Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juli 2005, 14:42   #121
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
More info??
Spijkerbommen in metros, raampje weg uit een bus, schietpartij...

tis nog allemaal vaag
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2005, 15:07   #122
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door restons courtois
More info??
nagelbom in hackney (bus), (bewust?) mislukte explosie te Warren Street (metro)
ook een "bang" bij Sheperds Bush (metro)

De paniekzaaiers in Londen?
Oud 26 juli 2005, 02:44   #123
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het is geweten dat de universiteiten en hogescholen vergeven zijn van gefrustreerde mislukkingen, die het in het bedrijfsleven niet gemaakt hebben. Vooral de Vlaamse universiteiten worden gedomineerd door perverse professoren die hun walgelijke flamingante ingesteldheid aan de studenten willen overdragen. Ik verschiet er nog van dat men de Brabançonne zong, want op de UA dit jaar (weet ik uit een betrouwbare bron) werd enkel de Vlaamse Leeuw gezongen. Het wordt dus hoog tijd dat de oude generatie op pensioen laat, en dat de universiteiten en hogescholen geventileerd worden door een frisse, Belgische wind. De Vlaamse strijd van de Vlaamse universiteiten is gestreden. Nu is het aan de jonge generatie.
Je hoeft er je niet voor te schamen hoor... Yanetje...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Breydel on 26-07-2005 at 03:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Het is geweten dat de universiteiten en hogescholen vergeven zijn van gefrustreerde mislukkingen, die het in het bedrijfsleven niet gemaakt hebben. Vooral de Vlaamse universiteiten worden gedomineerd door perverse professoren die hun walgelijke flamingante ingesteldheid aan de studenten willen overdragen. Ik verschiet er nog van dat men de Brabançonne zong, want op de UA dit jaar (weet ik uit een betrouwbare bron) werd enkel de Vlaamse Leeuw gezongen. Het wordt dus hoog tijd dat de oude generatie op pensioen laat, en dat de universiteiten en hogescholen geventileerd worden door een frisse, Belgische wind. De Vlaamse strijd van de Vlaamse universiteiten is gestreden. Nu is het aan de jonge generatie.
Je hoeft er je niet voor te schamen hoor... Yanetje...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Je geeft het dan toch zelf toe...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Breydel : 26 juli 2005 om 02:44.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be