![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Gertj3 : 3 mei 2005 om 09:51. |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bub geraakt intussen niet eens politiek op de wereld in al zijn beschaafdheid.
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Dat oordeel laat ik aan anderen over
|
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het moment dat het regeerakkoord onderhandeld werd, stond de N-VA recht in haar schoenen door te zeggen, dat ze geen regeringsdeelname wensten zonder dat de kwestie BHV in het regeerakkoord zou worden opgenomen. Wanneer anderen dit regeerakkoord als een vodje papier beschouwen, moet de N-VA zijn politieke strategie wijzigen! De opdracht van het kartel is BHV splitsen, en andere communautaire kwesties op tafel brengen. Dit doet ze. Wanneer ze ontslag uit de regering zou nemen, pleegt het kartel woordbreuk want dan kan ze haar beloften op geen enkele manier vanuit de oppositie waarmaken. N-VA en CD&V volgt consequent haar afspraken, door te blijven doorhameren op het regeerakkoord. De politieke strategie is nu tegen werken op punten die voor de VLD belangrijk zijn. (de verlaging van de personenbelasting voor de hogere inkomens) De N-VA moet in de regering blijven om de 'ambetanterik' uitgangen tot de andere partijen ook het regeerakkoord uitvoeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door leeuwenhart : 3 mei 2005 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
#130 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 |
|
![]() BHV moet niet gesplitst worden : Belgie moet gesplitst worden.
het is nu toch wel overduidelijk : Vlaanderen zal in Belgie NOOIT krijgen waar het recht op heeft zonder dat ze er zwaar voor moeten betalen. Wanneer krijgen onze "Vlaamse" politici nu eens haar op hun tanden en zeggen tegen de Walen : of BHV wordt gesplitst of wij stoppen met jullie te voederen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo simpel is dat maar wij, veel te brave Vlamingen zijn toch zo bang om voor stoute, egoistische Vlamingen, racisten, fascisten en neo-nazi's te worden uitgescholden.
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een troost Knuppel, de groep Vlamingen die dat vindt, wordt met de dag kleiner. Die andere groep, daarentegen..... ![]()
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zitten in de oppositie dus die kan je niet verwijten wat jullie evenmin lukt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 mei 2005 om 13:02. |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net gehoord op nieuws dat di rupo nu hoopt dat Verhofstad met een oplossing komt want volgende week zou het wetvoorstel besproken worden |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien de franstaligen zouden toegeven en de splitsing zouden aanvaarden mits minimale compensaties kan België nog een tijdje meegaan. Indien dat niet mogelijk is dan praten we over het einde van België. |
|
![]() |