![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 20 juni 2005 om 11:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, die kon ik niet laten liggen, maar zeg nu zelf: cocktails zuipen en flirten met mooie meiden op een tropisch eiland is toch zoveel plezanter dan op diene koning te zitten zien é ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat een onzin dat Temptation Island. Als ik bij tropische temperaturen mooie vrouwen wil ontmoeten, dan ga ik toch gewoon naar Zuid-Frankrijk, ipv tussen ordinaire hoeren op een melaatseneiland te vertoeven? Wie kan zich nu zo verlagen, en dan nog wel voor een camera. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En ten tweede: jawel hoor, maar die verhalen staan ergens anders op internet gepubliceerd (hebben ook niets met politiek te maken). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Bwoah strategisch gezien zou ik het nog niet slecht vinden moest de BUB de kiesdrempel halen, de Vlaamsegezinde partijen zouden er zelfs wel bij varen: de stemmen heeft de BUB dan weten weg te halen bij waarschijnlijk VLD en SP.A. Je moet het allemaal tactisch bekijken ook, dus Yann negeren heeft ook geen zin. Je kan de Bubbels enkel het schaamrood op de wangen brengen door ze elke keer weer te drukken op doorslaggevende argumenten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Koningshuizen herkennen zich nog steeds in dat elitaire van een dictatuur. Begrijpelijk: ze zijn in zulke omstandigheden ontstaan.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Wat een flauwe zever. Wat is er dictatoriaal aan een koningshuis zonder macht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens als het koningshuis echt met het volk begaan is, dat ze dan wat minder geld uitgeven aan al die dure kitsch waarvoor de hele bevolking meebetaalt. Arme mensen kunnen dat geld beter gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan u mijn vraag ook beantwoorden?
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jep, echte Belgen lusten Vlamingen rauw, zo verdraagzaam zijn ze ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig dat ik die aanbieding om deze zomer in Kroatië wat aan solidariteit te gaan doen, heb laten moeten varen...
![]() |
![]() |
![]() |