![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is niet omdat men het in de media liever heeft over rechts-extremisten, dat de links-extremisten in Belgë niet bestaan...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand durfde haar openlijk zeggen dat die kosten toch integraal worden terugbetaald dor de parlementen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze ook zelfmoord gepleegd? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan dat soort van misdaden dikwijls niet oplossen. De vraag is gewoon hoe kan je zoiets vermijden ? Oorzaken begrijpen - daar gaat het om.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus u gaat terug uit de bocht! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Is normaal dat de regering dit ernstig begint de nemen want ze schijten in hun broek. Indien ze VERTREKT en ze hebben wel of geen dader, zou dit wel eens een trend kunnen worden, die zou kunnen leiden tot een sfeertje zoals die er was net voor WOII.
Vandaar dat de regering NU dringend moet optreden(in de zure appel bijten) tegen vreemdelingen, anders zal het volk zelf ingrijpen, zoals het nu al soms eens het geval al is. En dat is voor ons niet goed, en ook niet voor de vreemdelingen. Misschien moet men het systeem toepassen zoals met de trainers in het voetbal, een 'oprotpremie geven' maar dan mogen ze wel nooit meer hier komen wonen. Hoe langer men wacht van er iets aan te doen, hoe groter en ernstiger de gevolgen zullen zijn. Want uitstel is geen afstel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenlijk begrijp ik de gelijkenis niet tussen de dreigbrieven in de Remmery zaak en het vernielen van De Winters wagen. De discussies op politics die ook maar een beetje migrant-getint zijn monden uiteindelijk uit in wederzijdse scheldpartijen tussen links en rechts. Met alle mogelijke middelen wordt dan aangetoond dat de tegenpartij zich meer bedient van geweld dan de andere. De aanzet voor het onderwerp gaat uiteindelijk verloren. Als jullie dat leuk vinden, mij goed, maar dan gaat de zin van een forum aan mij voorbij, eerlijk gezegd.
Geweld is altijd af te keuren. Zowel fysisch geweld (ook vandalisme) als psychologisch geweld. Ik blijf erbij dat geweld meestal geïnintialiseerd wordt door een kleine minderheid die geweld zien als een prettig tijdverdrijf. Ik baal van geweld in al zijn vormen en schrijf het ook toe aan een serieus gebrek aan verstand. Krakers die in hun in hun vernielingszucht ook nog iemands inboedel overhoop halen, mensen die auto's vernielen, mensen die in tegenbetogingen zeer provocatief te werk gaan, schrijvers van dreigbrieven (naar anderen of zichzelf) en andere geweldenaars; ze behoren in mijn ogen tot hetzelfde soort, van welke strekking ze ook zijn. Mahatma, is uw leven dan tevergeefs geweest? Mensen die in dit forum de gevolgen van de dreigbrieven toejuichen (joepie, ze vertrekt, joepie ze schijten in hun broek,...) wens ik van harte een eigen dreigbriefschrijvertje toe. Als dit soort terrorisme wordt goedgepraat als reactie op de bestaande maatschappelijke problemen, wie durft dan nog beweren dat dit de beschaafde wereld is? Misschien moeten we het gebruik van de schandpaal ook nog eens in overweging nemen? Een oprotpremie... :o) Sommige mensen zien de zaken wel heel simpel. Ga jij die betalen, M.V.B.? Laatst gewijzigd door barthmark : 4 maart 2005 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Gebrek aan intelligentie? Gemakzucht? Machiavellische tactiek? In amerikaanse fora word er intelligenter en genuanceerder gedebatteerd over europa dan hier.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 4 maart 2005 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ge er ook niet mee zou kunnen lachen,maar ja dat is de ver van mijn bedshow nietwaar! Politiek doet men met voorstellen met woorden en discussies niet met ne voorhamer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [size=7]Links Rechts[/size]
[size=7]Verdeel En Heers[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of ge nu links of rechts bent doet hiet niets terzake,ge houd u pollen af van andermans zaken,als ge daar niet mee kunt leven moet ge er ook geen commentaar opgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw opvoeding laat veel te wensen over! ![]() |
|
![]() |
![]() |