Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 28 mei 2005, 11:11   #121
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joskewiet
Ja, ik heb daar van gehoord, maar met aids heeft dat niks te maken, die mensen worden daar gemolesteerd omdat die Noord-Afrikanen racistisch zijn. Bovendien bestelen ze die mensen ook. Tenslotte worden die zwarten door arabieren naar Noord-Afrika gebracht. Stelletje mensenhandelaars en dieven, dat zijn het, daar in Noord-Afrika(vooral marokko).
Bestelen? Ze hebben niks, that's the problem.

De voornaamste koper van negers is Sudan... en dat zijn zelf negers.
Oud 28 mei 2005, 11:12   #122
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die 'oorlogsmisdadigers' waar jij over spreekt waren in veel gevallen onschuldige slachtoffers van het belgicistische regime en/of idealisten. Enne, Laplasse was zeker onschuldig, dat is nadien gebleken. Verschaeve was een groot dichter. België is een schandalig land; dat heeft de zgn. repressie bewezen.
En over Hendrik De Man zwijgt ge natuurlijk...
En over de positieve discriminatie van Marokkanen bij het visumbeleid spreek ge natuurlijk ook niet...
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke", en Staf De Clercq, die het zeer ver heeft geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 28-05-2005 at 12:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Die 'oorlogsmisdadigers' waar jij over spreekt waren in veel gevallen onschuldige slachtoffers van het belgicistische regime en/of idealisten. Enne, Laplasse was zeker onschuldig, dat is nadien gebleken. Verschaeve was een groot dichter. België is een schandalig land; dat heeft de zgn. repressie bewezen.
En over de positieve discriminatie van Marokkanen bij het visumbeleid spreek ge natuurlijk ook niet...
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke", en Staf De Clercq, die het zeer ver heeft geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.[/size]

[size=1]After edit by Pietje on 28-05-2005 at 12:13
Reason:

Citaat:
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke" en Staf De Clercq, die het zeer ver heeft geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke" en Staf De Clercq, die het zeer ver had geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pietje : 28 mei 2005 om 11:13.
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:14   #123
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke" en Staf De Clercq, die het zeer ver had geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.
Opmerkelijk hoe een Vlaming die andere vlamingen naar het front stuurde een stuk uitschot is, maar hoe de waalse hoge pieten helden zijn, voor net hetzelfde (met die noot dat het hun bedoeling was de vlamingen op te dienen als kanonnenvlees).

Hoe naïf kan men zijn?[edit]
[size=1]After edit by Raven on 28-05-2005 at 12:15
Reason:

Citaat:
Laplasse is onlangs voor de tweede maal veroordeeld. Verschaeve en De Clercq waren twee schurken die naïeve vlaamse boerenzonen naar het oostfront hebben gelokt, goed wetende wat hun lot ging zijn. Zie je, zo onschuldig was dat uitschot. En er is een hemelsbreed verschil tussen een "pruts collaborateurke" en Staf De Clercq, die het zeer ver had geschopt in de nazi-hierarchie. En voor zo'n "leukerds" blijft het vb huldigingen organiseren. En dan maar zeuren en janken, dat andere, hen linken aan het nazisme en de collaboratie. "Ze" vragen het gewoon.
Opmerkelijk hoe een Vlaming die andere vlamingen naar het front stuurde een stuk uitschot is, maar hoe de waalse hoge pieten helden zijn, voor net hetzelfde (met die noot dat het hun bedoeling was de vlamingen op te dienen als kanonnenvlees).

Hoe naïf kan men zijn?[/size]

Citaat:
Opmerkelijk hoe een Vlaming die andere vlamingen naar het front stuurde een stuk uitschot is, maar hoe de waalse hoge pieten helden zijn, voor net hetzelfde.

Hoe naif kan men zijn?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Raven : 28 mei 2005 om 11:15.
Raven is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:23   #124
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Zei de struisvogel...
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik denk niet dat het vriendelijk bedoeld is
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:35   #125
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Tof dat je mij braaf vindt.

Het zou ongehoord zijn moesten "vreemdelingen" ongestraft criminele feiten mogen plegen, terwijl "blanken" daar wel voor worden opgepakt!
Maar is het zo? Neen, hé, dat is een verzinsel.
T'is wel zo. En dat om de volgende reden.

Het enige dat ik heb is 1 euro in mijn broekzak. Al de rest, deze pc, deze kamer, krijg ik van de staat omdat ik recht heb op een volledige studiebeurs + een europese beurs, omdat ik naast ne snelle, ook nog es ne rappe ben

Ik beschik echter niet over die financiële tegoeden, ze worden rechtstreeks overgemaakt aan de school.

Dat wilt dus zeggen dat het enige geld ik effectief mijn eigen mag noemen, die 1 euro is.

Als ik dus morgen een vlaming een stamp op z'n achterhoofd geef, en ik garandeer je, ik ben allang de tel kwijt op hoeveel ik mijn agressie des levens al heb uitgewerkt op zulke wijze, in't ergste geval pakken ze mij op, ik zeg dat ik het niet gedaan heb, en het wordt zo geseponeerd.

Reden?

Omdat ik geen geld heb, is het zinloos mij te gaan vervolgen (betaling van dokterskosten of dergerlijke), want de advocaat alleen al is talloze keren duurder. Ook is zo'n klein vergrijp niet erg genoeg om het te gaan onderzoeken, en er een grote zaak van te maken (strafbladen, openbare vorderingen, endergerlijke)

Dus zolang ik niet over een bepaalde schreef ga, doe ik wat ik wil. Daar waar een vlaming zou opdraaien voor de kosten omdat ze centen hebben.

Citaat:
Het zou ongehoord zijn moesten "vreemdelingen" bij het verkrijgen van een sociale woning worden voorgetrokken OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn.
Maar is het zo? Neen, hé. Er zijn criteria voor sociale woningen, en, heel algemeen gezegd, krijgen sociaal zwakkere mensen daarbij voorrang. Dat hier procentueel veel "vreemdelingen" bij zitten betekent dat deze sociaal zwakker zijn, zeg maar armer.
Is arm zijn dan een privilege?
Ik denk het niet.
De voornaamste reden dat vreemdelingen de sociale woningen krijgen, is omdat ze veel kinderen hebben. En dat is een zeer belangrijke criteria voor een woonst.

Een arm gezin met 5 kinderen krijgt voorrang op een eenzame autochtone landloper. Beiden hebben ze niets, maar de kinderen maakt de eerste grotere behoevenden.
Oud 28 mei 2005, 11:37   #126
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Het enige dat ik heb is 1 euro in mijn broekzak. Al de rest, deze pc, deze kamer, krijg ik van de staat omdat ik recht heb op een volledige studiebeurs + een europese beurs, omdat ik naast ne snelle, ook nog es ne rappe ben

Ik beschik echter niet over die financiële tegoeden, ze worden rechtstreeks overgemaakt aan de school.

Dat wilt dus zeggen dat het enige geld ik effectief mijn eigen mag noemen, die 1 euro is.

Als ik dus morgen een vlaming een stamp op z'n achterhoofd geef, en ik garandeer je, ik ben allang de tel kwijt op hoeveel ik mijn agressie des levens al heb uitgewerkt op zulke wijze, in't ergste geval pakken ze mij op, ik zeg dat ik het niet gedaan heb, en het wordt zo geseponeerd.

Reden?

Omdat ik geen geld heb, is het zinloos mij te gaan vervolgen (betaling van dokterskosten of dergerlijke), want de advocaat alleen al is talloze keren duurder. Ook is zo'n klein vergrijp niet erg genoeg om het te gaan onderzoeken, en er een grote zaak van te maken (strafbladen, openbare vorderingen, endergerlijke)

Dus zolang ik niet over een bepaalde schreef ga, doe ik wat ik wil. Daar waar een vlaming zou opdraaien voor de kosten omdat ze centen hebben.

De voornaamste reden dat vreemdelingen de sociale woningen krijgen, is omdat ze veel kinderen hebben. En dat is een zeer belangrijke criteria voor een woonst.

Een arm gezin met 5 kinderen krijgt voorrang op een eenzame autochtone landloper. Beiden hebben ze niets, maar de kinderen maakt de eerste grotere behoevenden.
Wel, Raven, je bevestigt alléén maar dat vreemdelingen geen privileges hebben OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn. Bedankt![edit]
[size=1]After edit by Firestone on 28-05-2005 at 12:38
Reason: dt fout !

Citaat:

Reden?

Wel, Raven, je bevestigt alléén maar dat vreemdelingen geen privileges hebben OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn. Bedankt![/size]

Citaat:

Reden?

Wel, Raven, je bevestigd alléén maar dat vreemdelingen geen privileges hebben OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn. Bedankt![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2005 om 11:38. Reden: dt fout !
Firestone is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:40   #127
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, Raven, je bevestigt alléén maar dat vreemdelingen geen privileges hebben OMDAT ZE VREEMDELINGEN zijn. Bedankt!
Met plezier
Oud 28 mei 2005, 11:40   #128
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dan is dat op zijn minst heel vreemd dat je een partij aanhanging kan zijn, die NOG STEEDS die oorlogsmisdadigers van weleer huldigt (De Clercq, Verschaeve, Laplasse....)
Citaat:
Oh neen.
Het proces tegen Irma Laplasse werd midden jaren 90 overgedaan, en weer werd ze schuldig bevonden.
Of De Clercq en Verschaeve oorlogsmisdadigers waren weet ik niet maar Laplasse zeker niet. Zij werd ten andere niet veroordeeld wegens oorlogsmisdaden.
Onmiskenbaar is door haar schuld het drama van Oostduinkerke kunnen gebeuren, zij verdiende echter de doodstraf niet.
Zij werd op het nieuw proces tot levenslang veroordeeld.
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:42   #129
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Of De Clercq en Verschaeve oorlogsmisdadigers waren weet ik niet maar Laplasse zeker niet. Zij werd ten andere niet veroordeeld wegens oorlogsmisdaden.
Onmiskenbaar is door haar schuld het drama van Oostduinkerke kunnen gebeuren, zij verdiende echter de doodstraf niet.
Iemand die levenslang krijgt is in mijn boekje niet onschuldig.

Wat de doodstraf betreft ben ik het helemaal eens met u. Daar ik principieel tegen de doodstraf ben, verdient (voor mij) NIEMAND de doodstraf, ook Irma Laplasse niet.
Oud 28 mei 2005, 11:45   #130
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De paus gaf wel een gruwelijk negatief signaal aan de "goedgelovige" Afrikanen door een kruistocht tegen contraceptie en vooral tegen condooms te beginnen. In die zin, acht ik de rkk wel moreel verantwoordelijk. Dit was de schaamte voorbij.
Zijn ze daar weer met die baarlijke nonsens van "goedgelovige" Afrikanen.
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:46   #131
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit doet me zo'n beetje denken aan de executies van verzetslieden van het IRA louter omdat ze er hun steun aan verleenden.

Ook al was het maar om brood te voorzien voor de IRA-militanten.

Verdienen zulke mensen de doodstraf? Natuurlijk niet..
Maar je kan heus wel begrijpen dat de britten haar vijanden wil liquideren, net zoals België de Vlaams Nationalisten liquideerde na 1945.

De enige nuance ligt hem vooral in het feit dat het niet haar nazi-vijanden waren, maar dat België komaf deed met een oude kanker.

Immers, en tot grote vreugde van Pietje, werden waalse collaborateurs helemaal NIET veroordeeld, laat staan vermoord.
Oud 28 mei 2005, 11:49   #132
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn ze daar weer met die baarlijke nonsens van "goedgelovige" Afrikanen.
Idd, en lekker "dom" gehouden door de missionarissen van de rkk.......
Pietje is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:52   #133
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit doet me zo'n beetje denken aan de executies van verzetslieden van het IRA louter omdat ze er hun steun aan verleenden.

Ook al was het maar om brood te voorzien voor de IRA-militanten.

Verdienen zulke mensen de doodstraf? Natuurlijk niet..
Maar je kan heus wel begrijpen dat de britten haar vijanden wil liquideren, net zoals België de Vlaams Nationalisten liquideerde na 1945.

De enige nuance ligt hem vooral in het feit dat het niet haar nazi-vijanden waren, maar dat België komaf deed met een oude kanker.

Immers, en tot grote vreugde van Pietje, werden waalse collaborateurs helemaal NIET veroordeeld, laat staan vermoord.
Oh ja?
Er werden ongeveer evenveel Vlamingen als Franstaligen na de oorlog wegens collaboratie terechtgesteld.
Oud 28 mei 2005, 11:53   #134
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ragnarok
[size=3][/size]
Linkerzijde hippie met haar aids-negerin

Vreemdelingen brengen gevaarlijke ziektes in onze samenleving, één van de redenen waarom mijn kinderen nooit met kleurlingen mogen omgaan. Stuur deze ziekteverspreiders terug voor ze onze samenleving nog meer verzieken.
U moest beschaamd zijn! Wat gaat u doen als uw zoon of dochter u later komt vertellen dat hij/zij HIV-besmet door sexueel contact met een zogenaamde "goede blanke"?

