![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Klara Hertogs, je kent ze wel, verantwoordelijk voor inhoud artikels op de website van www.vlaamsekring.net geeft in een tekst over Irma Laplasse deze informatie door: Citaat:
Volgens ik in bovenstaand boek kon lezen, waren het Duitse soldaten die deze jongens hebben neergeschoten. Karel Van Isacker steunt hier op zeer betrouwbare bronnen. Het is dankzij het grondig onderzoek van Karel Van Isacker in de zaak van Irma Laplasse dat men een herziening van haar proces kon bekomen. Klara beschadigt door valse informatie de nagedachtenis van Irma Laplasse |
||
![]() |
![]() |
#122 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De Crem sprak in de kamer goede oppositietaal, de reactie van Annemans achteraf was totaal misplaatst en was zeker niet van dien aard om een oplossing dichterbij te brengen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Johanna : 29 april 2005 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja ik zal maar denken dat ik het niet goed verwoord heb. Misschien helpt dit : doe nu eens niet mee aan het spelleke dat CDV in het fed parlement en CDV in Vlaams parlement een andere partij is. idem voor SPA en VLD. Het zijn dezelfde kopstukken die zowel het Vlaams als het Federaal regeringsprogramma onderhandeld hebben en ondertekenden. Toen de Vlaamse regeringspartijen dus BHV inschreven en om ter stoerste deden over de splitsing wisten ze al hoe de situatie ervoor stond. Onder druk van het VB en de verkiezingsuitslag en vooral hun stoere preverkiezingsdagtaal konden ze niet anders. als dan de CDV-NVA hooghartig in de uitgestoken hand spuwden van het VB wisten zij dat zij gedwongen zouden zijn om paars te depanneren. hebben ze dan ook gedaan he. voro het VB is iedere andere partij dus inderdaad een partij waartegen ze oppositie moeten voeren. Trouwens mijn ander berichtje vlak ervoor niet gelezen over het op zijn kop zetten van de dingen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat is wat anders dan in de hand spuwen. En over die uitgestoken hand van het VB is al genoeg gezeverd, dat gelooft niemand meer! De splitsing B-H-V was tijdens de verkiezingsperiode een speerpunt voor elke Vlaamse partij, daar hadden ze het VB zeker niet voor nodig. Bij het samenstellen van een Vlaamse regering was het zinloos samen te gaan met het VB, omdat de steun voor een goedkeuring van de splitsing B-H-V vooral moest komen van VLD en SP.a, die zeker druk moesten uitoefenen op de federale regering. En waarom is het VB onmiddellijk na de Vlaamse verkiezingen niet ingegaan op een voorstel van Leterme, gedaan voor heel kijkend Vlaanderen, om zelf een Vlaamse regering samen te stellen. Hij heeft zijn voorstel wel twee keer herhaald. Maar toen kreeg het VB het even benauwd en zweeg wijzelijk. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NV-A heeft afgedaan en beleeft zijn laatste dagen... |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben werkelijk onder de indruk en de partij is al aan het inpakken. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dat andere partijen dit willen ondermijnen is niet aan hen te wijten. Het Vlaams regeerakkoord is geen vodje papier! En dat VB-politici het nu nodig vinden hun pijlen te richten op CD&V/N-VA is een verkeerd signaal. Het speelt in de kaarten van Verhofstadt en de Waalse politici. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() Een simpele vraag aan Johanna :
Kan je me aub even uitleggen wat het kartel moet doen in de volgende weken EN met wat het kartel al dan niet mag akkoord gaan ten einde uw vertouwen niet te beschamen. Ik stel deze vraag aan u, Clemens en andere Kartel-voorvechters. Geef aub nu die 'slechten' van het Vlaams belang eens tekst en uitleg. Tot nu toe heeft het kartel volgens jullie een perfect parcours afgelegd (ondanks : geen Vlaamse regering zonder..., onverwijld....., ten laatste 1 maart ....., ZONDER een ptijs te betalen -wait and see-). Van een bezorgde Vlaming
#130 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar als andere partijen blijven tegenwerken en hun woord breken, zou het laf zijn de schuld op het Vlaams kartel te schuiven. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met andere woorden, als de anderen hun woord niet houden, en BHV NIET gesplitst geraakt, blijft de N-VA gewoon zitten waar ze zit: hoog er droog.
#132 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg er de tranen van in mijn keel. Citaat:
Citaat:
Toen hebben jullie als paniekerige angsthazen je eigen voorstel afgeschoten. Aan d�*t signaal heeft zelfs een geretardeerde Waal genoeg om te snuiven dat jullie als zachte eieren kunnen gepeld worden wanneer je op de knieën smekend met de B-H-V-vodden aan hun deur komt kloppen. ![]() Citaat:
Dat hadden we al lang door. Ik had trouwens nooit verwacht dat de hoofdschuldigen voor onze fenomenale staatsschuld en de onbestuurbaarheid van onze federatie, omwille van een bagatel als B-H-V zouden opstappen wanneer de regering haar afspraak niet nakomt. Die palingen zijn de schaamte reeds lang voorbij. In die zin een pluim voor Spirit. Tenzij die meer weten en hun dreigement gewoon indekking is tegen naderende verkiezingen. Citaat:
In politiek ligt dat kort bijeen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 29 april 2005 om 19:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kunnen ze die Annemans anders niet aan de Blokker zetten tegen een spotprijs ofzo...en dan hopen dat een toerist hem koopt en meesmokkelt naar het buitenland ofzo?
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
![]() |
![]() |
#134 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wel indien het VB niet bestond ![]() -dan zouden die 1 miljoen stemmen, geen verloren stemmen zijn! -dan was de kans groot dat er geen kiesdrempel was gekomen -dan was dat cordon nooit nodig geweest -dan was er meer kans dat alle partijen één groot Vlaams front hadden gevormd -dan was de VU niet gesplitst geweest en stonden we reeds een groot eind verder in de staatshervorming -dan was de IJzerbedevaart niet gesplitst geweest -dan was er misschien amnestie gekomen, dan had Vlaanderen eensgezind erkend dat de collaboratie te begrijpen was, maar wel verkeerd -dan zouden in Vlaanderen vele leeuwenvlaggen hangen op 11 juli ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens gedacht waarom het VB bestaat? Jullie partij is grotendeels verantwoordelijk voor die bruine nachtmerrie.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r zeg je zoiets! De N-VA doet vandaag precies hetzelfde als wat de VU van Hugo Schiltz vroeger deed. Het scheelt niet veel of Marie-José en co roepen even hard: Leve België! Of ze vallen Leterme en Smet even verontwaardigd bij als die zeggen: 'Het VB wil Belgique splitsen! Boem, baf!' Een partij die d�*t wil kunnen we toch niet laten mee regeren? Dan zijn we beter af met de N-VA, die krijgen we wel waar WIJ hen hebben willen! Het is van te geven en toe te geven, jongens!!! Of hoe wil je dat het VB groeit als de N-VA niet de traditie van de VU verderzet?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 april 2005 om 22:22. |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() 2) de kiezers van het n-va hebben mijn diepste achting en respect ![]()
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#140 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Die hebben gezorgd dat hier een unitaristische en zeer koningsgezinde forumganger de fervenste verdediger is geworden van het VB! Citaat:
![]() Die verdienen dat 100%, het zijn zeer bewuste Vlamingen die weten dat aan de zijlijn staan zeer confortabel is maar dat het ZEKER GEEN geen oplossing brengt. ![]() ![]() |
||
![]() |