![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
gezond boerenverstand en gezond communiceren. moet je zoeken met een serieus vergrootglas.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 18 juni 2005 om 14:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog niet allles gelezen wat hieronder staat. En niet dat ik de schuld op jou wil steken ofzo maar misschien kunt u proberen uw 'werkveld' te verruimen (als u dat nog niet gedaan heeft)? U zal dan misschien wel niet meteen werk hebben dat echt bij uw diploma aansluit maar u zal er misschien tenminste hebben, en u kunt de ervaring opdoen waar zo vaak naar gevraagd wordt. En dan kan u intussen nog zoeken en eventueel overschakelen naar een job die beter past bij het door u behaalde diploma. Misschien kunt u ook contact opnemen met verschillende interimbureaus en zo een paar korte-termijn jobs doen? Desnoods part-time. U bent trouwens inderdaad niet de enige met het probleem dus het ligt niet aan u. ![]() Trouwens, geen nood: uit onderzoek blijkt wel dat al degenen na een tijdje wel werk vinden (en dat tijdje kan variëren van enkele maanden tot enkele jaren, ik geloof daarbij dat 3 jaar niet de job doen die bij je diploma past ongeveer al een maximum is... er is dus beterschap op komst. ![]() Succes!
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
beiden hanteren hetzelfde dogmatisch denken, ik zie nergens een holistische benadering van de mens, alles wordt ontleed en gedissecteerd om alzo tot een rommeltje te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
interimmers vinden dikwijls een vast contract. interim is zo populair bij werkgevers omdat de sociale wetgeving werkgevers bijna straft als ze iemand rechtstreeks in dienst nemen. maar vergeet niet dat het interimkantoor je werkgever is, als je er naartoe trekt, zie het dan als een sollicitatiegesprek, /// |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]() Normaal gezien is er een benadering die de persoon nodig heeft + er worden geen medicijnen voorgeschreven om de eigen emoties te onderdrukken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en het is nog gezond ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Mijn vraag is meestal : WAAROM studeert iemand psychologie ?
Ik snap het niet, voor het groot geld, de werkzekerheid en de "fun" moede het niet doen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mensen studeren iets wat hen interesseert, meer moet dat niet zijn. ik vraag mezelf ook nog altijd af waarom ik scheikundig ingenieur heb gestudeerd... wat is daar nu het nut van ? evenveel of even weinig als voor 'spychologe' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Waarom studeert iemand ingenieur? -> voor de werkzekerheid en de "fun" moede het niet doen ... ![]() Uit interesse misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is iemand geholpen als hij een grijze muis is geworden, lees : in het rijtje loopt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() in deze maanden nog leuker trouwens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk ... iemand mag van mij zo raar en gek doen als hij wil, zolang hij zich daarover niet slecht voelt (of zijn omgeving niet te veel kwaad aandoet) is er daarbij geen vuiltje aan de lucht. Sommige mensen vinden mij, als ze mijn ideeën horen misschien ook van lotje getikt, en helemaal niet in het rijtje lopend ... dus het is combineerbaar. ![]() (maar 't hangt er wel vanaf wat je bedoelt met 'in het rijtje lopen').
![]() |
![]() |