![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
storme houdt trouwens van aandacht, spreekt te graag vrijuit om bij een partij te functioneren, zou ook niet bij het Vb functioneren. en ik denk dat ge morel fel overschat.
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 20 maart 2005 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en met morelleke was het anders zeker? hilarisch gewoon Deboever is hier ne goeien als blijkt dat hij overgestapt is. tot blijkt dat hij niet meer bij het Vb zit, dan is hij weer ne postjesjager. man man man...
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() neen , postjesjagers vind ge in alle partijen en in alle geuren en kleuren.Maar bij het ga je niet voor de postjes want die zijn er niet en de hetze is meer da genoge om velen af te schrikken... Daarom dat ik ook eerst lid werd van de n-va. Er zijn ook veel mandatarissen(van andere partijen) die eigenlijk meer pro-Vb zijn ... wees gerust. in mijn gemeente ken ik er al minstens 3 van zowel vld als cdenv.
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Zonet heeft Filip Deman in de zevende dag op een krachtige wijze duidelijkheid verschaft omtrent eventuele Pislamieten op VB-lijsten. Ondanks dat ik het niet eens ben met Deman over de VS en het zionisme, is Filip Deman wel het type politicus naar mijn hart. Deze mens zegt tenminste klaar en duidelijk zijn mening, zonder rond de pot te draaien. Hij zal ook nooit zichzelf tegenspreken. En dat was nu juist de sterkte van het Vlaams Blok, die echte duidelijkheid, de stevige uitspraken die men doet. Dat miste ik de laatste tijd wat bij de kopstukken van het nieuwe Vlaams Belang. Vooral Gerolf Annemans had daar last mee. In Polspoel en Desmet draaide hij wat mij betreft teveel rond de pot. Neen wat dat betreft is Filip Deman vééél duidelijker. Hij zei klaar en duidelijk: een moslim kan geen democraat zijn en kan daarom nooit in onze partij komen. Voila, klaar en duidelijk standpunt ! Grappig hoe linkiwinkie Ivan Devadder bijna van zijn stoel viel ! Deze duidelijkheid zal de partij hoe dan ook opnieuw deugd doen. En ondanks dat ik het niet altijd eens ben met Deman over Pisraël en de VS, krijgt hij toch van mij in een volgende verkiezing mijn voorkeursstem. Ik heb graag radicale politici die nooit rond de pot draaien en die klaar en duidelijk zijn mening geeft. Chapeau voor Deman vandaag !
Laatst gewijzigd door obiwan : 20 maart 2005 om 12:08. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() allen VB stemmen is de boodschap
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pot-ketel-historie dus. Trouwens had ik liever gezien dat we allemaal stemrecht hadden gekregen. Met de laatste wetten wordt het gelijkheidsbeginsel zwierig geschonden:
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook grappig toen hij zei dat een Moslim Democratische partij onmogelijk kan bestaan. Dit was een forse uithaal naar het regime in Ankara en hiermee doet hij afstand van het standpunt van zionist Bush die wel dikke vriendjes is met het regime in Ankara. Bush wil die "moslimdemocraten" zelfs laten toetreden tot de EU ![]() ![]() Laatst gewijzigd door obiwan : 20 maart 2005 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door obiwan : 20 maart 2005 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook hij heeft, net als Deman, duidelijk gezegd dat een "moslim" die tot het Vlaams Belang toetreedt eigenlijk, door het onderschrijven van de beginselverklaring, eigenlijk in de grond zijn eigen godsdienst de rug toekeert. Daarbij schaart hij zich in onze culturele en maatschappelijke waarden die in veel gevallen haaks staan op de islam. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel geeft u het volk de soevereiniteit die het toekomt (dat is immers democratie) en laat het dus die soevereiniteit niet alleen onrechtstreeks (parlementsverkiezingen) maar ook rechtstreeks (volksraadplegingen) uitoefenen. Eens te meer tonen de linksen hun ware gelaat: dat van de ideeëndictatuur! |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Net het nieuws gezien, die moslims die gaan stemmen in hun slaapkledij
![]() En over die moslim tereur aanslag in het buitenland zal ik nie zeveren want we zijn dat al gewoon ![]() VOTE VB |
![]() |