Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2005, 12:26   #121
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Bang voor represailles, Patriotje?

Egidius
Een Vlaamse Leeuw op het koninklijk paleis?
Nee, Flaminganten verlagen zich niet tot dat peil.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 12:32   #122
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Een Vlaamse Leeuw op het koninklijk paleis?
Nee, Flaminganten verlagen zich niet tot dat peil.
Aleuh .
Maar hier of daar een aktietje mag toch wel he. Een beetje 'feeststemming' brengen de 21ste.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 12:57   #123
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Bang voor represailles, Patriotje?

Egidius

Gewoon even Van Nespen op z'n plaats zetten, die denkt de waarheid in pacht te hebben...
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 13:00   #124
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Gewoon even Van Nespen op z'n plaats zetten, die denkt de waarheid in pacht te hebben...
Wat een misplaatste opmerking. Als er iemand die denkt dat hij alles weet en alle Belgen vertegenwoordigt zal het jouw partijvoorzitter Hansbot v.1.0 wel zijn. En dan heb ik nog niet over jouw primitieve kreten die jui hier te pas en te onpas loslaat op het forum, zoals "aan ons is de toekomst"
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:05   #125
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Wat een misplaatste opmerking. Als er iemand die denkt dat hij alles weet en alle Belgen vertegenwoordigt zal het jouw partijvoorzitter Hansbot v.1.0 wel zijn. En dan heb ik nog niet over jouw primitieve kreten die jui hier te pas en te onpas loslaat op het forum, zoals "aan ons is de toekomst"
"Aan ons de toekomst"... Doet me denken aan een slogan uit het begin van de veertiger jaren...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 15 juli 2005, 14:18   #126
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een aantal Belgischgezinden, los van elke partij of beweging, hebben aan de vooravond van 11 juli een geslaagde actie gehouden op de Ijzertoren. Ze slaagden erin om voor het eerst sinds de jaren 20 de Belgische driekleur weer te laten wapperen aan het stenen gevaarte!

Proficiat!

Gewoon na-apen van wat de Vlaams Blok Jongeren uit Brugge enkele jaren geleden gedaan hebben! Jullie actie is niet origineel en zelfs véél magerder dan wat de VBJ'ers hebben gedaan.

De VBJ'ers hebben indertijd 6 uur lang de top van de toren bezet en afgesloten. Een 15-tal belgische vodden werden naar beneden gegooid en één grote belgische vod werd aan de toren gehangen zoals op jullie foto, maar dan wel zeker 4 keer zo groot. De concierge wist niet wat te doen en hij had de Diksmuidse brandweer gebeld, polite en masse opgetrommeld,...

De VBJ-actie was een protest tegen het feit dat het IJzerbedevaartcomité de toren en de weide "verkocht" had aan de belgische staat, namelijk subsidies willen binnenrijven als vredesmonument in ruil voor het buitenwerken van de radicale nationalisten.

Ik heb hier nog ergens foto's liggen van die actie, maar heb jammergenoeg geen webruimte zodat ik ze niet kan tonen. Indien iemand webruimte ter beschikking wil stellen en z'n e-adres om ze door te sturen, wil ik ze gerust even opzoeken en inscannen. De actie is indertijd trouwens op het VTM-nieuws geweest.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Guderian on 15-07-2005 at 15:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Een aantal Belgischgezinden, los van elke partij of beweging, hebben aan de vooravond van 11 juli een geslaagde actie gehouden op de Ijzertoren. Ze slaagden erin om voor het eerst sinds de jaren 20 de Belgische driekleur weer te laten wapperen aan het stenen gevaarte!

Proficiat!

Gewoon na-apen van wat de Vlaams Blok Jongeren uit Brugge enkele jaren geleden gedaan hebben! Jullie actie is niet origineel en zelfs véél magerder dan wat de VBJ'ers hebben gedaan.

De VBJ'ers hebben indertijd 6 uur lang de top van de toren bezet en afgesloten. Een 15-tal belgische vodden werden naar beneden gegooid en één grote belgische vod werd aan de toren gehangen zoals op jullie foto, maar dan wel zeker 4 keer zo groot. De concierge wist niet wat te doen en hij had de Diksmuidse brandweer gebeld, polite en masse opgetrommeld,...

De VBJ-actie was een protest tegen het feit dat het IJzerbedevaartcomité de toren en de weide "verkocht" had aan de belgische staat, namelijk subsidies willen binnenrijven als vredesmonument in ruil voor het buitenwerken van de radicale nationalisten.

Ik heb hier nog ergens foto's liggen van die actie, maar heb jammergenoeg geen webruimte zodat ik ze niet kan tonen. Indien iemand webruimte ter beschikking wil stellen en z'n e-adres om ze door te sturen, wil ik ze gerust even opzoeken en inscannen. De actie is indertijd trouwens op het VTM-nieuws geweest.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Proficiat!

Ik heb hier nog ergens foto's liggen van die actie, maar heb jammergenoeg geen webruimte zodat ik ze niet kan tonen. Indien iemand webruimte ter beschikking wil stellen en z'n e-adres om ze door te sturen, wil ik ze gerust even opzoeken en inscannen. De actie is indertijd trouwens op het VTM-nieuws geweest.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 15 juli 2005 om 14:19.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:32   #127
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Gudi, kleiner kleiner Gudi. Wie kannst du es wagen die flämischen Farben so zu beschmutzen?
Woll nichts aus der größten Katastrophe des deutschen Volkes gehört? Unter diesem Zeichen? Hohlkopf.
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 14:40   #128
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
Gudi, kleiner kleiner Gudi. Wie kannst du es wagen die flämischen Farben so zu beschmutzen?
Woll nichts aus der größten Katastrophe des deutschen Volkes gehört? Unter diesem Zeichen? Hohlkopf.
U spreekt ware woorden, moet ik zeggen.

Oud 15 juli 2005, 14:45   #129
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Ik heb hier nog ergens foto's liggen van die actie, maar heb jammergenoeg geen webruimte zodat ik ze niet kan tonen. Indien iemand webruimte ter beschikking wil stellen en z'n e-adres om ze door te sturen, wil ik ze gerust even opzoeken en inscannen. De actie is indertijd trouwens op het VTM-nieuws geweest.
Eerlijk blijven he, Gudi, met 4 man is dat onmogelijk
Oud 15 juli 2005, 14:47   #130
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
Ik zou niet weten waar, wanneer of hoe ik de Vlaamse kleuren besmeurd zou hebben.
Oud 15 juli 2005, 14:48   #131
Guderian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Eerlijk blijven he, Gudi, met 4 man is dat onmogelijk

Ik kan het bewijzen. Als iemand webruimte ter beschikking wil stellen voor de foto's?
Oud 15 juli 2005, 14:52   #132
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik kan het bewijzen. Als iemand webruimte ter beschikking wil stellen voor de foto's?
www.imageshack.us ?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:26   #133
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

komaan, Gudi, ben is benieuwd.
(nooot)
la_Principessa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 15:28   #134
Guderian
Banneling

Standaard

Geduld, geduld... Ik ben de foto's aan het zoeken...
Oud 15 juli 2005, 15:39   #135
Guderian
Banneling

Standaard

Heb alvast het pamflet van de actie van toen teruggevonden.
Oud 15 juli 2005, 17:08   #136
restons courtois
Parlementslid

restons courtois's schermafbeelding

Standaard

Buongiorno Principessa
De held van natio anaaaaaaal-"rechts", een vlaamse dorpsidioot.

"You can lose all your points for any one of three things. One: If you cry. Two: If you ask to see your mother. Three: If you're hungry and ask for a snack! Forget it!"

La via e bela, hé[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by restons courtois on 15-07-2005 at 18:17
Reason:

Buongiorno Principessa
De held van natio anaaaaaaal-"rechts", een vlaamse dorpsidioot.

"You can lose all your points for any one of three things. One: If you cry. Two: If you ask to see your mother. Three: If you're hungry and ask for a snack! Forget it!"

La via e bela, hé[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Buongiorno Principessa
De held van natianaaaaaaal-"rechts", een vlaamse dorpsidioot.

La via e bela, hé[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door restons courtois : 15 juli 2005 om 17:17.
restons courtois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 17:20   #137
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Oh, die ongeloofelijke spanning! Zullen we de knokploegen van Guderian in actie zien? Zullen we zien hoe ze met gemak en eenvoud een paar Belgicisten al wenend naar hun mammie terug sturen? Zullen we de herovering van de toren meemaken? En vooral; zullen we nu eindelijk de man achter de mythe te zien krijgen?
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 17:32   #138
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Dit was een actie zonder haat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Die vlag geeft ten minste wat kleur aan dat oerlelijk ding.
Zoek de tien verschillen.
Oud 15 juli 2005, 17:32   #139
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb hier nog ergens foto's liggen van die actie, maar heb jammergenoeg geen webruimte zodat ik ze niet kan tonen. Indien iemand webruimte ter beschikking wil stellen en z'n e-adres om ze door te sturen, wil ik ze gerust even opzoeken en inscannen. De actie is indertijd trouwens op het VTM-nieuws geweest.
Waarom open je gewoon geen blog?
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2005, 17:34   #140
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

BuB en Gud één 'strijd': Uit het groote boek "Kampspelen voor de jeugd" hoofdstuk 4 derde alinea: Weidespelletjes met vlaggen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be