![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Jawadde.
Klaarblijkelijk hebben vrouwen geen lustgevoelens, en beschouwen ze hun maagdelijkheid als een soort "koopwaar" ? Jij hebt problemen erik.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moest mijn dochter afkomen met een moslim kandidaat, dan vraag ik ook een forse bruidschat. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dit nu goed begrepen, of is het fout uit deze thread op te maken dat ErikPoupart voorstander is van gesluierde vrouwen zolang hij nog in zijn echtscheidingsprocedure is?
Beetje kwestie van ongetemde testosteron-toevoer misschien? Het besef dat de wereld voor 50% bevolkt is met vrouwelijke wezens die hem het bloed vanonder zijn nagels halen? Voor het gemak onder te verdelen in "sletten" en "gesluierden"? Bravo Erik! Je hebt net begrepen waarom ik het niet zo op gesluierden heb! Ik stel voor dat de andere niet-sletten vanaf nu een indianenpluim opzetten om alzo aan de getergde testosteron-adepten in echtscheiding duidelijk te maken dat ze evenmin "beschikbaar" zijn? Een regelmatig bezoekje aan bepaalde antwerpse straten kan nochtans ook soelaas brengen in deze moeilijke tijden Erik. Je kan er zelfs een abonnement aanvragen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een doorlopende opdracht?
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of mag het vlak? Kan ik het stouwen van 50 cm koek in 20 seconden ook op mijn cv vermelden? Of is uw respect voor sportieve prestaties selectief? Ik ben een crack in kleurenwhist, kingen, en schuppezot-verjagen. De moeite van het vermelden waard? Vergeet ook niet te vragen naar sexuele capaciteiten van de kandidaat hee. Stel dat ge zo een rijke, welopgevoede, universitair geschoolde atleet voor uw dochter selecteert, en achteraf blijkt dat hij zijn zaad niet lang genoeg kan ophouden (ejaculatio praecox) of een regelrechte slapjanus is (heeft) Dan kunt ge 't wel schudden om grootvader te worden. Tenzij ge mijn hulp inroept natuurlijk. 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bij de Cambodianen dient de bruidschat om het feest te betalen. Hoe groter de bruidschat, hoe groter het feest. Trouwens, nu dat we aan het scheiden ben, ga ik natuurlijk ook de bruidschat terugvragen, zoals mijn recht is naar Cambodiaans gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar zoals ge deze kandidaat beschrijft, ga ik natuurlijk moeite hebben om hem af te keuren. Ik ga het volledige dossier moeten bekijken, om te zien of ik toch niks vind om hem af te keuren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 30 mei 2005 om 19:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In de zaal zijn twee rijen. In de eerste rij zitten een paar bevriende koppels, die allemaal samen de "dossierontvangende jury" vormen. Op de tweede rij zit mijn dochter, met een paar vriendinnen (als de kandidaat niet geslaagd is voor mijn dochter, mag hij zijn dossier nog altijd voor de vriendinnen indienen). Vervolgens mag de kandidaat een presentatie geven over een onderwerp naar eigen keuze. Iedereen mag natuurlijk nota's nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog een paar spreekbeurten liggen: "De désexualisatie van de vrouwelijke borststreek in het Victoriaanse tijdperk" "Spanking bij temperaturen onder het vriespunt kritisch onder de loupe" "Afrodisiaca in de preisoep: waarheid of verzinsel. "Het schunnige lied in Vlaanderen, een geïllustreerde muzikale trip" Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 mei 2005 om 23:04. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik zou het verdacht vinden moest hij dat nooit gedaan hebben. Daarbij, Slettoonse grieten geven zich niet echt en zeker niet volledig aan hun man. Er is altijd een hele hoop weerstand, die het ganse verhaal verknoeien. In gedachten is ze met Egidius bezig, en niet met U. Met andere woorden, het is toch maar een tweederangssport en eigenlijk een onnozele bezigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook makkelijker onderwerpen hoor als je het te moeilijk vindt. Citaat:
Hou uw dochter maar al. Geef me wel wat centen om die slettebak te bekostigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door erikpoupaert : 30 mei 2005 om 23:27. |
|||||
![]() |
![]() |