Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2005, 15:29   #121
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Is Degucht al door J.K. Rowling op het matje gelopen?

Ja hij zal toch royalties moeten betalen vrees ik, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 15:30   #122
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Die gatlikker was niet op u bedoeld, maar als ge het per sé op u wilt nemen, hou ik u niet tegen.
Wie zegt dat ik dat dacht? Voor die ene keer dat ik eens kon beginnen met schelden, nemen ze me dat plezier ook weeral af

Citaat:
Enne, ik begrijp dat scheldwoord niet goed. Wilt ge uitleggen waar het op slaat?
Uw naam samen met uw avatar doen u verpersoonlijken met een (niet nader genoemde) heilige. Een hagiografie = een biografie van een heilige. Aangezien gij er mij echter niet zo heilig uit-leest (verbastering van "uit-ziet"), vind ik dat een verkrachting van uw roemruchte voorganger

PS: t is wel niet zo plezant meer als ik het moet uitleggen
Oud 6 juni 2005, 15:45   #123
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Uw naam samen met uw avatar doen u verpersoonlijken met een (niet nader genoemde) heilige. Een hagiografie = een biografie van een heilige. Aangezien gij er mij echter niet zo heilig uit-leest (verbastering van "uit-ziet"), vind ik dat een verkrachting van uw roemruchte voorganger

PS: t is wel niet zo plezant meer als ik het moet uitleggen
Maar ik weet nu tenminste wat ge bedoelde, en het was best leuk, o Omhooggevallen Kromspreker.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 15:59   #124
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Heilige Egidius bid voor ons, en vooral voor Karel, want die gaat het nodig hebben vrees ik ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 16:12   #125
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zo ver is het al gekomen....

Er loopt hier volk rond die.....suggereert.......dat de Nederlanden zich moeten verenigen????

Ik wil De Gucht terug........NU !
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 16:16   #126
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol
Het anti-hollandisme bij de federale regering van la Belgique zal wel meegespeeld hebben. Ook de "groot-burgerlijkheid" van de liberale De Gucht, die geen respect kan opbrengen voor iemand die een kleinere bezoldiging heeft dan hij of zich minder kan permitteren dan hij (op onze kosten met echtgenote de sier maken in China). Buitenlandse staatslui beledigen (voor kritiek op binnenlandse federale toestanden zou hij buitenvliegen bij de VLD ?!) en contraproductieve interviews afsteken is bij hem ook altijd belangrijker dan die buitenlandse reizen voorbereiden. Hij beschouwt het blijkbaar alleen maar als persoonlijke snoepreisjes. De goede Belgische reputatie, waar tientallen jaren hard werd aan gewerkt, wordt op die manier in korte tijd omgebogen naar onbetrouwbaar, beschamend en te mijden. De gevolgen zijn onoverzichtelijk en zullen maar binnen enkele jaren tot uiting komen als buitenlandse investeringen en buitenlands respect uitblijven.
http://blog.seniorennet.be/poli
En zijn madam heeft fet protocol geschonden (bekijk het nieuws) zij reikt de koning een hand. Dat is verboden hoor.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 16:18   #127
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Heilige Egidius bid voor ons, en vooral voor Karel, want die gaat het nodig hebben vrees ik ...
H. Egidius verhoort alleen viscerale democraten, vrees ik. Voor intolerante Napoleons heeft hij alleen maar banbliksems liggen. Ik kan dus niet helpen.

Egidius
Oud 6 juni 2005, 16:20   #128
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
Er loopt hier volk rond die.....suggereert.......dat de Nederlanden zich moeten verenigen????

Ik wil De Gucht terug........NU !
Het is juist om Napoleons als KDG tot hun reële grootte terug te brengen, dat de Nederlanden zich moeten verenigen. Gedaan met de kameradenrepubliek in Brussel.

Egidius
Oud 6 juni 2005, 16:24   #129
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
H. Egidius verhoort alleen viscerale democraten, vrees ik. Voor intolerante Napoleons heeft hij alleen maar banbliksems liggen. Ik kan dus niet helpen.

