Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 mei 2005, 23:28   #121
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
maarja, extreem is voor u nogal een rekbaar begrip.. wie tegen censuur stemt zoals ik zou al als extreemrechts uitschot geklasseerd staan.
Er bestaan maar 2 censuurwetten in België: de antiracismewet en de wet op het negationisme/revisionisme. Op de eerste is het VB indirect voor veroordeeld, de laatste hebben ze zelf mee goedgekeurd. Nu jij weer.
Oud 27 mei 2005, 23:30   #122
Ambiorix

Standaard

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 28-05-2005 at 00:30
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piano
maarja, extreem is voor u nogal een rekbaar begrip.. wie tegen censuur stemt zoals ik zou al als extreemrechts uitschot geklasseerd staan.
Zwijgen is instemmen..

Nuja, dat wisten we al langer dan vandaag.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 27 mei 2005 om 23:30.
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:30   #123
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Goed! Dus ook de EU-regels die voorschrijven dat een zenders met een buitenlandse toelating kan uitzenden in een ander land! Inderdaad, die regels gelden ook voor het VB!
Maar dat doet het eigenbelang dan ook alleen maar om de Belgische wetgeving te omzeilen, en d�*�*r gaat het nu net om.

Bende moraalridders als het om andersmans zaken gaat, maar stekeblind voor als het eigenbelang net hetzelfde is en doet.
Het Skill Effect is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:32   #124
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Er bestaan maar 2 censuurwetten in België: de antiracismewet en de wet op het negationisme/revisionisme. Op de eerste is het VB indirect voor veroordeeld, de laatste hebben ze zelf mee goedgekeurd. Nu jij weer.
Wil dat iets zeggen over wat de bevolking wil?

vertel me eens HOE kan het dat 82% (TWEE EN TACHTIG PROCENT) van de forummers hier INCLUSIEF CENTRUM LINKS EN UITERSTLINKS tégen stemde?

Denk jij niet dat bij een referendum de uitslag ook zo zal uitvallen?
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:32   #125
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat is daarvan dan de bedoeling?
LOL [size=1](als je tenminste geen gebrek hebt aan humor)[/size]
Oud 27 mei 2005, 23:34   #126
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De eerste keer dat we het over iets eens zijn.
Het zal aan uw VMO / VVP / TAK-verleden liggen...
Citaat:
Een tweede vraag zou kunnen zijn: willen we wel een objectieve verslaggeving of wensen we alleen te horen wat we graag horen.
Neen, ik wil niks dat onmogelijk is. En dat de pers opnieuw een echte opiniepers zou worden, daarvoor is de late moderniteit al ietsje te dicht z'n levenseinde aan het naderen denk ik. Wat zal het medialandschap zijn op het moment dat de liberale one-world ideologie aan z'n einde komt... en wat zal het Nieuwe brengen...

Citaat:
Het belangrijkste is dat je geloofwaardig klinkt zonder dat het persé dè waarheid is (mensen zijn nu eenmaal niet geïnteresseerd in wat waar is maar wat zij waar vinden), de boodschap eenvoudig verpakt is opdat zoveel mogelijk mensen het zonder veel te moeten nadenken kunnen begrijpen,
Vandaar allicht dat je de negationismewet en andere muilkorfwetten zo sterk verdedigt!!!! *knip*
Je hebt jezelf mooi vastgereden m'n beste![edit]
[size=1]After edit by Jeroen on 28-05-2005 at 00:58
Reason:

Citaat:
Citaat:
Een tweede vraag zou kunnen zijn: willen we wel een objectieve verslaggeving of wensen we alleen te horen wat we graag horen.
Neen, ik wil niks dat onmogelijk is. En dat de pers opnieuw een echte opiniepers zou worden, daarvoor is de late moderniteit al ietsje te dicht z'n levenseinde aan het naderen denk ik. Wat zal het medialandschap zijn op het moment dat de liberale one-world ideologie aan z'n einde komt... en wat zal het Nieuwe brengen...

Citaat:
Het belangrijkste is dat je geloofwaardig klinkt zonder dat het persé dè waarheid is (mensen zijn nu eenmaal niet geïnteresseerd in wat waar is maar wat zij waar vinden), de boodschap eenvoudig verpakt is opdat zoveel mogelijk mensen het zonder veel te moeten nadenken kunnen begrijpen,
Vandaar allicht dat je de negationismewet en andere muilkorfwetten zo sterk verdedigt!!!! *knip*
Je hebt jezelf mooi vastgereden m'n beste![/size]

Citaat:
Citaat:

Citaat:
Vandaar allicht dat je de negationismewet en andere muilkorfwetten zo sterk verdedigt!!!! Het belangrijkste is dat het officiële verhaal omtrent de ********* geloofwaardig klinkt zonder dat het persé dè waarheid is...
Je hebt jezelf mooi vastgereden m'n beste![/size]
[/edit]
Guderian is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:34   #127
Ambiorix

Standaard

trouwens, Piano, je sleurt er hier weer het VB bij, terwijl dat compleet overbodig was. precies wel VB paranoia.
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:34   #128
thePiano

Standaard

Adolf Hitler had het al in Mein Kampf gehad over propaganda en Goebbels had het zich snel eigen gemaakt. Eén van deze stellingen luidde: "De waarheid moet altijd worden aangepast om te voldoen aan de behoefte. Wat zouden wij zeggen van een affiche dat een nieuw merk zeep aan de man wil brengen door hardnekkig te wijzen op de goede kwaliteiten van de concurrerende merken? Wij zouden natuurlijk ons hoofd schudden. En dit zou vanzelfsprekend ook het geval zijn bij eenzelfde soort politieke aanprijzing.

