![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
18% van de nieuwbakken babies zijn allochtoon. Meer dan de helft ? Hmmm, m'n wiskunde was zo goed toen ik nog jong was ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de toekomst van een natie ligt bij de jeugd. Bij steun aan de ouders voor een gedegen opvoeding en een gedegen opleiding krijg je een bevolking die de economie van het land op peil houden, EN de vergijzing tegenhoud. Een positief voorbeeld ? Naar schatting 80% van de Canadese werkende bevolking is inwijkeling. De economie draait echt wel goed dacht ik, het land staat niet op instorten of word niet overgenomen door de inwijkelingen. Een negatief voorbeeld ? Rusland. Een normaal gezin heeft max. 1 kind omdat meerdere kinderen voor de modale rus onbetaalbaar is. De bevolking neemt peilsnel af, de economie komt maar niet op gang, en ze hadden al zo'n onmetelijke schade in te halen. Kun je nog wat volgen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Er moeten dus gewoon meer kinderen worden gemaakt (om een lang verhaal samen te vatten tot zijn essentie)
Maar wie wil er nu nog kinderen op de wereld zetten in een land dat door maroefen wordt overspoeld ? Kortom : migratiestop, aktief en radicaal terugkeerbeleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() en vrouw aan de haard zeker ?
kweekprogramma's opzetten ? Het nieuwe "uber ras", de vlaming ? PROEST !
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() O ja, nog iets vergeten.
Radicaal zal dan ook die "maroef" vervangen die de vuilzakken bij hem komt ophalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 1 juli 2005 om 20:25. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enige partij met knokkers in hun rangen dat ik nog heb meegemaakt waren VB'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vorige maand een RECORDAANTAL faillissementen, met meer dan 10.000 arbeidsplaatsen verloren, dat gaat crescendo, twijfel daar maar niet aan. En een toevloed aan nieuwe werkloze jongeren gaat dat oplossen volgens u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat AIDS nog een beetje regulerend kan werken maar dan komen ONZE welmenende Artsjes Zonder Grenzen daar een stokje voor proberen te steken. Laat ons hopen dat het niet helpt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
10 jongen per koppel ??? Ja en ? 100 jaar geleden was dit de norm in vlaanderen. En toen kwamen er vakbonden, sociale zekerheid, enz ... op gang, eeuch .... gefinancieerd met wat de koloniën ooit (en nog steeds opbrengen) zijnde Somalië, Jordanië, Congo, etc ... Ach ja, België had enkel Congo. De rest had ook zo hun westerse bloedzuigers. Gelukkig dat AIDS nog een beetje regulerend kan werken Voor zo'n uitspraken zou je serieuze straffen in de vorm van gemeenschapswerk moeten krijgen. 3 maand verplichtend gaan werken in een Afrikaanse AIDSkliniek lijkt me heel deugdzaam voor je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergrijzing is geen probleem voor de economie maar voor de staatshuishoudkunde, de verjonging van de bevolking is een demografisch probleem, en als zodanig evenmin een economisch probleem. Beide hebben natuurlijk wel hun invloed op de economie. Maar je moet de oplossingen niet in eerste instantie bij de economie leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straks beweer je nog dat de werkloosheid ook geen economisch probleem is. Moet je dit ook maar uit je economie weren en een "andere oplossing" zoeken ? Sociale zekerheid (en pensioenen) kosten geld. En vanwaar komt dat geld ? JUIST ! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens nu smeken de zwarten ons om terug te komen. 2. Neen dank u. Ik heb ze niet verteld dat ze onveilig moeten vrijen hé. Is het nu zo moeilijk om in te zien dat ons ecosysteem poogt in te grijpen net daar waar al onze technologie machteloos staat, nl. de voortplantingsdrang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij betaalt toch ook niet de auto-en brandverzekering van uw gebuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() En jij vind dit waarschijnlijk maar billijk en aanvaardbaar ?
Als je zo'n voordeel ziet in 'kweken" overtuig de vlaamse jongedames er eens van he jongen. Oei neen, die zijn geëmancipeerd ! Die islamitische vrouwen zijn aan het emanciperen. Al een moderne islamitische vrouw gezien met een kroost die een minibus vult ? moderne islamitische vrouw zijnde jonger dan 25, volop bewust van haar rechten in dit land en er van genieten ? Al opgevallen dat 99% van die krootsrijke gezinnen een vrouw als "moeder overste" heeft die het woord emancipatie waarschijnlijk nog niet eens durft uitspreken. En dan belanden we zo weeral bij de kern van het probleem he ... (ik ben razend benieuwd wat voor gewauwel hierop volgt
![]() |
![]() |