![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Schokkende mededeling, zonder meer. Maar alweer zonder enig bewijs... En de echte vraag, die naar het "waarom" wordt compleet genegeerd... Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 9 juli 2005 om 20:47. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe heeft Scotland Yard die informatie binnengekregen en wetend wat, waar en wanneer de attacks ging gebeuren en ze deden gewoonweg NIKS om dat te voorkomen of om de Britse burgers te waarschuwen. Het is duidelijk dat het een onderzoek waard is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 9 juli 2005 om 22:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Stel dat Scotland Yard (of de Mossad, of de CIA of noem maar op) op 7/7 op de hoogte waren dat er die dag "iets" te gebeuren stond in Londen. Ten eerste zullen die "diensten" al vele aanslagen hebben weten verijdelen doordat ze op tijd over correcte inlichtingen beschikte. Daar hoor je de complotlovers blijkbaar niet over. Ten tweede, als zij elke keer ze over bepaalde informatie zou beschikken over een op til zijnde aanslag hele steden zouden ontruimen zouden ze binnen de kortste keren worden opgedoekt omdat vele van die "info" fout zou blijken te zijn. Wekelijkse (ik noem maar wat) evacuatie van miljoenensteden waarna er steeds niks gebeurt zou al snel in het verkeerde keelgat schieten bij die miljoenen. Het zou echter wel koren op de molen zijn voor de complotlovers vermoed ik. Het wekelijks "jennen" van miljoenen mensen zal dan wel ergens in de protocollen vermeld staan en een doel hebben dat de New World Order nastreeft... ![]() Ten derde; waar haal je de informatie dat Scotland Yard in het bezit was van kennis over "wat, waar en wanneer de attacks zouden gebeuren"???? ![]() ![]() ![]() Ten vierde; Als donderdagmorgen de mossad, of een insider bij Scotland Yard die achter de hand al eens iets bijverdient door de mossad kostbare informatie toe te schuiven, op de hoogte was van de aanslagen die morgen, is het dan zo vreemd dat zij bepaalde mensen op de hoogte brengen dat er "iets" te gebeuren staat en dat het raadzaam zou zijn zich niet door de stad te verplaatsen? Trouwens, als ze op de hoogte waren van de exacte locaties en tijdstippen van de aanslagen, dan zou het toch veel efficiënter geweest zijn als ze de "Joodse bankier" of "Netanyahu" op de hoogte hadden gebracht van "veilige routes" doorheen de stad? Maar neen, da's juist: "Netanyahu plande meeting in buurt van aanslagen" Alsof Netanyahu de tube zou nemen om naar zijn meeting te gaan ![]() Weet je wat ik hieruit opmaak, indien de inlichtingendiensten idd de goede man tijdig op de hoogte brachten van mogelijke aanslagen? Inlichtingen werden ingewonnen na jaren van schaduwen van mensen. Activiteiten van geschaduwde "subjecten" deden vermoedens rijzen dat "dit de dag was". Bepaalde mensen op het politieke toneel werden gewaarschuwd extra voorzichtig te zijn. End of story. Of dacht iemand misschien dat de inlichtingendiensten de kruidenier van op de hoek gingen verwittigen dat er iets op til stond? ![]() [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 9 juli 2005 om 23:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yep, whoisy; kruideniers-op-de-hoek zijn weliswaar voor de burger belangrijker, doch aanzienlijk goedkoper dan diplomaten.