Het doel van de propaganda is niet een oordeel te vellen over tegenstrijdige rechten, waarbij elke partij het hare wordt gegeven, maar uitsluitend om het recht dat wij nastreven te beklemtonen. Propaganda moet de waarheid niet objectief onderzoeken en, in geval deze gunstig is voor de tegenpartij, ze presenteren volgens de theoretische regels der rechtvaardigheid; nee, propaganda dient slechts dat aspect van de waarheid te vermelden, dat voor de eigen zijde gunstig is.
"
Oud 27 mei 2005, 23:34   #129
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
vertel me eens HOE kan het dat 82% (TWEE EN TACHTIG PROCENT) van de forummers hier INCLUSIEF CENTRUM LINKS EN UITERSTLINKS tégen stemde?
1 woord: DUBBELACCOUNTS !
Oud 27 mei 2005, 23:35   #130
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
trouwens, Piano, je sleurt er hier weer het VB bij, terwijl dat compleet overbodig was. precies wel VB paranoia.
Lees de topictitel en posts eens iets over het topiconderwerp.
Oud 27 mei 2005, 23:35   #131
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
1 woord: DUBBELACCOUNTS !
pff als dat er toch zo dik boven op ligt, waarover maakt ie zich dan zo druk?
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:35   #132
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat doet het eigenbelang dan ook alleen maar om de Belgische wetgeving te omzeilen, en d�*�*r gaat het nu net om.
Merkwaardige redenering. Dan is iemand die in het buitenland gaat tanken of daar producten aankoopt, ook iemand die de Belgische wetten "omzeilt". Dat is pas een kromme redenering.

Volgens jullie is het dus verwerpelijk om de buitenlandse wetgeving alsook de EU-regels in dat verband te volgen...
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:38   #133
thePiano

Standaard

Citaat:
Wil dat iets zeggen over wat de bevolking wil?

Ik besluit daaruit enkel dat extreemrechts het hier voor het zeggen heeft en dat bij de gratie van de moderators. Dit forum is privébezit en geen openbaar en zeker niet neutraal forum, alhoewel ze wel graag beweren dat ze neutraal zijn, maar dat is slaap voor de vaak.

Ps: dit forum is niet representatief voor de bevolking.
Oud 27 mei 2005, 23:38   #134
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Lees de topictitel en posts eens iets over het topiconderwerp.
het ging hierover.
Citaat:
het VB was ábsoluut overbodig in zijn antwoord.

daarbij ge antwoordt niet op mijn vraag piano.
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:39   #135
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Ik besluit daaruit enkel dat extreemrechts het hier voor het zeggen heeft en dat bij de gratie van de moderators. Dit forum is privébezit en geen openbaar en zeker niet neutraal forum, alhoewel ze wel graag beweren dat ze neutraal zijn, maar dat is slaap voor de vaak.

Ps: dit forum is niet representatief voor de bevolking.
Beweert u (hoor ik het goed?) dat de volle 82% waarvan sprake extreem rechts is?
Ambiorix is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:40   #136
thePiano

Standaard

*knip*[edit]
[size=1]After edit by Jeroen on 28-05-2005 at 01:00
Reason:

*knip*[/size]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het belangrijkste is dat het officiële verhaal omtrent de ********* geloofwaardig klinkt zonder dat het persé dè waarheid is...
Voila, de ware aard van het beestje komt altijd weer naar boven.[/size]
[/edit]
Oud 27 mei 2005, 23:40   #137
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik besluit daaruit enkel dat extreemrechts het hier voor het zeggen heeft en dat bij de gratie van de moderators.
Daar gaat mr. Pianodinges weer met z'n totaal onbewezen beschuldigingen richting de moderators.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:42   #138
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Merkwaardige redenering. Dan is iemand die in het buitenland gaat tanken,... ook iemand die de Belgische wetten "omzeilt". Dat is pas een kromme redenering.
Die redenering van jou trekt ook op niks, want je vergelijkt appels met gedroogde vijgen.
Vergelijk een consument met een politieke partij en vergelijk tanken met radiouitzendingen en ik moet je er geen tekening bij maken dat alleen al op vlak van regelgeving je een totale misvatting hebt begaan.

Ik zou zeggen: loop naar de pomp! (om te tanken hé)

Citaat:
Volgens jullie is het dus verwerpelijk om de buitenlandse wetgeving alsook de EU-regels in dat verband te volgen...
Ge kunt misschien beginnen met de wetgeving van je EIGEN land te volgen...
Oud 27 mei 2005, 23:43   #139
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voila, de ware aard van het beestje komt altijd weer naar boven.
Gemakshalve ga je op de kern van de zaak natuurlijk weer niet in. Omdat je betrapt bent op een tegenspraak in je eigen verhaaltjes! Jaja, de ware aard komt weer boven...
Guderian is offline  
Oud 27 mei 2005, 23:43   #140
thePiano

Standaard

Citaat:
Beweert u (hoor ik het goed?) dat de volle 82% waarvan sprake extreem rechts is?
Uiteraard, en door dat al erg lang te verkondigen ben ik zonet zeven dagen geband geweest door Peter Johan en Jeroen omdat zij dit interpreteren als het belasteren van (anonieme) deelnemers. Laat mij modereren en je zou een totaal ander forum zien. Ik bedoel maar: veel hangt af wie de concertmeester is, wat hij tolereert en wat hij door het raam kiepert.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be