Egidius
visceraal?

Citaat:
vis·ce·raal (bn.)1 de ingewanden betreffend
(Van Dale)
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 16:28   #130
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
visceraal?
Democraat vanuit de ingewanden, maw de persoon in kwestie kan met heel zijn wezen niet anders zijn.

Egidius
Oud 6 juni 2005, 17:56   #131
leeuwenhart
Banneling

leeuwenhart's schermafbeelding

Standaard

van ijskonijn naar ijskonijn met lange oren.
leeuwenhart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 18:06   #132
dolfke
Vreemdeling

dolfke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pol
Het anti-hollandisme bij de federale regering van la Belgique zal wel meegespeeld hebben. Ook de "groot-burgerlijkheid" van de liberale De Gucht, die geen respect kan opbrengen voor iemand die een kleinere bezoldiging heeft dan hij of zich minder kan permitteren dan hij (op onze kosten met echtgenote de sier maken in China). Buitenlandse staatslui beledigen (voor kritiek op binnenlandse federale toestanden zou hij buitenvliegen bij de VLD ?!) en contraproductieve interviews afsteken is bij hem ook altijd belangrijker dan die buitenlandse reizen voorbereiden. Hij beschouwt het blijkbaar alleen maar als persoonlijke snoepreisjes. De goede Belgische reputatie, waar tientallen jaren hard werd aan gewerkt, wordt op die manier in korte tijd omgebogen naar onbetrouwbaar, beschamend en te mijden. De gevolgen zijn onoverzichtelijk en zullen maar binnen enkele jaren tot uiting komen als buitenlandse investeringen en buitenlands respect uitblijven.
http://blog.seniorennet.be/poli
Zeggeuh Pol : "Respect voor België vanwege buitenlandse investeerders ?"

Lang geleden dat ik nog eens zo goed gelachen heb.
dolfke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 18:19   #133
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Het conflict is bijgelegd maar Nederlandse politici zijn altijd nog verbolgen dat De Gucht in zijn eerste brief aan Balkenende op een schofterige manier heeft staan liegen.
Ook de journalistenbond vind het niet kunnen dat De Gucht met zijn leugens de schuld bij een journalist wilde leggen.

Is dat diezelfde man die ooit verklaarde ten alle tijde de gevolgen van zijn daden te willen dragen? Ik vind dat meer laf, achterbaks en een in de toekomst niet meer te vertrouwen kerel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 18:21   #134
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

der zijn er al voor minder opgestapt....maar dat was voor de tijd van de blauwe exelenties ...
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 18:27   #135
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
der zijn er al voor minder opgestapt....maar dat was voor de tijd van de blauwe exelenties ...
Wat zei Verhofstadt ook weer toen de VLD aan de macht kwam?
Juist...Wij brengen een nieuwe politieke cultuur.

Oud 6 juni 2005, 18:29   #136
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

De Gucht vond het nodig nog eens te bewijzen dat hij een échte liberaal is: arrogant en nog nooit écht gewerkt, enkel geprofiteerd
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2005, 22:50   #137
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
De Gucht vond het nodig nog eens te bewijzen dat hij een échte liberaal is: arrogant en nog nooit écht gewerkt, enkel geprofiteerd

Nu alle feiten over die zaak bekend zijn kan men alleen maar besluiten dat De Gucht een schofterige leugenaar is die op de kap van een journalist zijn stommiteiten wil goed praten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 06-06-2005 at 23:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Nu alle feiten over die zaak bekend zijn kan men alleen maar besluiten dat De Gucht een schofterige leugenaar is die op de kap van een journalist zijn stommiteiten wil goed praten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[font=Arial]Nu alle feiten over die zaak bekend zijn kan men alleen maar besluiten dat De Gucht een schofterige leugenaar is die op de kap van een journalist zijn stommiteiten wil goed praten.[/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2005 om 22:51.
Oud 6 juni 2005, 23:12   #138
Snoesje
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Het conflict is bijgelegd maar Nederlandse politici zijn altijd nog verbolgen dat De Gucht in zijn eerste brief aan Balkenende op een schofterige manier heeft staan liegen.
Ook de journalistenbond vind het niet kunnen dat De Gucht met zijn leugens de schuld bij een journalist wilde leggen.

Is dat diezelfde man die ooit verklaarde ten alle tijde de gevolgen van zijn daden te willen dragen? Ik vind dat meer laf, achterbaks en een in de toekomst niet meer te vertrouwen kerel.
Ik weet het niet Daiwa...
We noemen hier in Nederland Balkenende zowat allemaal Harry Potter, dus hij is daar best een beetje aan gewend.
En politici liegen voortdurend, dat weten we toch ook allemaal, dit keer dan ten nadele van de pers...nou.., is dat erger dan tegen lezers van die pers?

Nee, wat ik het ergste vind is dat De Gucht zijn eigen volk diep beledigd heeft.
Door te stellen "dat het met hem en Verhofstadt wel "JA" geworden was."
Terwijl de peilingen bij u toch echt ook op NEE staan.
Zo van: als WIJ een poosje bij de VRT hadden kunnen palaveren, dan had dat domme volk met zijn domme "NEE" wel overstag gegaan.
Dat doet me verdriet.
Zo spreken sommige politici in Nederland ook over mij, ook Balkenende trouwens, en dat doet zeer.
Ik ben geen debiel.
Heb die Grondwet 2 x volledig gelezen.
En toen pas beslist.
Trouwens, vele mensen die niet het hele ding hebben doorgewerkt, hebben wel die folders gelezen, stemwijzers gedaan, goed nagedacht, onder elkaar gediscussieerd, vóór ze NEE stemden.
Ik geloof nooit, dat mijn Zuiderburen het minder serieus nemen.

Daarom vind ik dat dédain van De Gucht zo schrijnend.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Snoesje on 07-06-2005 at 00:12
Reason:

Citaat:

We noemen hier in Nederland Balkenende zowat allemaal Harry Potter, dus hij is daar best een beetje aan gewend.
En politici liegen voortdurend, dat weten we toch ook allemaal, dit keer dan ten nadele van de pers...nou.., is dat erger dan tegen lezers van die pers?

Nee, wat ik het ergste vind is dat De Gucht zijn eigen volk diep beledigd heeft.
Zo van: als WIJ een poosje bij de VRT hadden kunnen palaveren, dan had dat domme volk met zijn domme "NEE" wel overstag gegaan.
Dat doet me verdriet.
Zo spreken sommige politici in Nederland ook over mij, ook Balkenende trouwens, en dat doet zeer.
Ik ben geen debiel.
En toen pas beslist.
Trouwens, vele mensen die niet het hele ding hebben doorgewerkt, hebben wel die folders gelezen, stemwijzers gedaan, goed nagedacht, onder elkaar gediscussieerd, vóór ze NEE stemden.
Ik geloof nooit, dat mijn Zuiderburen het minder serieus nemen.

Daarom vind ik dat dédain van De Gucht zo schrijnend.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Dat doet me verdriet.
Ik ben geen debiel.
En toen pas beslist.
Mij moet je niet proberen vertellen, dat mijn Zuiderburen het minder serieus nemen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Snoesje : 6 juni 2005 om 23:12.
Snoesje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2005, 00:33   #139
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Misschien een flauw opmerking over hun oogskes...

Of dat ze hun nie mogen bemoeien met geboorteplanning of zo...

Andere gevoelige onderwerpen waar hij uit kan kiezen zijn Nepal, Taiwan en waar al die studenten nu toch naartoe zijn...

Karel, in sjina moete wel zelf voor uwe kogel betalen, hé, wat uw vriend steve ook mag beweren, zelf executies zijn daar nie gratis.
Of hij kan iets zeggen over Tibet.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2005, 00:39   #140
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

In Terzake werd aan Dedecker zijn reactie gevraagd en zijn antwoord was: hoe graag ik ook iet zou zeggen maar het spijt mij, ik mag niets zeggen van de partij.
Democratie op zijn best bij de VLD zou ik zeggen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be