![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Let op het supergeheim karakter van deze lijst. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2005 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je echter hele theorieën gaat bouwen op het feit dat Roger mijn papa is, dan begeef je je op het pad van de believers. En zeker als je bovendien beweert dat Karel Vuursteen mijn oom is ! Zo, ik moet spijtig genoeg het forum nu verlaten. Een vrijmetselaarsritueel wacht op mij. Evenals de wens volgende week €25000 te winnen bij Rob in 'De Thuisploeg'. Als dat gebeurt weet je meteen wie ik ben! Tot later misschien.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2005 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dan maar: ![]() ![]() ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2005 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Heeft u nu al iets zinnigs aan de discussie bijgedragen, vuursteen, buiten ten treure te vermelden van 'dakannie' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Evenmin heb ik hier bedenkelijke samenzweringstheorieën gepost, zoals Exodus en /\|cazar. Deze thread ging zogezegd om de media. Mijn post 27 lijkt me heel zinvol, en kreeg daarom waarschijnlijk weinig respons. Hetgeen daar stond was kennelijk niet waar op gehoopt werd. Ook post 121 was ernstig bedoeld. Dat de auteur van deze ernstige site over vrijmetselarij net Firestone heet vond ik best grappig, maar dat maakt de site er niet minder ernstig om. /\|cazar, ik zal me niet bezighouden met proberen 'te bewijzen' dat uw theorieën onzin zijn. Het is verloren moeite. Maar niets zal me weerhouden om aan te tonen hoe dezelfde verhalen al decennia lang, steeds in een nieuw kleedje, door gekken worden verspreid en door anderen geloofd. Niets weerhoudt u om zelf eens iets zinnigs bij te dragen, buiten het herhalen van pseudo-mystieke zever. Daar wachten we allen op !
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2005 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een handig weetje:
Het oorspronkelijke stadsplan van Washington is getekend door een vrijmetslaar (1791, Pierre Charles L'Enfante). ![]() Dit is een plattegrond van washingtion DC. Men kan een pentagram vormen in het stratenplan van Washington DC. Dit is duidelijk geen toeval. Het is vooral belangrijk op te merken dat het Witte Huis in het onderste punt van het pentagram staat. Hier kan je het via satelliet zien: ![]() Onderstaande afbeelding verduidelijkt de significantie van dit onderste punt van het pentagram: ![]() Een pentagram wordt gebruikt in occultische stromingen en duidt "kwaad" aan. Het wordt altijd gebruikt als symbool voor het kwade. Het onderste punt zit in het hoofd van de geitenkop. Dit is het spiritueel punt van Satan (dit staat in occultische boeken ) , dus het witte huis ligt op het spiritueel punt van Satan. Het symbolisme hieraan is dat het witte huis gecontroleerd wordt door de geest van Satan. Als we gaan uitzoomen zien we nog meer symbolisme. ![]() De supreme council 33° Tempel die aangeduidt staat is een tempel van de vrijmetselarij. Dat is dit gebouw: Waar Square & compass staat aangeduid kan men het symbool van de vrijmetselarij zien (op zijn zij). Het pentagram kan ook hier gezien worden. ![]() Dit is het officiële logo van de John Kerry. Hij is is ook lid van skull en bones net als Bush... Allemaal toeval hoor.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze plaatsen de symbolen van hun geheim complot op allerlei plaatsen zodat jij ze zou kunnen vinden ! ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lieve Exodus, je bewijst niets. Men kan op de plannen van duizenden steden duizende geometrische figuren terugvinden. Verbanden vindt men moeiteloos als men maar zoekt. Gisteren suggereerde /\|cazar dat ik in de loge zat. Ik heb dan moeiteloos een site gevonden waar éne Roger Firestone fier uitlegde dat hij een vrijmetselaar was ! /\|cazar noemt mij Vuursteen. En wat blijkt? Ene Vuursteen nam deel aan Bilderberg-conferenties ! Wat bewist dat ? Absoluut niets, behalve dat men in een zee van feiten altijd verbanden kan vinden tussen twee begrippen. Als er echt een grote samenzwering is, dan gaan ze toch geen bewijzen rondstrooien op stadsplannen en verkiezingsaffiches !!!!!! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2005 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Het pentagram is er. Ga jij nu nog beweren dat het een toevallige geometrische figuur is ? ![]() ![]() Bovendien is het getekent door een vrijmetslaar. + Het symbolisme als men uitzoomt. Ga jij beweren dat dat allemaal toeval is?? Zo ja, slaap verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb vandaag een boek gezien, natuurlijk niet gekocht, maar het geeft het bewijs dat het complot reeds in de bijbel te vinden is... Ook Bush, Arafat en Sharon zijn al vermeld in de bijbel als je die echt analyseert. Echt een aanrader wat jezelf betreft, zo verkoopt de man dan toch één exemplaar in België ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Exodus, je antwoordt naast de kwestie. Ik wil best geloven dat een architect die ook vrijmetselaar is in zijn gebouw (of in een stadsplan of in wat dan ook) symbolen van de vrijmetselarij opneemt. Daar is toch niets geheimzinnigs aan ? Wat heeft dat te maken met een samenzwering ????? Geloof me. Echte samenzweerders strooien niet met bewijzen. Echte samenzweerders onderschatten de anderen niet, ze denken niet dat ze 'ignorant' zijn.
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Dit wil zeggen dat die samenzwering al in 1791 bezig was. En vandaag de dag nog altijd. Alhoewel je ook meer zou kunnen spreken van een "agenda" dan van een samenzwering. Trouwens Kerry heeft ook een pentagram in zijn logo... wederom toeval zeker... Jij zegt dat ze geen "clues" gaan achterlaten... de meeste mensen letten er zelfs niet op. Ze zeggen "ah er staat daar een sterretje" en zelfs dat is nog zeldzaam. De meeste denken er gewoonweg niet bij na, het is toch maar een sterretje... Maar voor de ingewijden zijn die symbolen duidelijk. Net zoals dit teken die Bush maakt (is ook occult): ![]() En clinton: ![]() En zij ook: ![]() De bewijzen staan voor uw neus.
Laatst gewijzigd door exodus : 19 februari 2005 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij wil geloven in een samenzwering die al méér dan 200 jaar loopt en opzettelijk overal bewijzen laat liggen, dan bewijs je gewoon hoe vatbaar je bent voor irrationele onzin. Als jij niet begrijpt dat men overal verbanden kan vinden, dan bewijst je gewoon dat je niet weet wat logisch nadenken is. Trouwens, wat vind je van mijn verhaal 'Firestone-loge-vuursteen-Bilderberg'? Toeval of een duistere realiteit? Meer zal ik er niet over zeggen, want je begrijpt duidelijk niet wat anderen schrijven, tenzij ze het over complotten hebben !
![]() |