![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hekel aan flikken? (de mensen, niet dat onnozel programma) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 14,49% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
31 | 44,93% |
Soms |
![]() ![]() ![]() |
26 | 37,68% |
Ik ben er zelf een, en ben er nog fier op ook |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,90% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zo bvb bij natuurrampe gaan helpen e
lijkt mij nog wel een job met uitdaging en je ziet nog een stukske van de wereld ook
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb 2 jaar gedaan en me wezenloos verveeld. Enkel de verlofdagen vond ik nog te doen. Eerst als nbc me te pletter verveeld en heb me laten overplaatsen naar de "gevechtseenheid" als hondenwachtmeester in de hoop een beetje actiever te kunnen zijn. Het was echter maar hoop, ik en mijn hond maakten elkander zelfs niet meer wakker om den duur en sliepen bij elkander. Als er al eens een buitenlandse missie was konden we nooit mee. Naargelang de leute der missie gaan ofwel de eigen "clubleden" als het is om wat te gaan zuipen en als het is om te gaan schieten sturen ze de sukkelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
of krijg je morge een arbeidsongeval... elk beroep heeft zen risico's....bij het leger mss stukje groter, maar dan neem ik er graag bij
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() De simpele soldaat hoeft niets te snappen.
De soldaat is een werktuig. Laat het denken over aan de top-politici. Daar zijn ze door de simpele mens voor gekozen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een beetje erg is zijn ze zo lang onderweg dat het al gedaan is tegen dat ze arriveren. Waarom denk je dat onze "boot" van de marine de "wandelaar" noemt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Omdat die wandelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Het Belgische leger geeft als het een beetje begint te spannen zijn wapens af aan de vijand.
Tien Waalse paracommando's hebben zich laten afslachten door negers. Legendarische Belgische commando's. (voor het binnenland alleen) Het Belgisch leger is geen leger. Het is een werkverschaffer, voor de show. Als puntje bij paaltje komt een lachertje. (voor het buitenland alleen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() welja, maar toch, het intresseert me
![]() de opleiding, het werk zelf.. trouwens, alst om te vechte is sture ze para's...en da gaak ni doen ze, lijkt me voor mij ook ietsje te hoog gegrepe... en kzou wel de landmacht wille pakke, niet de lucht of marine Tverdient wel niet zo goed maarja
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ga maar bij het Belgische leger, mijn brave jongen.
Zulken hebben ze daar nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() wa wilde daar mee zegge donkey?
Voelt ge u beter omdat ge gestudeert hebt ? (als da zo al is)
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() het gaat me om zijn zinneke
"Zulken hebben ze daar nodig." heb een hekel aan mensen die zich beter wanen als andere
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Zo kan je op vrijwel elke post hier reageren zonder ook maar iets gezegd te hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2005 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 20 april 2005 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Ik niets tegen flikken daar zitten zelfs een paar van mijn kennissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Of gij kunt "wel eens onnozel doen maar kent toch uw grenzen..." ![]() |
|
![]() |
![]() |