![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
Bekijk resultaten enquête: Zou CD&V-NVA beter een coalitie aangaan met het Vlaams Belang ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
60 | 75,95% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 24,05% |
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En voor NVA is de eigen taal dan weer het belangrijkste.
Daarom zijn ze al partners van CD&V. Eigen geloof, eigen taal, eigen volk....... En de rest dan ? ![]() Oh die ....... aanpassen of opkrassen, maar Vlaanderen is een heel rijk heel klein stukje van de wereld die ook de anderen nodig heeft om verder in weelde te kunnen leven.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 17 mei 2005 om 13:54. |
![]() |
![]() |
#122 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sporten 'spelen een rol' om de ladder te vormen, maar voor iemand zonder benen hebben de sporten noch de ladder enige zin. Dus: omdat je een schakel bent in een of ander verschijnend en verdwijnend proces, wil dat niet zeggen dat je 'zin' hebt. Evenmin dat het proces waar je deel van uitmaakt zin heeft. Dagelijk verschijnen en verdwijnen diersoorten: geen kat maalt erom. Zingeving aan je eigen en andermans leven, is hoogstens een manier om je horror vacui te verdringen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 mei 2005 om 05:42. |
||||
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of heb ik de laatste vijfentwintig jaar iets gemist?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hoogstens een indicatie van 'gewenstheid' door de burger. Voorzover we uiteraard kunnen de ware kiesintenties achterhalen.
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verenigd in de strijd en de linies tegen een compromis dat de regering (zowel federaal als Vlaams ) moet toelaten haar werk te doen in het belang en voor het welzijn van alle Belgen. Leek me wel het verbond van het EIGEN. Helaas ! Helaas ! Helaas ! Ik ben er niet happy om maar wil evenmin mijn hoofd in het zand steken.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De beste, de verstandigste, de bedaarste, de redelijkste, de menselijkste die waren natuurlijk sp.a - Spirit ..... Wat had je anders verwacht ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb ik trouwens gezegd dat het proces zin had.... Ik heb gezegd dat het proces, de evolutie zin had in de eerste plaats omdat het zelf bestaat. Die evolutie kunnen we tenminste elke dag waarnemen op alle schalen.... we kunnen er zelfs aan deelnemen... Wat een luxe. 't Is toch iets anders dan oneindige horror vacui, niet ?
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Zou CD&V-NVA beter een coalitie aangaan met het Vlaams Belang ?
Dit topic is sinds vandaag niet meer actueel. De slachtoffers - voor zover ze al niet gewillig waren - kiezen partij voor de daders. Samenwerking met andere , eensgezindheid onder Vlaamsgezinden... Welke andere Vlaamsgezinden...? ![]()
#135 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn prestaties noodzakelijk zinvol? Ik dacht het niet. Citaat:
Citaat:
Verliest iets dan zijn zin als het ophoudt te bestaan? Citaat:
Iets heeft dus zin omdat het waargenomen wordt? Ook maar bizar hoor. Ik verlies dus mijn 'zin' als ik alleen ben, en niet meer waargenomen wordt? Citaat:
Leugentjes zijn vaak luxueus. De hoeveelheid leegte in het heelal is immens, en hoe verder de wetenschappers in de materie doordringen, hoe meer 'niets' ze vinden. Ik vrees dat 'zin' slechts een menselijk uitvindsel is, van zij die zich niet kunnen verzoenen met de onmetelijke leegte.
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Patti wie? |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Om tot het oorspronkelijke onderwerp terug te keren : hoeveel keur heeft het kartel?
Al van bij het begin gedraagt de VLD zich als waterdrager van de federale regering. Denken dat dit nu ineens zal veranderen getuigt denk ik van een grote naïviteit. De VLD is fundamenteel onbetrouwbaar en dit zal helaas ook zo blijven tot na de vervanging van zowat de ganse partijtop. Daarom ben ik van mening dat het kartel best gesprekken zou openen om na te gaan of een samenwerking met het VB onder welke vorm dan ook niet een grotere kans op succes zou bieden. Zeker ben ik niet dat het VB een meer betrouwbare partner zal zijn maar men zou in de huidige omstandigheden best de mogelijkheid onderzoeken. Zijn we ineens van dit ellendig cordon af. |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 19 mei 2005 om 07:27. |
|
![]() |