![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem ze voor u op: zon, lucht, water, steen, klei, turf, steenkool, ijzererts enz. Voor zover ik weet hebt ge nog steeds toegang tot die hulpbronnen en zelfs tot een hoop afvalproducten. Maar zonder de slavenmentaliteit van MIJN generatie zat er nog steeds geen vis in de Schelde , de Leie stonk nog steeds en we stookten nog met zijn allen steenkool. Goed voor het milieu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
60 jaar geleden wilde u dat iemand voordoen geloof ik.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 16 juni 2005 om 05:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||||||||||||||||
Banneling
|
![]() @King of the fleas
Citaat:
Citaat:
U bent dan toevallig toch de onderstaande ezel niet ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Chipie : 16 juni 2005 om 09:30. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
![]() Citaat:
Ten tweede: de situatie die beschreven wordt in deze topic doet denken aan de 18e eeuw (was 't 18e? de tijd waarin de film Daens is opgenomen) een tijd waarin er nog geen vakbond bestond en de arbeiders werden behandeld als ... machines zonder gevoelens en behoeften? Heeft u de zelfdodingscijfers van Ford niet gezien? (waarvoor ik me alleen baseer op de gegevens in deze topic, m.n. de eerste posting, vr verder onderzoek heb ik geen tijd). [quote=Turkje]U hebt het fout. In die zin dat de mogelijke komst van Ford een godsgeschenk was voor de streek van Genk na de sluitling van de mijnen van Waterschei, Zwartberg, ... Natuurlijk is er echter ook concurrentie op de moment dat Ford gaat beslissen een nieuw fabriek neer te planten in West-Europa. Het is dan inderdaad zaak dat de regeringen van alle landen die willen, daarover een kosten-baten analyse voeren, en aan "mr. Ford" de meest aantrekkelijke voorwaarden geven. Op basis daarvan, en op basis van een aantal andere parameters (beschikbaarheid werkkrachten, bereikbaarheid, ...) wordt dan de beslissing gemaakt. Het heeft dus hoegenaamd niets te maken met "vakantiereisjes, buitenverblijven, of de hand boven het hoofd houden", maar alles met "return-on-investment". Wat had u trouwens anders gedacht? Dat "mr. Ford" naar België kwam voor onze frieten met stoofvlees???? Die laatste zin zal ik buiten beschouwing laten maar geloof me vrij: ik weet uit héél goede bron dat dat wel zo is!! De staatgeeft mr. Ford allerlei presentjes, o.a. de hierboven genoemde. Daar mag u zeker van zijn! De kosten die de overheid daaraan geeft zijn nog altijd veel lager dan de kosten die de overheid zal hebben indien alle arbeiders (en bedienden) die nu bij ford werken opeens werkloos zouden zijn!! (De beschikbaarheid van de werkkrachten is in Oost-Europa ook heel hoog, de loonkosten zijn echter veel lager, en Mr. Ford krijgt waarschijnlijk natte dromen als hij denkt aan de potentiële afzetmarkt die Oost-Europa is voor zijn auto's! (Als u mocht kiezen tussen een Lada en een Ford..., wat mss geen goed argument is maar toch, u weet wel wat ik hiermee bedoel) Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() (oeps ... sorry, ik heb 't quoten nog echt niet onder de knie, 't middenste stukje in het grijs gedeelte zonder vetgedrukt is ook van mij...)
![]() |
![]() |
#137 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door puud : 16 juni 2005 om 14:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |