![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal het moslimterrorisme in het Westen verdwijnen als de moslims er weggaan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 42,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
40 | 53,33% |
Weet niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,00% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Probleem ligt anders: waarom hebben die terroristen een hekel aan het westen? Antwoord: Israel en Amerika. UItleg is niet nodig denk ik. amerika is al sinds jaar en dag anti-Islam (voornamelijk de republikeinen). Tijdens clintons regime was er veel minder haat tegen amerika, onder andere omdat hij niet zoveel deed in het M-O. Bussh komt aan de macht, israel wordt meer beschermd, arabische wereld voelt zich meer gediscrimineerd en komt ertegen in actie, 11 september, amerika in tegenaanval, oorlog in afghanistan en Irak, meer onschuldige slachtoffers vallen, meer verzet--> meer anti-westerse houding. de houding van Amerika inzake israel/palestina komt natuurlijk door de zeer invloedrijke en machtige Joden in Amerika, immers, als je anti-Israel bent zal je nooit president worden. Oftewel de uiteindelijke schuld ligt bij d�*e invloedrijke jooden. (geloof me, ik ben écht niet anti-semitisch, ik ben er dan ook tegen dat we alle joden gaan haten) Zo simpel is het. MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toch wel heel merkwaardig dat een jaar later de islam officiële erkenning kreeg en de "gezinshereniging" werd goedgekeurd in West-Europa. Terwijl de werkloosheid pijlsnel toenam besloten de machthebbers om de deur voor immigratie wagenwijd open te zetten. Midden in een periode met steeds groeiende werkloosheid. Volgens mij heeft het tweede heel duidelijk te maken met het eerste. De Arabische landen hebben toen gezegd: "meer migranten in Europa toelaten of geen olie!" De gevolgen kennen we.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 15 juli 2005 om 17:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Israel is natuurlijk de ideale bliksemafleiders die de imams gebruiken om de frustratie van de moslims te kanaliseren, zodat ze geen vragen beginnen stellen over waarom de arabische landen tot de achterelijkste landen van de wereld behoren. In plaats van daar eens eerst mee te beginnen en zich dan druk te maken over een voorschoot grond aan de Middellandse Zee.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 15 juli 2005 om 17:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Duidelijker: als moslims zich zouden bezighouden met maffia, pedofilie en zwartwerk zoals de Belgen/Europeanen doen, dan zouden nauwelijks mensen de bedenking maken dat ze hier buiten moeten. Als ze willekeurig mensen beginnen te vermoorden, dan krijg je plots veel meer mensen die zo denken. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 15 juli 2005 om 17:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus (wéér) ligt de oorzaak bij de VS. MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 juli 2005 om 17:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() The U.S. gives $15,139,178 per day to the Israeli government and military and $232,290 per day to Palestinian NGO’s. MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
De Arabische landen bezitten de meest gewilde grondstof ter wereld. Toch zijn het van de meest onderontwikkelde landen ter wereld, met van de meest achterlijke, autoritaire regimes ter wereld. Zou dat niet eerder een van de redenen zijn waarom de Arabieren gefrustreerd zijn? En zouden ze er niet beter eens over nadenken waarom ze ondanks hun goede troeven toch niet tot ontwikkeling komen? In plaats van altijd zondebokken te zoeken? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
(2) Qua regime heb je wel gelijk, zoals in landen als Saoudi en Kuweit, Iran. (3) Nee, ze zijn er aan 'gewend' zo op te groeien, als harde werkers (6 dagen/week, 12 u/dag) en zo gewoon net aan rond te komen. (landen als syrie eo) Kijk, in landen als Saoudi, waar 10% van de bevolking 99% van het BNP verdient, is natuurlijk belachelijk. Maar ja, iedereen is egoïstisch en leeft toch (onbewust wellicht) met de gedachte 'ik niet, laat een ander t maar opknappen' (4) ja dat zou natuurlijk het beste zijn, als het BNP voor iedereen bijna gelijk zou zijn, maar ja, ook in landen als de VS is het arm/rijk verschil schrijnend en schrikbarend. MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() P.S.: Te druk op Stormfront zeker..?
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maar de tweede is gedeeltelijk waar. Polinco, daar is het te stil naar mijn mening. GDV, daar ben ik geband. Phora, is uit de lucht. SF, ben ik nog steeds moderated. Bovendien is het hier veel drukker, waardoor je écht discussies kan volgen en maken. Wie bent u dan op SF ( de botte bijl?) MA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Indien dit waar is kunnen ze rekenen op weinig steun van ieder weldenkend mens. Dit is aanzetten tot daadwerkelijke deportaties, afschaffen van de burgerrechten en waarschijnlijk van volkerenmoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=4]Indien dit waar is dan dient deze partij als staatsgevaarlijk onmiddellijk te worden ontbonden. ZIj streeft de vernietiging van de Staat en het ontbinden van de meeste van onze grondwettelijk vrijheden na.[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 17:56. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 15 juli 2005 om 18:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaan daar wetten over?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 juli 2005 om 18:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Er is ook een voorbeeld van een Brussels gemeenteraadslid dat bij zijn eedaflegging de arm strekte op nazi-wijze, daarvoor vervolgd werd en zijn zetel kwijtraakte. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hakenkruizen e.d. zijn wel in Duitsland verboden. Niet in België voor zover ik weet. Trouwens veel skinhead-café's hangen er vol van.
![]() |
#139 | |||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Wreker schreef toch:
een klein uitzonderingske... is heel wat anders. Volgens deze zienswijze is eigenlijk alles wat buiten het blok valt verboden natuurlijk: alles wat jullie nazi ideologie niet volgt wordt buiten de wet gesteld. Zo kwam hitler op het gedacht van alleen zijn partij te gedogen. De islam: hoeveel keer moet ik vragen om uit te leggen WELKE tak van de Islam je bedoelt: zij vechten namelijk eerder met mekaar dan dat ze dat tegen het westen doen, nietwaar?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 15 juli 2005 om 21:26. |
|||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Staatssecretaris
|