist is. Een inspanning leveren om zijn gelijk te bewijzen is waarschijnlijk te zwaar. Erger u toch niet aan een Bad, zijn argumentatie is zo lek als een zeef evenals de ideologie die hij nastreeft. Feit is dat op Onkelinckx en consorten minimaal verschillende vermoedens rusten van corruptie, crimineel gedrag, machtsmisbruik, obstructie van justitie, in groep met medewerking van de staat. Feit is dat dit aangeklaagd is en dat de beschuldigden zelfs in de procedures geen gelijk kregen. Als men 7 punten willekeurig op een blad zet is het wiskundig praktisch onmogelijk dat ze op één lijn liggen. Zo is het ook met deze aanklachten er zijn er zoveel die niet weerlegd kunnen worden en aantoonbaar gebeurd zijn dat de logische conclusie moet zijn dat het verhaal waarheid is. Jongens als Bad hebben ervaring met onlogische, utopische en onware dingen te prediken en te "bewijzen" hij zal ook nu in die onzin volharden |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vicky bedankt hoor... ons Lauretteke gaat weer eens over de tong gaan, maar zal het niet graag hebben...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal dan maar mijn tijd verliezen en de bewijzen naar voren brengen... ![]() Zoals reeds gezegd, ik kan enkel spreken over het luik "Minister van Justitie": Citaat:
Lees eens "Barstende muren", dat van 1993 (!) dateert.(BEYENS Kristel, SNACKEN Sonja, ELIAERTS Christian, Barstende muren. Overbevolkte gevangenissen : omvang, oorzaken en mogelijke oplossingen, 1993, Kluwer, Gouda Quint : Antwerpen, Antwerpen) Citaat:
Citaat:
2000: 38 2001: 20 2002: 20 2003: 13 2004: 13 zie blz. 10622 van: http://www.dekamer.be/QRVA/pdf/51/51K0066.pdf en blz. 13024 van: http://www.dekamer.be/QRVA/pdf/51/51K0078.pdf Citaat:
![]() Het zijn de GEBOUWEN (en hun infrastructuur, zoals veiligheidscamera, hekken, mure, prikkeldraad, enz) die onder de bevoegdheid vallen van de Minister van Financiën (Didier Reynders dus). Hierin had Onkelinx gelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die mogelijkheid bestaat dus enkel voor bepaalde gedetineerden (seksuele misdadigers worden bv. uitgesloten)... Kleine nuance toch. ![]() Citaat:
![]() Nooit gehoord van de scheiding der machten? Onkelinx heeft toen inderdaad gevraagd dat het parket één maand zou wachten om de opsluiting van veroordeelden te bevelen (en het geldt dan niet eens voor alle veroordeelden). Dit heeft niks te maken met "uitstellen van de uitspraak van veroordelingen" die door de RECHTER gebeurt. Onkelinx heeft hierover dus niks te zeggen. Citaat:
![]() Sinds de wet van 5 maart 1998 is de voorwaardelijke invrijheidstelling de bevoegdheid van de "commissie voor de voorwaardelijke invrijheidstelling", niet meer van de Minister van Justitie. En om volledig te zijn heeft Onkelinx een wetsvoorstel ingediend betreffende de strafuitvoeringsrechtbanken (reeds in de Senaat gestemd). http://www.senate.be/www/webdriver?M...te&M=5&LANG=nl Citaat:
Citaat:
Plus het feit dat, indien ik mij niet vergis (een tijdje geleden in de pers gelezen), België een van de hoogste aantal rechters (of rechtbanken?) per inwoner zou hebben. En dan spreek ik nog niet over de taalwetten in Brussel (zoals bij toeval is het daar dat er de meeste problemen zijn om rechters te vinden, en dat de achterstand het grootst is). Citaat:
Citaat:
![]() btw: het gaat om de toepassing van een Copernicus-regel en van het Gerechtelijk Wetboek, dus heeft Onkelinx de situatie gewoonweg geërft. Citaat:
![]() btw: de vervolgingen tegen het VB zijn onder Verwilghen begonnen... ![]() Oef, ik ben aan het einde geraakt en er blijft me dunkt niet veel meer over in dit luik "Minister van Justitie". Maar ja, het zijn maar details hé. ![]() Misschien zijn er tegenargumenten of -bewijzen? ![]() Of is het gedaan met spelen? ![]() En ik zal het duidelijk zeggen: over de rest van de tekst spreek ik mij niet uit. Ik stel enkel vast (dus is het niet nodig op de boodschapper te schieten) dat een belangrijk deel ervan niet betrouwbaar is.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Dus Onckelinx is een integere en deskundige minister van justitie???????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn meer dan voldoende argumenten die aantonen dat het met haar meestal beperkt blijft tot veel blabla en weinig doedoe zonder de persoonlijke toer te moeten op gaan of haar beleid met slechte argumenten aan te vallen. Hierdoor verliest men zijn geloofwaardigheid. Haar huidig beleid omtrent aanpak van jeugdcriminaliteit kan men anvallen bij voorbeeld. Of inderdaad haar resultaten toen ze federaal minister van werkgelegenheid was (vorige legislatuur), of toen ze Franstalig minister van onderwijs was (de tekst heeft daarover idd gelijk). Of eigenlijk over haar resultaten als minister over haar ganse 'carrière'. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 29 augustus 2005 om 14:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() U probeert de aandacht af te leiden van het feit dat ze eigenlijk een waalse maffiosa is. Dat ze onbekwaam is, geeft u toe, maar niet dat ze niet integer is..., net als haar omgeving en familie(regelrechte gangsters).
I say, kill the bitch... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een mening te hebben, lijkt bijkomende informatie meer dan nodig, gezien de onnauwkeurigheden in de bron die gebruikt wordt. En ik ben niet iemand die een persoon gaat veroordelen omdat diens familie en omgeving "stinkt". Maar iedereen maakt voor zichzelf uit met welke kritische geest een tekst wordt gelezen, dus wens ik jou en de anderen nog veel plezier, het is gratis en voor niks (dus links).
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Burgemeester
|
![]() Conclusie Onkelinckx is onbekwaam, haar omgeving stinkt naar de maffiosi, haar naaste naaste bloedeigen omgeving stinkt. Haar onbekwaamheid en problemen zijn echter ofwel onder een ander minister ontstaan of iedereen( alle landen) heeft er last van, vallen onder een ander departement, zijn niet bewijsbaar aan haar toe te schrijven, of ze heeft het enkel gevraagd dus was niet verantwoordelijk. Maar dat is toch geen redenen deze aanklacht.
Een opmerking van een gevangenis bewaker; we hebben vandaag evenveel cellen als bij aanvang in 1830 maar vanaf de jaren ‘70 is de criminaliteit drastisch toegenomen. Wij hebben in Merksplas 132 nationaliteiten, die je onderling zeer moeilijk kan vermengen want het zijn de grootste racisten die er zijn. Drugs zijn overal en altijd aanwezig en die worden oogluikend toegestaan want anders waren er al honderden doden gevallen en zouden de gevangenen verschillende gevangenissen overgenomen hebben. Teveel gevangenen, 80% vreemdelingen, een deel geinterneerden vermengt met gewone gevangenen, massieve communicatiemoeilijkheden, teweinig personeel, teweinig opgeleiden, drugs laat ze maar doen dan zijn ze rustig[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door humble : 29 augustus 2005 om 16:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan dat van die racisten onder de vreemdelingen. Iedereen weet toch dat de grootste racisten allemaal Vlamingen zijn.... Vreemdelingen zijn niet racistisch, die hebben alleen elk hun eigen cultuur ofzo... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Burgemeester
|
![]() Conclusie; Onkelinckx is een typische SP opportuniste, ze heeft haar vrouwelijke charmes meer dan nuttig gebruikt. In functie was ze onbekwaam en er is ontegensprekelijk een sterk vermoeden van continu misbruik van haar functie en macht en dit in samenwerking met anderen.
Hetzelfde kan oa gezegd worden van minister Arena, niet direct een toonbeeld van bekwaamheid en burgerzin . Maar in tegen stelling met Onkelinckx is het hier de broer van Arena die er voor zorgt dat de ze aan kan blijven en wel doordat haar broer meer dan vriendschappelijke banden heeft met Elio di Rupo onderhoud. De SP maffia verdwenen, nee meer dan levend. En dit is enkel het topje van de ijsberg.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door humble : 31 augustus 2005 om 16:08. |
||
![]() |
![]() |