![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() echte ubermenschen en echte ariers zoals jij bvb debbie
hebben idd geen honden en stokken nodig om minderheden te kunnen slaan om zich goed te voelen. De eigenschap om het niet te kunnen laten op anderen neer te kijken omdat ze anders zijn of zich in een andere ontwikkelingsfase of geaardheid of wat dan ook bevinden is een kwalijk inferieur gen. een mens behorende tot een echt edel ras beschermd immers net diegenen die iedereen uitspuwt. Ironisch genoeg stel ik in mijn omgeving vast dat indien men de fascistische leer zou in de praktijk toe passen dat het dan net veelal eerst de fascisten zijn die de gaskamer in zullen moeten. Het beste voorbeeld daarvan was hitler zelf. Omdat hijzelf zo n mormel was met uiterst gedegenereerd genetisch materiaal is hij dat later zo belangrijk gaan vinden. Hij verafschuwde zichzelf zodanig dat hij ervoor wilde zorgen dat er niemand nog met een dergelijk gedegeneerd erfelijk materiaal zou geboren moeten worden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Niet op debbie in alle geval en zelfs op niemand in het biezonder het was een louter informatief bedoelde posting
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 maart 2005 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
mag ik dan, als politieagent en wetende dat allochtonen relatief meer misdrijven plegen dan autochtonen, die informatie gaan gebruiken om ook relatief meer allochtonen te controleren? en kom nu niet af dat dit voorbeeld hypothetisch is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Agenten die geen onderscheidt kunnen maken tss individuen en bevolkingsgroepen waarvan al of niet bepaalde eigenschappen zijn aangetoond zouden geen agent mogen zijn. vooraleer ze je met een wapen en een matrak op pad sturen om de openbare orde te handhaven zou men je eerst op dit onderscheidingsvermogen moeten testen. Agenten die dit onderscheidingsvermogen niet hebben kunnen immers geen gezag uitdragen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 maart 2005 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb net zo genoten van hoe Debbie de onzin van Guderian heeft aangepakt. Nogmaals ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik schrok omdat u Debbie een ubermensch noemde. Naar de wijze waarop ze hier de vloer aanveegt met Guderian heeft ze kennelijk grote kwaliteiten, maar ubermensch klinkt, gezien de geschiedenis, niet als een compliment. Daarom dat sommigen (blijkbaar ook Raf) het bizar vonden. Maar, zoals gezegd, het is duidelijk dat het om een misverstand ging en dat u het goed bedoelde, dus case closed. EDIT: en nu zie ik dat Raf net hetzelfde schrijft!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2005 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat u mij nog eens weten waar in de wet verboden wordt te discrimineren op basis van taalgebruik, kledij en gedrag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 maart 2005 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Art. 2. § 1. Er is sprake van directe <discriminatie> indien een verschil in behandeling dat niet objectief en redelijkerwijze wordt gerechtvaardigd, rechtstreeks gebaseerd is op het geslacht, een zogenaamd ras, de huidskleur, de afkomst, de nationale of etnische afstamming, seksuele geaardheid, de burgerlijke staat, de geboorte, het fortuin, de leeftijd, het geloof of de levensbeschouwing, de huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een handicap of een fysieke eigenschap. |
|
![]() |
![]() |