![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het ging toch om uw voorstel (hier +/- hernomen door max4westland) om oorlogen te vermijden door de "multicul" op te heffen. Wat doe je dan met WO1 en WO2? Die tonen toch heel goed dat je geen "linkse multicul" nodig hebt om tientallen miljoenen mensen af te slachten.
![]() |
![]() |
#124 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom spreekt men dan nu in Engeland al van een nieuwe categorie genadeloze terroristen: de "homegrown terrorist" van allochtone afkomst? Was ook de moordenaar van Van Gogh geen geboren en getogen Hollandse Marokkaan? En in DM van vandaag kan je lezen hoe een Marokkaanse Schaarbekenaar betrokken was bij de Madrileense aanslagen, daarna onderdook in Maaseik en zich later in Schaarbeek voorbereidde op zijn laatste bestemming: een zelfmoordaanslag in Bagdad (10 burgerslachtoffers). Niets te maken met de multiculturele maatschappij, zei je? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 9 juli 2005 om 10:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
De toevoeging moslim lijkt me niet overbodig, gezien de moslimreligie precies de kern van het denken en handelen van die mannen uitmaakt, zoals ze zelf bij elke gelegenheid benadrukken. Ze doen het voor Allah, dat vind je in elk geschrift terug. Waarom u hun identiteit, die ze zelf keihard claimen, dus keer op keer wil wegmoffelen, is me een raadsel. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 9 juli 2005 om 10:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het begrip nuance nu ineens uit den boze? Moet men ofwel ontkennen dat er ook maar één probleem is met bepaalde groepen, ofwel beweren dat ALLES aan de "multicul" te wijten is? Als u de discussie leest, dan zal u zien dat het hier ging om de bewering dat zowat alle problemen aan de "multicul" te wijten waren, met als radicale oplossing de opdeling van wereld in "raszuivere" gebieden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 10:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de tijd dat de IRA dodelijke bomaanslagen pleegde in Engeland heb ik nooit oproepen gezien om alle Ieren uit Engeland te zetten. Hoe komt dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mijn dag wel, Wreker noemde mij al liefste vandaag. Antwoord op de vraag: neen, maar daar wordt noest aan gewerkt! ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Bologna in 1980 bijvoorbeeld, 82 doden.)
![]() |
![]() |
#131 | |||||
|
![]() Citaat:
Maar de aanslagen in Madrid en London, of de aanvallen van jongerenbendes op zwembad- en park-recreanten, zijn volgens mij dan weer rechtstreekse gevolgen van het complete failliet van de multiculturele praktijk van de laatste dertig jaar. Daar moeten lessen uit getrokken worden. Ik wil niet dat mijn kinderen in zo'n wereld moeten leven. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 9 juli 2005 om 10:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar nu terzake (ik trek het me niet aan dat het ouwezakkerig klinkt): ik ben ervan overtuigd dat je de aanvallen op De Ster niet langer als "puberproblemen" zal weglachen eenmaal je dochters van 14, 15 jaar zult hebben. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij worden dan ook geregeld op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op dit gebied. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 10:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat men voor het oplossen van problemen verder moet kijken dan puur op één factor wijzen.
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Had je van mij iets anders verwacht? Citaat:
![]() Vooreerst moet ik vanzelfsprekend bovenstaande stelling beamen: meestal is er voor elke politieke evolutie een complex van redenen. Dat belet natuurlijk niet dat er primaire en secundaire redenen zijn. Als je sinds een jaar de artikels gelezen hebt over de daders van Madrid, als je de feiten over de moordenaar van Van Gogh gevolgd hebt, en vandaag en gisteren De Morgen doornam over de daders van de Londense aanslagen, dan moet je al een ongelooflijk handige bliksem zijn om de multiculturele maatschappij helemaal uit je analyse van die aanslagen gebannen te krijgen. BTW, De Morgen doet dat al lang niet meer hoor. Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |