![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat rapport staat in wat ik in mijn bericht zeg: dat ook in dossiers waar duidelijk valse documenten aangeboden worden vanuit Brussel bevolen wordt om toch maar visums te verstrekken; dat er nauwelijks aan beteugeling van schijnhuwelijken gedaan mag worden en dit in schrijnende tegenstelling met het 'beleid' in andere landen in Afrika, Azië en Zuid-Amerika. Pure discriminatie dus. Ik heb nergens gezegd dat ze in de meerderheid zullen zijn. Het aantal allochtone VB-kiezers is nog altijd vrij klein, en het zijn trouwens geen moslims, maar Afrikanen en Oosteuropeanen. Samen sterk in de strijd tegen het moslimfundamentalisme! En van de Nederlanders hebben we geen enkele last, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||||||||||||||||||||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Waren de leden van het ANC in zuid-afrika die de racistische regering omverwierpen ook Marokkanen? Albanië is één stoofpot van benden die mekaar bekampen, zijn dat Marokkanen? EN hier, al een marokkaanse aanslag gezien? Van het CCC, yes. En denk erom: er waren in de jaren 70 meer aanslagen in Europa, zeker in Belgie dan nu. Citaat:
Dat ons land een thuisbasis van onbekende kaboutertjes is ook al waar. Wij weten dat ze er zijn ! Ze zijn natuurlijk niet zichtbaar. Iets dat er niet is voor waar aannemen heeft een naam: zinsbegoocheling, of ander gezegd: leugen. Ons land gedoogt terroristen: vanzelfsprekend. Het wordt uitgehangen op alle luchthavens. Wanneer men wapens detekteert in Zaventem krijgen ze van de politie amunitie. Een belangrijk politieagent heeft met dat persoonlijk gezegd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zij maken FDW belachelijk in tv-programma's ! Zij weigeren pertinent van Vlaams te spreken ! Zij bouwen getto's in Brasschaat, Kapellen en Wustwezel waardoor de villaprijzen de pan uitswingen ! Zij weigeren stoemp te eten en hun wijken stinken naar pindakaas en uitmijters! Zijn nemen onze bedrijven over en zijn vreselijk arrogant ! Zij kunnen niet tegen trappist en pissen op straat in de Suikerrui! Verscheurt allen uw VB kaart en sluit aan bij de cd&v: Mark van Peel heeft immers toch gezegd "Ik zit liever op een onbewoond eiland met een Marokkaan dan met een Hollander!" Hoe durf je ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 juli 2005 om 15:58. |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Lokaal Raadslid
|
![]() als ge reeds 25 jaar zonder problemen in zulke wijk woont dan is er maar één mogelijkheid:U bent zelf ne"fundamentalist" en daarom laten ze u gerust.
Ge nmoet ook zo niet vloeken ge zijt al dom genoeg om op God te roepen U nog dommer te maken!!!
![]() |
#124 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is al heel wat genuanceerder en spreekt tegen dat het hier om een probleem gaa met de Islam, tenzij de Polen en de Oostbloklanden nu ook al Islamieten zijn. In het rapport staat ook dat discriminatie door de politie wel eens een vertrokken beeld zou kunnen geven, maar dat hoor JIJ niet graag. Citaat:
De perceptie die je hebt van je buurt wordt door velen niet gedeeld, dat blijkt uit de reacties hier op dit forum. EN eigenlijk is het spijtig dat je zo xenofoob bent. Bruine wijken zijn in feite gezellig. Ik woon nu op de buiten met allemaal witte mensen en ik mis oprecht de Antwerpse gezelligheid, het Dageraadsplein, de volksmensen van de blokken in Ekeren. Ik zou een inbrugeringscursus Sinjoor volgen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht je trouwens dat Molenbeek vroeger LEEG was?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
|
![]() Citaat:
Dank je voor het jonger schatten ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 juli 2005 om 17:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Van Cauwenbergh (PS) heeft letterlijk gezegd dat er 'zoveel franstalige migranten worden binnengehaald dat de vlamingen compleet en voor altijd geminoriseerd zullen worden en blijven in Brussel'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() [quote=ericferemans]
Citaat:
Dat rapport van de vice-consul in Casablanca is jaren geleden reeds gelekt naar de pers. Ik herhaal (ge kunt blijkbaar niet lezen) dat die man trouwens ook nog intervieuws heeft gegeven, hij is zelfs op TV geweest. Dat hebt gij dus blijkbaar allemaal gemist. Het ANC streed een legitieme strijd tegen een racistisch regime, niet te vergelijken met de zgn. 'strijd' van het moslimfundamentalisme. Wat er in Albanië gebeurt raakt mijn kou kleren niet. Als die daar onderling vechten zullen ze er wel een reden voor hebben, zolang ze het hier maar niet importeren. Dat ge trouwens niet in staat zijt om de werkelijkheid van het zgn. 'Casablanca-carrousel' te aanvaarden is symptomatisch voor uw geïndoctrineerde geest. Spijtig genoeg kan ik niet scannen, anders kon ik de tekst onder uwe neus duwen. Wat ge wel kunt doen is in mediargus ofzo in de kranten zoeken op het trefwoord 'Casablanca' in combinatie met consulaat-generaal of iets in dien aard. De stelling dat Marokkanen bevoordeeld worden tegenover andere visumaanvragers uit derde-wereldlanden is afkomstig van de leidende consulaire ambtenaar (dat is hij nu natuurlijk niet meer) in het Belgische Consulaat-Generaal in Casablanca. Weet gij het misschien beter dan deze man? Waarschijnlijk denkt ge dat nog ook, in uw zelfgenoegzame verdwazing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb het gemist maar jij vindt het niet terug... Citaat:
Citaat:
als je het zo goed weet: scan toch maar eens, ik daag je uit. Of zoek zelf eens op internet? Ik weet het niet beter: ik weet niets want jij doet maar alsof ik jouw woorden voor waar moet nemen. You don't deliver ! Het gezonde verstand en enig verblijf in dit land zegt me dat Marokkanen, behalve in de geest van fantasten, niet op rode lopers worden binnengehaald, gepoederd en dat rozenblaadjes voor hunne voetjes worden gestrooid waar zij ook gaan. Dat is me te gortig om te geloven. In het verleden gebeurde het wel dat wij die mensen gulden bergen beloofden om hier het vuile werk te doen en ze dan in huurkazernes of in gettowijken te kazerneren om naast de werkgevers goede werkslaven de huisjesmelkers goede melkkoeien te bezorgen. Dat is natuurlijk allemaal verzonnen hé? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ericske feremans,
Volgens u is er geen vreemdelingenprobleem?!! Heel kort ( de ellenlange epistels laat ik aan u over): - Meer dan 50 % van de gedetineerden in den belgique zijn vreemdelingen. (werd onlangs bekend gemaakt. Van de overblijvende 50 % is de overgrote meerderheid van allochtone afkomst. (Meestal Noord Afrikaanse afkomst) |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||
|
![]() Citaat:
Bronnen, geen verzinselen. Ken je me niet? Ik ben geen gelovige van de kerk van de anti-politiek.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 juli 2005 om 18:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Grootste slavendrijvers ooit zijn moslims,ook nog heden ten dage,ga maar eens ,als je kan,kijken in de ambassades
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
- de sweat shops waar ze in het zwart moeten werken tegen een hongerloon in Antwerpen, Gent en Brussel - de fruitstreken waar ze, als er werk is mogen slaven - de chique families waar ze als huispersoneel mogen slaven - de horeca waar ze ..... Ge moet daar niet voor op een ambassade zijn. Ga op restaurant, kijk naar de poetsvrouw of de meid van je rijke vrienden. En wordt wakker, flurk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Deze gegevens stonden enkele dagen geleden uitgebreid in Het Laatste Nieuws! Ik heb geen zin om het artikel voor u op te zoeken. Droom maar verder uw multiculturele droom die vroeg of laat een nachtmerrie zal blijken te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Het artikel is onvindbaar bij HLN online. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De situatie waarin we in België verkeren is deze van het verleden, waar men zoveel mocht schrijven over de wereld zolang men maar stelde dat God bestond en het Aristoteliaanse wereldbeeld juist was. Duizende tractaten werden vlijtig geschreven binnen dit denkkader. Warten ze nuttig en juist ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |