![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Straf gedacht. Misschien kunt ge dat ook eens proberen uit te leggen aan een rechter wanneer ge u moet verdedigen als pedofiel: "Jamaar, in Griekenland was dat vroeger volledig ingeburgerd hé. Ge kunt me daar dan toch niet voor veroordelen zekers". ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() goed idee. Doe jij dat? Ik heb daar geen zin in en geen benul voor.
Ik draag het mijne meestal (als ik er al één draag) voor het plezier. Mijn vriendin ook. Als je uit een cultuur komt waarin religie op de eerste plaats staat (Islam; Midden-Oosten, Jodendom; Israël), zal 'God je wel een reden geven om die doek te dragen'. Würsht; niet belangrijk. Totdat ze beginnen met extremiteiten in naam van God. Dan snel blussen & afkappen die handel. De rest mag van mij doen wat ze willen. Je wilt niet weten hoe aardig de gemiddelde medemens voor zijn/haar naaste is.. En ergens; wij hebben de wereld 300 jaar lang aan onze voeten gebonden; wij waren superieur aan vrijwel elk volk. Dat superioriteitsgevoel begint te tanen. Mede dankzij Kapitalisme = USA, en alle blunders die zij al 50 jaar lang maken op basis van hun superioriteitspolitiek, volgens mij. Maar dat terzijde. Hoe kunnen wij omgaan met het oplevende superioriteitsgevoel van die moslimgemeenschappen die te ver zijn doorgeslagen? En met die van die Joodse gemeenschappen die te ver zijn doorgeslagen? En die van die Lonsdalers die te ver zijn doorgeslagen? Dat bereik je niet door ze de hoofddoek af te nemen. Worden ze alleen maar pissiger..
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de hoofdbedekking van onze voorouders in dit land is helemaal niet vergelijkbaar met de hoofddoeken van de islam.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat wel niet klopt aan FDW's theorie is dat hij zz als niet extreem beschouwd omdat een groot deel van de bevolking achter hem staat, terwijl hij wel Iran een extremistische staat vindt. Ik zal zijn uitleg pas aanvaarden als hij toegeeft dat volgens die theorie ook de NSDAP en de ayatollahs niet extremistisch zijn, maar daar zullen we nog lang kunnen op wachten vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Niet elk land is extreem door zijn bestaan op zich. Als je dit zo ziet ontken je de historische erfenis die een bepaalde generatie heeft ('België' is niet gesticht door de huidige generatie). Het gaat erom hoe je met die natie en grenzen omgaat. Ik kan bvb absoluut niet begrijpen hoe mensen trots kunnen zijn lid te zijn ven een bepaald land, daar zij hiervoor geen enkele inspanning hebben moeten leveren. Hoe kan ik nu trots zijn belg of vlaming te zijn als mij dat allemaal in de schoot geworpen is door toevallig op deze plaats in de wereld geboren te zijn? (hopelijk verduidelijkte dit het een beetje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens op gebied van partnerkeuze is de keuze tegenwoordig zou veelzijdig, dat het geslacht zelf al geen rol meer speelt. En zelfs dat geslacht is tegenwoordig al labiel, en kan veranderen in iemands levensloop. Dus inderdaad, waarom ons druk maken om een hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 31 maart 2005 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar zijn ze de allochtone mannen die gelukkig getrouwd zijn met een moslima? De enige voorbeelden die ik ooit in de pers heb gezien (en ik neem aan dat onze media maar al te graag zouden uitpakken met deze mensen) waren allochtonen die zich tot de Islam hebben laten bekeren, of die nu in constante angst voor de familie van hun partner leven. Dus graag enkele voorbeelden van uw kant. En laten we duidelijk zijn, we zijn dus op zoek naar een succesvolle relatie tussen een niet moslim vlaming en een 'hoofddoek'. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 31 maart 2005 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mocht een bepaald land iets verrichten dat als lichtend voorbeeld voor de gehele wereld kan gelden, is het nog begrijpelijk en/of aannemelijk (en dan nog...). Hoe men echter een "liefdevolle" band met een volk (eigen volk eerst...) kan hebben is mij evenwel een raadsel. Persoonlijk voel ik mij veel meer verbonden met een armzalige sukkelaar (die over een andere nationaliteit beschikt) die ergens aan de andere zijde van de wereldbol wanhopig vecht voor een menswaardig bestaan, zonder honger en uitbuiting, dan met mijn buurvrouw (zelfde nationaliteit) die meent zichzelf superieur te moeten voelen enkel en alleen maar omdat zij geboren is op een nietig stukje grond, toevallig gelegen in het stinkend rijke en bevoorrechte Westen...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 maart 2005 om 22:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoe kan je leven in zo'n racistisch land waar één van je naaste buren en minstens één van je vrienden (hopende dat je meer dan 5 vrienden hebt natuurlijk) racisten zijn. Dan vergeet ik nog al die onschuldige kindjes die als racisten zullen opgroeien. Ik zeg u...blijf niet in dit racistisch Vlaanderen maar verhuis naar een verdraagzaam, bijvoorkeur Islamitisch, land. Mvg...
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mvg...
![]() |
![]() |
#139 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je dit gaat extrapoleren naar de politiek dan krijg je een discussie waar geen winnaar in kan zijn. De stelling van "smaken verschillen" is ook op deze kwestie van toepassing. Trouwens, who the fuck cares. Je zegt het zelf het belangrijkste zijn de programmapunten van een partij. Je bent het met ze eens of niet. Het maak toch helemaal geen reet uit of ze al dan niet "extreem" zijn. Mvg.
![]() |
![]() |
#140 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 1 april 2005 om 20:12. |
||
![]() |
![]() |