![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In post 40 van deze thread breng je een tekst over NWO, zonder bron. Als ik daar op inga, blijkt dat deze tekst helemaal nergens op slaat, dat hij door éne Coleman verzonnen is. Dan kom je gewoon af met nieuwe verzinsels... Ik zou ook hierop kunnen doordrammen, maar waar is het goed voor? Steeds opnieuw blijkt dat de NWO-verhalen nergens op slaan. Verzinsels en totaal uit de lucht gegrepen interpretaties. Hilarisch, eigenlijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 juli 2005 om 19:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Komaan Exodus...Het teken dat Clinton en Bush maken is het 'hook-em-horns'-teken van de University of Texas. Als je hier in Austin naar een voetbalmatch gaat van de universiteit dan heb je 80.000 mensen die dat teken maken. Het moet een 'longhorn' (Texaanse koe) imiteren. Bevo, de longhorn, is trouwens de mascotte...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op de feiten die ik aanhaal ga je neit in of zeg je dat het toeval is. Het is toeval dat Clinton en Bush en een rits andere poltieke figuren en staatsleiders het een satanisch teken doen. Of dat het de persoon van het logo van de CFR ook dat teken doet. Allemaal toeval. Het is duidelijk in te zien dat deze internationale samenzwering er is. Als verschillende personen en staatshoofden (zelfs van landen die normaal elkaars vijand of tegenpool zijn) de term nieuwe wereld orde gebruiken dan wil dat wat zeggen. Iedereen met een open geest die de feiten bekijkt ziet dat het er is. Hier nog enkele quotes. De context, de hoeveelheid van het gebruik duidt aan dat het hier niet om een generieke term gaat die iedereen wel eens toevallig gebruikt, maar om een echt doel. Het doel van deze illuminati, de internationale bankiers acher de schermen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 23 juli 2005 om 19:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is door de confrontatie van tegenstrijdige ideeën dat we mss een glimp van wat echt is kunnen opvangen. Als ik het goed begrijp hanteren believers mensen als coleman als betrouwbare bron. Jij daarentegen beschouwt Coleman als een onbetrouwbare bron (verzinsels). Het is natuurlijk niet altijd makelijk uit te maken wanneer een bron betrouwbaar is of niet (Ooit werd de stelling de aarde is een bol als zeer onwaarschijnlijk geacht). Ik zei het reeds eerder het komt er vroeg of laat op aan welk verhaal je het meest geloofwaardig overkomt en dan ga je dit als waar beschouwen. Of je laat beide mogelijkheden open. Wat mij het meest onwaarschijnlijk lijkt in heel de zaak is dat men dus spreekt over een beperkte groep van mensen met heel grote (financiële) macht. Deze groep is al vanaf de middeleeuwen bezig met een langetermijnplan. Hoewel ze heel veel macht hebben slagen ze er toch niet in hun geheimen binnenskamers te houden en lekt er constant van alles uit. Zelfs zeer recente gebeurtenissen kunnen met de grootste stelligheid aan nwo toegeschreven worden. Ik acht het nog steeds niet onmogelijk, maar het lijkt me toch wel zeer onwaarschijnlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tientallen conspiracy-sites brengen deze teksten, geen enkele is in staat daar ernstige bronnen voor te geven. Raar, hé? Citaat:
Als deze mensen in een Grote Geheime Samenzwering zitten, DAN LATEN ZE DAT NIET ZIEN DOOR EEN ONNOZEL TEKEN TE MAKEN! Citaat:
Dat bewijst helemaal niet dat er een Grote Geheime Samenzwering is met als codewoord NWO, die de samenzweerders dan heel de tijd gebruiken! Mens toch, dat jullie de tegenstrijdigheden niet zien tussen de Grote Geheime Samenzwering die zogezegd bestaat enerzijds, en de kinderachtige "bewijzen" die jullie aanbrengen anderzijds, het is nauwelijks te geloven!
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop eindelijk eens met de houding van anderen vals weer te geven.