Maar goed, als u tot dezelfde soort als uw avatar behoort, weet ik al dat u niet vooraan in de rij stond toen men het verstand uitdeelde.[edit]
[size=1]After edit by Kim on 28-05-2005 at 12:55
Reason:

Citaat:
[size=3][/size]

Vreemdelingen brengen gevaarlijke ziektes in onze samenleving, één van de redenen waarom mijn kinderen nooit met kleurlingen mogen omgaan. Stuur deze ziekteverspreiders terug voor ze onze samenleving nog meer verzieken.
U moest beschaamd zijn! Wat gaat u doen als uw zoon of dochter u later komt vertellen dat hij/zij HIV-besmet door sexueel contact met een zogenaamde "goede blanke"?

Maar goed, als u tot dezelfde soort als uw avatar behoort, weet ik al dat u niet vooraan in de rij stond toen men het verstand uitdeelde.[/size]

Citaat:
[size=3][/size]
[size=3][/size]

Maar goed, als u tot dezelfde soort als uw avatar behoort, weet ik al dat u niet vooraan in de rij stond toen men het verstand uitdeelde.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 28 mei 2005 om 11:55.
Kim is offline  
Oud 28 mei 2005, 11:55   #135
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oh ja?
Er werden ongeveer evenveel Vlamingen als Franstaligen na de oorlog wegens collaboratie terechtgesteld.
Neen, toch niet. Wallonië was veel strenger dan Vlaanderen op het gebied van collaboratie (de straffen waren erger dan in Vlaanderen).

Het aantal mensen dat collaboreerde lag in Wallonië véél lager dan in Vlaanderen.[edit]
[size=1]After edit by Kim on 28-05-2005 at 12:56
Reason:

Citaat:
Oh ja?
Neen, toch niet. Wallonië was veel strenger dan Vlaanderen op het gebied van collaboratie (de straffen waren erger dan in Vlaanderen).

Het aantal mensen dat collaboreerde lag in Wallonië véél lager dan in Vlaanderen.[/size]

Citaat:
Oh ja?
Neen, toch niet. Wallonië was veel strenger dan Vlaanderen op het gebied van collaboratie (re straffen waren erger dan in Vlaanderen).

Het aantal mensen dat collaboreerde lag in Wallonië véél lager dan in Vlaanderen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 28 mei 2005 om 11:56.
Kim is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:15   #136
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim

Maar goed, als u tot dezelfde soort als uw avatar behoort, weet ik al dat u niet vooraan in de rij stond toen men het verstand uitdeelde.
Kijk eens aan, een belgicist met een gelijkaardige mening als Dyab Abu JahJah.

Maar deze laatste had het dan wel over alle Vlamingen.
Oud 28 mei 2005, 12:17   #137
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Wel bijvoorbeeld, het visumbeleid. Marokkaanse onderdanen worden systematisch bevoordeeld tegenover andere vreemdelingen. Dat is bewezen. Er is zo goed als geen controle van documenten en aan beteugeling van schijnhuwelijken mag ook niet gedaan worden, alles op bevel van Brussel. De Marokkaanse gemeenschap levert nml. veel kiezers op voor het regime. Enfin, nu toch nog, want er beginnen meer en meer Marokkanen voor het VB te stemmen... .
Dit allemaal terwijl vreemdelingen uit andere Afrikaanse en Aziatische landen ahw. geterroriseerd mogen worden door de Belgische ambassades ter plekke.
vreemde manier om aan te tonen dat vreemdelingen priveleges hebben tov autochtonen...
mad_drone is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:27   #138
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Iemand die levenslang krijgt is in mijn boekje niet onschuldig.
Aub Firestone, ik zeg toch zelf dat ze schuldig is.
Twee van mijn familieleden zijn door haar schuld gestorven (neen niet de tweeling) en toch hou ik vol dat zij geen oorlogsmisdadiger is.
puud is offline  
Oud 28 mei 2005, 12:31   #139
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aub Firestone, ik zeg toch zelf dat ze schuldig is.
Twee van mijn familieleden zijn door haar schuld gestorven (neen niet de tweeling) en toch hou ik vol dat zij geen oorlogsmisdadiger is.
Wel ja, daar zijn we het zeker over eens.

De discussie over Irma Laplasse is ontstaan als reactie op het volgende bericht.
En daar werd wel degelijk beweerd dat ze onschuldig was (niet van oorlogsmisdaden, maar gewoon onschuldig).
Oud 28 mei 2005, 12:38   #140
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik denk niet dat het vriendelijk bedoeld is
Dat de RKK mede verandwoordelijk is aan de AIDS slachtoffers in Afrika natuurlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be