![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: wie afstraffen? | |||
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,63% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
50 | 58,14% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
5 | 5,81% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,30% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,47% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
overige |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,65% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een ongelofelijke bruutzak. Een goor vuil blad. Een krokodil met scherpe tanden, waarmee ik elke dag een dozijn N-VA'ers verscheur als aperitiefhap. Citaat:
De inhoud daarentegen, daar zal ik me tegen verzetten tot mijn laatste druppel bloed voor onze Vorst en zijn zoete schoondochters gevloeid is.
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Wie afstraffen?
Diegenen die hun woord niet houden zeker? Is de splitsing belangrijk voor de vlaming? Vandaag mss wel, morgen is hij het alweer vergeten. Je mag als politieker dan ook gerust betrouwen op het slechte geheugen van de vlaming. Voorlopig zijn er een aantal vlaamse politici die blijkbaar geen neen kunnen zeggen. Ze moeten maar eens over de taalgrens gaan kijken, daar doen ze niet anders. Maar het zijn de vlamingen zelf die de grootste schuld hebben, want het zijn zij die kiezen voor figuren die het blijkbaar niet in zich hebben om ook eens nee te zeggen. Zolang dit bewustzijn niet doorsijpelt bij de modale vlaming zal er vrees ik niet al te veel veranderen. |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het u uitleggen als de afwas gedaan, de living gestofzuigd, en mijn lingerie gestreken is.
![]() |
![]() |
#126 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
De situatie BHV..; was een compromis om de staatshervorming erdoor te krijgen. Zie eens wat VLD en Spa bereid waren nog extra toe te egeven... Waar de toemalige CVP het been stijf hied!
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en zo erg zal cd&v niet inzitten met BHV want hoorde ik eens niet Dehaene burgemeester van vilvoorde eens zeggen dat er belangerijkere zaken zijn dan bhv? |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben bang als wij hier in Vlaanderen ervoor gaan om uit de wurggreep van de Walen te komen dat de EU er een stokje gaat voorsteken. We zijn gedoemd om heel ons leven op te draaien voor een minderheid die zich verlaagd heeft tot een profitariaat en geldverslindende partijstructuur!
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Wallonië wil snel onafhankelijkheid omdat hun mooie corrupte zieltje wordt verkracht door Vlaamse efficiëntie. 2. Wallonië is op twee jaar tijd financieel gezond. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Jazeker wij komen van een unitaire situatie. Je klampt je vast aan illusies. Dit heeft vroeger niet kunnen werken en zal dus vandaag zeker niet werken. Het is te laat om met zoiets af te komen.
|
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat het de Walen waren die de gewestvorming doorgeduwd hebben! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Je kan op allerlei manieren verantwoordelijk zijn voor het bhv debâcle:
n-va moet afgestraft worden [size=4]als[/size] die in de Vlaamse Regering blijft. Als ze in een zelfde regering blijft als de blauwe en rode woordbrekers, zijn ze geen haar beter. Samen uit, samen thuis. Door eruit te stappen - ook tegen de wil in van haar tsjeefse kartelpartner - kan ze een politieke daad van belang stellen. Net zoals spirit dat gedaan heeft ... (alhoewel hier een tactische zet gespeeld zou kunnen zijn).
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Super, het is de ouwe wet die niet deugt (en die afgekeurd is), de nieuwe bestaat nog niet, je kan hem dus door de rechtbank niet laten toepassen. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 mei 2005 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel je je nog zo zeker? Citaat:
Was de aanwezigheid van Spirit noodzakelijk om verder te onderhandelen? Nope. De prachtige pretexte, door Spirit verschaft, om zonder akkoord de freezer open te trekken, werd door alle andere politieke apen met beide handen én voeten aangegrepen. En verder? SPirit regeert dapper door vanop Stevaerts schootje, zich stevig vastklampend aan zijn revers. Geef toe: er is iets 'fishy' aan heel de afloop van de affaire, inzonderheid de Spirit-rol. ![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn frank valt niet........ ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, probeer 's met een eurocent. De huidige trammelant is ongrondwettelijk verklaard. We zitten dus in een juridisch limbo. |
|
![]() |