![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() RTBF etc, één etc en een betje Nederlandse tv, ARD etc, FRANCE 2 etc, en de rest
En? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() En Knuppel is ne lieve? Liebes Hündchen, nicht beißen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zullen wij "Blokker" kijken... yaaaaawn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En euh...Blokker????????? C'est quoi?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Zeno! : 13 juli 2005 om 17:16. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() Nee, misshien 15 jaar, maar niet 50.
Blokker, c'est pas je jeu genre "Tetris"? *Click, click click, clop* |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Nana Zeno ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() La RTBF:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Ja, en?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel als je niet voor het ene, noch voor het andere uiterste kiest heb je een breed speelveld. Voor mij is er geen ideaal oplossing. Geen ideaalbeeld. Dat laat ik aan anderen over. Ik wil gewoon een betere werking van België hoe het er dan ook moge uitzien. Heb al meermaals aangehaald (in andere verwoording) dat het niet de structuren zijn die er om doen maar het gedrag van de mensen in casu de politiekers. Wel ben ik voorstander van deelstaten die de macht in handen hebben en niet het federal. Mijn pragmatisme bestaat erin dat ik bij een splitsing van België meer slechts zie voor Vlaanderen en Wallonië dan goeds. Ik heb het over de splitsing zelf, niet of Vlaanderen onafhankelijk goed zou kunnen functioneren. Daarom wil ik verder doen met België daar er in theorie niets mis is met een Belgische staat opgebouwd uit twee deelstaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
By the way. Ikzelf zie bij een splitsing van Belgique enkel voordelen voor Vlaanderen en Wallonië. Straf, hé? Lees wat hierboven staat en je weet wat ik bedoel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juli 2005 om 18:49. |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |