![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het spelleke eens heel open spelen hé!! ![]() Ik lijdt aan een neurotische ziekte, een afwijking van het SPG4-gen, beschreven onder de ziekte van Strümpel-Lorrain. De effecten zijn dat ik - zeker bij koud en vochtig weer, niet normaal kan wandelen - in geval van nervositeit (positief en negatief) geen 100% controle heb over mijn onderste ledenmaten - mij moet houden aan een dieet om mijn darmstelsel enigsinds leefbaar te houden - ... de ziekte is regressief, met andere woorden elke winter ervaar ik dat het weer een tikkeltje slechter gaat met als gevolg dat mijn leven er totaal anders uitziet dan pakweg 5 jaar geleden. Ik ben meer en meer een dagplukker geworden, kijk niet heel ver meer in de toekomst ... maar godverdomme ik ga niet ik een hoekje zitten huilen omwille van mijn afwijking. You live only once en in mijn geval wil dat zeggen dat zolang ik nog kan skiën, ook als is het maar maximum 3 uur per dag, terwijl ik er vroeger haast door bezeten was, ik nog op skivakantie ga, ... dat zolang ik kan uitgaan ik dat ook doe, ... dat zolang ... Did I make my point clear? En nu hier staat had ik nooit gedacht dat ik het op het forum zo open zou op tafel smijten.
![]() |
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Zonder referentie zijn cijfers niets waard
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 april 2005 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zegt is die ziekte een afwijking van een bepaald gen. Heeft men zoiets dan ontdekt bij holebi's? Ik dacht het niet. Misschien omdat er gewoon geen afwijking �*s? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
[size=2]Dat zei de Canadese professor Michel Dorais. Dorais voerde zijn studie uit in Quebec, bij jongeren tussen 14 en 25 jaar. Uit zijn studie blijkt dat wat ook de houding van de homo is -verbergen, outen, weigeren te aanvaarden of heteroseksualiteit voorwenden- de geaardheid voor psychologische problemen zorgt. Er zijn natuurlijk factoren die de zelfmoordstatistieken bij deze jongeren doet stijgen. Een negatief zelfbeeld, wanhoop over de eigen situatie, slechte ervaringen met leeftijdsgenoten die meer uit zijn op seks dan op vriendschap, en zelfmoorden in de kennissenkring zijn de voornaamste extra motivaties. Het hoge zelfmoordcijfer bij homoseksuelen is volgens Dorais het meest te wijten aan de intolerantie van de omgeving dan aan de seksuele geaardheid zelf. Hij wijst erop dat het nog maar tien jaar geleden is dat homoseksualiteit tegelijkertijd beschouwd werd als een "geestesziekte, een misdaad en een zonde". "De situatie is eigenlijk de laatste 50 jaren maar weinig ge«volueerd", aldus Dorais. "De groep van homoseksuelen is de enige die niet kan steunen op de strijd tegen discriminatie van voorgangers." Bron:www.gaysite.nl [/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 5 april 2005 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
En ja ik word gediscrimineerd en raar aangekeken wanneer ik over straat loop, met of zonder partner!
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk een medische verklaring voor homosexualiteit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Zoniet (en ik ga daar van uit) zijn uw cijfertjes niet van toepassing in Belgenland.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Het is toch wel straf wat onze Raf nu weeral bereikt heeft...
Eén van mijn beste forumvrienden, 2004Gun, die niemand tot eergisteren onmogelijk als een homofoob kon beschouwd worden (integendeel zou ik zeggen) wordt hier koudweg afgemaakt... Wat ik me afvraag is... Hebben postings zoals die van Raf de belangen van de holebi's al één millimeter behartigd? Ik vrees van niet, integendeel... Hopelijk beschouwt Raf deze mail weeral niet als een persoonlijke aanval.... Hij is alleszins goedbedoeld (daarom nog niet goed...). Verander uw taktiek, zou ik denken... Laatst gewijzigd door Chipie : 6 april 2005 om 08:00. |
![]() |
![]() |