![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De voornaamste koper van negers is Sudan... en dat zijn zelf negers.
![]() |
#122 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 28 mei 2005 om 11:13. |
|||||||
![]() |
![]() |
#123 | |||||
|
![]() Citaat:
Hoe naïf kan men zijn?[edit] [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 28 mei 2005 om 11:15. |
|||||
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het vriendelijk bedoeld is |
|
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
Het enige dat ik heb is 1 euro in mijn broekzak. Al de rest, deze pc, deze kamer, krijg ik van de staat omdat ik recht heb op een volledige studiebeurs + een europese beurs, omdat ik naast ne snelle, ook nog es ne rappe ben ![]() Ik beschik echter niet over die financiële tegoeden, ze worden rechtstreeks overgemaakt aan de school. Dat wilt dus zeggen dat het enige geld ik effectief mijn eigen mag noemen, die 1 euro is. Als ik dus morgen een vlaming een stamp op z'n achterhoofd geef, en ik garandeer je, ik ben allang de tel kwijt op hoeveel ik mijn agressie des levens al heb uitgewerkt op zulke wijze, in't ergste geval pakken ze mij op, ik zeg dat ik het niet gedaan heb, en het wordt zo geseponeerd. Reden? Omdat ik geen geld heb, is het zinloos mij te gaan vervolgen (betaling van dokterskosten of dergerlijke), want de advocaat alleen al is talloze keren duurder. Ook is zo'n klein vergrijp niet erg genoeg om het te gaan onderzoeken, en er een grote zaak van te maken (strafbladen, openbare vorderingen, endergerlijke) Dus zolang ik niet over een bepaalde schreef ga, doe ik wat ik wil. Daar waar een vlaming zou opdraaien voor de kosten omdat ze centen hebben. Citaat:
Een arm gezin met 5 kinderen krijgt voorrang op een eenzame autochtone landloper. Beiden hebben ze niets, maar de kinderen maakt de eerste grotere behoevenden.
![]() |
#126 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 mei 2005 om 11:38. Reden: dt fout ! |
|||||
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#128 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onmiskenbaar is door haar schuld het drama van Oostduinkerke kunnen gebeuren, zij verdiende echter de doodstraf niet. Zij werd op het nieuw proces tot levenslang veroordeeld. |
||
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de doodstraf betreft ben ik het helemaal eens met u. Daar ik principieel tegen de doodstraf ben, verdient (voor mij) NIEMAND de doodstraf, ook Irma Laplasse niet.
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Ook al was het maar om brood te voorzien voor de IRA-militanten. Verdienen zulke mensen de doodstraf? Natuurlijk niet.. Maar je kan heus wel begrijpen dat de britten haar vijanden wil liquideren, net zoals België de Vlaams Nationalisten liquideerde na 1945. De enige nuance ligt hem vooral in het feit dat het niet haar nazi-vijanden waren, maar dat België komaf deed met een oude kanker. Immers, en tot grote vreugde van Pietje, werden waalse collaborateurs helemaal NIET veroordeeld, laat staan vermoord.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er werden ongeveer evenveel Vlamingen als Franstaligen na de oorlog wegens collaboratie terechtgesteld.
![]() |
#134 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, als u tot dezelfde soort als uw avatar behoort, weet ik al dat u niet vooraan in de rij stond toen men het verstand uitdeelde.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 28 mei 2005 om 11:55. |
|||||
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal mensen dat collaboreerde lag in Wallonië véél lager dan in Vlaanderen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 28 mei 2005 om 11:56. |
|||||
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Maar deze laatste had het dan wel over alle Vlamingen.
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Twee van mijn familieleden zijn door haar schuld gestorven (neen niet de tweeling) en toch hou ik vol dat zij geen oorlogsmisdadiger is. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie over Irma Laplasse is ontstaan als reactie op het volgende bericht. En daar werd wel degelijk beweerd dat ze onschuldig was (niet van oorlogsmisdaden, maar gewoon onschuldig).
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() |