![]() |
#126 | |||||||||||||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 10 juli 2005 om 00:22. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschuldig geen joden, ik zeg wat ik hierboven gezegd heb: niet verdraaien, ik weet dat u het graag doet, maar het getuigt van intellectuele oneerlijkheid, het zij zo. U verzint er steeds weer wat bij. U wordt achtervolgd door jodenachtervolgingswaanzin. Nergens zeg ik dat de protocollen van joodse signatuur zijn. In een andere thread ontken ik het zelfs radicaal. Toch blijft u het weerloze joodse slachtoffer spelen door de waanzin van gedistilleerde geschiedschrijving te reciteren. Op de protocollen staat nergens dat het een joods complot is. Dat heeft die maniakale tsaar erbij verzonnen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 10 juli 2005 om 00:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn bij toeval ontdekt op het dode lichaam van een koerier die getroffen was door een bliksem in een hevig onweer. MAar dat mag niet gezegd worden of de joodse antiracisme lobby laat je in de gevangenis gooien voor alles wat 'niet deugt'. Ik ontken punt 2 formeel. De ouderen van Zion zijn geen exclusieve jodenclub, integendeel zelfs. Puntje 3 wil ik graag toelichten, misschien verwijzend naar een website, als tijd aan mijn zijde staat. Ik zeg nergens dat 9/11, en consoorten een joods complot zijn, dat zijn allemaal spoken tussen uw 2 oren. Raam openzetten en ze buitenjagen, firestone, voor ze een eigen leven gaan leiden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jongen toch, u moet echt iets doen aan dit waanidee dat joden de wereld beheersen. Citaat:
Citaat:
Waarom doet u met de aanslagen in Londen weer hetzelfde? Ik verzin helemaal niets, ik lees wat u schrijft, niet meer maar ook niet minder.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 juli 2005 om 09:18. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarna werd meegedeeld dat deze "wie dan ook" op de hoogte werd gesteld van de aanslagen en zich best niet door de stad zou begeven. Wat bewijst dat in hemelsnaam??? Al eens bij stilgestaan dat op zulke momenten, in de jacht op primeurs, journalisten het niet altijd even nauw zouden kunnen nemen met het natrekken van hun bronnen? Even aannemelijk is het dan ook dat het eerste bericht in dit voorbeeld compleet van de pot gerukt is. Wie zou trouwens zoiets meedelen aan een journalist? Een bestrijder van "De Grote Complotten"? Zou het niet meer aangewezen zijn de media op de hoogte te brengen van deze gang van zaken nog voor de effectieve aanslagen plaatsvinden?
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dat deze niet zo gesofisticeerd is als de Mossad of de CIA daar kan ik je in volgen, maar komaan hé... Denk jij dat ze hun informatie enkel en alleen krijgen van politie over Europa? Of deze uit de Dag Allemaal enzo halen??? Gemakkelijk hoor: "is de moeite niet waard om op te reageren". Past niet in het kraam. Zo doorzichtig. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 10:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kronkel kronkel ![]() [size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 10 juli 2005 om 10:52. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 10 juli 2005 om 11:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||||
Partijlid
|
![]() Ik zou kort iets willen zegggen:
De tragedie die plaatsgevonden heeft in Londen van 7 juli 2005, zijn volgens mij een poging om ons bang te maken onder de burgerbevolking, en niet zoals de politieke leiders en de media ons willen wijsmaken een poging van terroristen om verderf te verspreiden onder de burgerbevolking ... Eigenlijk begint het patroon stap voor stap doorzichtig te worden. Politiekers willen een bepaalde doel bereiken, en gebruiken zelf de ideale middelen waarvan wij geloven dat ze van de vijand afkomstig zijn. Dat de aanslagen samenvallen met de G8 top in Scotland is volgens mij opmerkelijk ... Nog iets dat ik eigenlijk wil vermelden : enkele uren later na de aanslagen vertelt Blair ons dat extreme moslims achter de attacks zitten. Terwijl de politie nog nauwelijks met een onderzoek is begonnen en zelfs niet weten wie de daders zijn. Waarop baseert Blair dan zijn uitspraken dan ? Het blijkt uiteindelijk om vier explosies te gaan, waarvan drie in de metrotunnels van Londen en één in een dubbeldekker. De London Metro Service zijn één van de beste beveiligde netwerken in de wereld, maar toch kiezen de al - qaeda terroristen deze tunnels voor hun aanslagen. Wie zelf een beetje kritisch kan nadenken weet dat er iets niet kan kloppen , maar toch wordt het in die vorm gegoten door de massa media naar buiten gebracht. Als terroristen zo veel mogelijk vernietiging willen veroorzaken dan zouden ze toch in Londen of andere grote steden heel andere vitale en minder zwaar bewaakte delen kunnen treffen. De gebruikte explosieven en de gekozen locaties (in de tunnels waren de explosieven tegen de wanden geplaatst) maken het verhaal gewoon volgens mij inzien nogal ongeloofwaardig, met alle grote respect voor de slachtoffers die omgekomen zijn in deze tragedische gebeurtenis ... Ik verwacht hoogstwaarschijnlijk tegenstanders in deze forum die het tegendeel bewijzen ....[edit] [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 10 juli 2005 om 11:43. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moslimterroristen die bestaan trouwens niet... Dat wordt ons ook wijsgemaakt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |