![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als neonazi's zoals radicaal hier wel mogen zijn, zouden er in zijn plaats zeker 10 Raffen moeten zijn. Enfin, ik zal mijn kop maar houden want ik ben er al dikwijls uitgegooid omdat ik de moderatie beschuldigde van partijdigheid en vooringenomenheid. Dat doe ik dus niet meer.
![]() 1 RAF terug! - 15 neonazi's buiten!: radicaal, Volksstormer, revolutie, panzer, Tyr den Dietser, Zwart en Geel, Tömchen, Nowan, enigma, Zwarte Spion, Guderian, [size=2]Franz Ritter Von Epp, ossaert, Gorefest, Kielse Bulldog ![]() Is dat geen schoon compromis? ![]() [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 juli 2005 om 19:31. |
||
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Voor zover het jou nog niet was opgevallen ... dit is een open forum waarop iedereen die geregistreerd staat kan en mag reageren.
Ik weet dat deze en andere vormen van vrije meningsuiting u tegen de borst stuiten, maar zo is het nu eenmaal. "Ik ben niet akkoord met wat u zegt, maar ik zal er alles aan doen opdat u het mag zeggen". Filip Dewinter |
![]() |
![]() |
#124 | |||||
|
![]() Citaat:
Ps: Filip Dewinter is een leugenaar.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 juli 2005 om 19:38. |
|||||
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() En Filip Dewinter heeft altijd gelijk.
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Waarom? Omdat dit forum privébezit is. Jij laat in je huis toch ook alleen maar je vrienden, familie en kennissen toe? Wel ik ook, en jij bent mijn vriend niet.
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() geen persoonlijke aanvallen
|
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Radicaal: "Waarmee Piano zijn frustraties weer eens projekteert op anderen ..." Hou je zelf voor de gek. Ik hou jou helemaal niet voor de gek, ik zeg gewoon, klaar en duidelijk: eruit, voorgoed en altijd! D�*t snapt zelfs mijn kat.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Waddistjah, stinkjood?![edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Musketo : 1 juli 2005 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
#138 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u schrijft klopt niet. Alles is niet 100x besproken. Wat wel 100x gebeurd is is dat de "kampen" hun argumenten of vooroordelen naar elkaar hebben zitten roepen. Iedereen zal wel met vooroordelen zitten, en ik vermoed dat elk van ons in enige mate lijdt aan het echo-kamer effect. Irl ontmoeten we vooral gelijkgezinde mensen, en de confrontatie op een forum zoals dit met totaal andere sub-culturen valt niet altijd mee. Wat er misschien meer op zo'n forum zou moeten gebeuren is wat meer ingaan op de argumenten van de "tegenpartij". Ik geef één voorbeeld. Al meerdere keren ben ik hier de volgende bewering tegenkomen: "Allochtonen hebben hier teveel voorrechten." Maar verder gaat de discussie dan niet. Wanneer er gepeild wordt naar welke deze voorrechten dan wel zijn, volgt ofwel wat onzin, maar meestal helemaal niets. Er kunnen talloze voorbeelden gegeven worden, zowel voor links als voor rechts. Wat minder zijn credo herhalen, wat meer op de vragen van de anderen ingaan, dat zou al een goed begin zijn. En, oh ja, Raf moet uiteraard na zijn ban terug! Al was het maar voor zij studs![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 juli 2005 om 22:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
hij zaagt verder ![]()