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk de wereld van vandaag eens met open vizier ... de nieuwe wereldorde is er al voor een groot stuk ... de elite is er al. Geen samenzwering, wel heel subtiel, je moet al geweldig ontleren om door het rookgordijn te kunnen kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik beweer dat de kabouters vanacht mijn gazon komen afrijden zijn dan ben ik de bron van dit nieuws. Ik vermoed dat de meesten mij op dat ogenblik als een onbetrouwbare bron gaan beschouwen. Ik vermoed dat jij ook Coleman als een onbetrouwbare bron beschouwd? Mss is dat ook zo, maar dat bewijzen, zowel bevestiging als ontkenning zal moeilijk zijn denk ik?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door satiper : 23 juli 2005 om 19:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gigantische rijkdommen die de Templar Knights bij elkaar gebracht hadden tijdens hun kruistochten, zijn toch niet verdwenen ? Zelfs hun vervolging door de Kerk was een catastrofe ... de meesten zijn ondergedoken, gevlucht naar Schotland, etc... Hun rijkdom is alleen maar gebleven, als basis van hun macht. Die macht dient om iets te creëren. Maar ook dat is maar een fractie, de opening van the rabbit hole, het konijnehol dat volgens mijn enorm diep gaat, veel verder dan die middeleeuwen, heel veel verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een regelrechte ramp. De realiteit van de mensen wordt gemaakt door wat ze zelf meemaken ( wat meestal enorm beperkend is ), wat ze horen ( 99 % media) en wat ze leren ( plopsaland en zonneland intellectuelen ). Etc ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Hoe ver?
Zoals gezegd heel ver. Zoals zo vaak al gezegd hier De godsdiensten zijn door die lui opgericht, toen er mensen niet meer voor godsdiensten kwamen hebben ze ,ja, ja, en aantoonbaar, de wetenschap opgericht om ons van nieuwe dogma's te voorzien. en toen er mensen zich afkeerde van de wetenschap hebben ze de "new age" beweging in elkaar gezet. en kijk om je heen, heel veel stinken er in! En verder is het nieuws wat we voorgeschoteld krijgen meestla maar een halve waarheid (naar de maan bv ziijn we absoluut niet geweest) Een en ander wordt vanzelf duidelijk als je bereid bent te zien dat we letterlijk en figuurlijk omringd worden door leugens. En, zoals we weten, velemaal herhaalde leugens gaan de mensen geloven! O ja, en om er voor te zorgen dat we niet te veel over dit nadenken doen ze aspartaam in onze dranken en fluoride in onze tandpasta. (voor insiders: fluoride tast het vermogen tot helderzien van je pijnappelklier aan). En de wetenschappers die ze afleveren? Zoals Alcazar zegt, helemaal dichtgetimmerd! Mensen , is het niet vandaag dan za;l het later worden, maar we zijn bedonderd en belazerd!!!!! En nog wat: Als je om je heen kijkt en je ziet niet dat de boel om ons heen dichtgetimmerd wordt ben je stekeblind! (camera's id-bewijzen rifd-chip ) met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Philips de schone was uit op die rijkdom (niet verwarren met Philips de taaie ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 23 juli 2005 om 19:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat blijkt is dat het hele NWO-verhaal zo in elkaar zit. Beweringen die in strijd zijn met de logica, in strijd met wat de meeste historici beweren, in strijd met wat de meeste onderzoekers beweren. Zijn ze alléén daarom vals? Neen, niet noodzakkelijk. Maar dan verwacht ik ernstige aanwijzingen, concrete elementen, enz... Wat we echter krijgen is gebakken lucht, beweringen die geen enkel analyse doorstaan. We doen dat hier al maanden rond het 9/11 verhaal. Elk concreet "bewijs" van de believers blijkt uiteindelijk waardeloos te zijn. Idem voor 7/7. Ze komen hier met "bewijzen" voor een inside-job, maar deze bewijzen zijn weer waardeloos. Niet omdat Blair het zegt, niet omdat ik het zeg. Analyseer gewoon de "bewijzen", en je zal zien dat ze op niets trekken. Daarom moet Exodus steeds opnieuw zijn toevlucht nemen tot nietszeggende citaten, nadat de concrete bewijzen nep blijken te zijn.
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hi hi hi whoaaaaaa Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp deze drol kan dus alleen maar anderen bekritiseren en heeft werkelijk nergens maar een gedurfde , originele of creatieve uitlating laten zien. Zij is hier het symbool voor de politie van de matrix!!!!! maar we lachen er om want zij zit er in vast en anderen niet. Ha Ha als we en schaal lucht voor haar neer zetten en we zeggen dat het lucht is zal ze waarschijnlijk zeggen: beeeeewwwiiijjjjjjsssssssss het maaaaaaaaaaaaaaaar LOL LOL. hmmmm eigenlijk is het best triest voor haar ok ok snik Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We proberen het hier wel zoveel mogelijk beleefd te houden... Schermen met argumenten, voorbeelden en woorden maar aub geen gescheld... Dat leidt tot nergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het merendeel is naar Schotland gevlucht, een ander deel heeft later een andere naam aangenomen ... Ridders van Malta, Rozenkruisers etc ... Ja zelfs de Schotse Rite ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar daarentegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |