![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Da's een briljante cartoon, Firestone! De werkelijkheid in een notedop.
Het feit dat de zaak complexer zou zijn doet er natuurlijk niet toe wanneer het debat zo absurd is geworden dat dingen als "creationisme" en "nieuwe sulfur sektes" door een groep zwaar zieke mensen als serieus wordt voorgesteld. Geen genade. Maar opgepast, ik ben voorstander van een maatschappij waarin mensen altijd de vrijheid moeten krijgen om de meest absurde dingen te geloven. Zolang ze anderen geen schade berokkenen of oproepen tot geweld, mogen zij voor mijn part hun waanzin de vrije loop laten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 1 augustus 2005 om 11:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op peer-reviewed teksten. Niet dus. Niet echt verrassend.
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() In wat verschilt de menselijke voet van dat van de chimpansee of de bonobo ?
Hij is veel complexer. Waarom is de poot van alle mensapen die hier heden nog rondlopen niet verder geëvolueerd ( en de tijdspanne is toch in hun voordeel, gezien de klik bij de mensen veel vroeger is gekomen ) zodat ook zij zouden kunnen rechtlopen ? Toen ik nog op de univ zat, heb ik verschillende lezingen bijgewoond ( oa. door leden van de theosofische dinges ) in deze materie: het klopt van geen kanten, het rammelt keihard. Gezond boerenverstand zegt: als de mens kon rechtlopen, moest de mensaap ondertussen ook al meegeëvolueerd zijn. En de sprong van apenvoet naar mensenvoet is enooooooooorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
theosofische gemeenschap telt enorm veel knappe koppen. velen uit de hoge wetenschappelijke wereld. maar er is geen behoefte tot 'outing'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is u trouwens wel zeker dat ik "groener achter de oren" ben dan u?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 11:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar u is zo onnozel door te eisen dat ik hier vanuit mijn kantoor zo maar eventjes online ( ik heb er geen abonnementen op trouwens ) artikeltjes ga opzoeken. wordt toch eens volwassen zeg. de leukste zaken vind je trouwens niet in peer reviewed artikels, merendeel van onderzoek in bedrijven komt er nooit in terecht, alleen pennenlikkers doen het om de brode. en nu ben ik weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Alcazar:Trial and error darwinianisme werkt hier niet, omdat er veel te weinig generatiesprongen waren, de populatie hiervoor veel te klein was.
En de missing link. Het is de tijdspanne van de menselijke evolutie die totaal niet klopt, niet voor niets groeit het besef van interventionism, ook bij geachte kadertjesaandemuurmensen ... Ik denk ook Darwnisme niet vr de 100% klopt(voor het grootste deel wel uiteraard)...het is zooo snel gegaan(de menselijke evolutie);als je een jaar neemt is de evolutie van de mens 1 seconde van dat jaar of zo.Terwijl de natuur over alle andere(eerder simpele) ontwikkelingen miljoenen jaren deed is de meest gecompliceerde in een paar duizenden of tienduizenden jaren bewerkstelligd. En omdat het hier o.a. over geheime genootschappen gaat:Grootvader Darwin was beter bekend als Erasmus en was een vrrijmetselaar bij de Time Immemorial Lodge of Cannongate Kilwinning, No. 2, of Scotland;zijn zoon:Sir Francis Darwin bij de Tyrian Lodge, No. 253, at Derby, evenals zijn zoon Reginald.Darwin zelf heb ik geen uitsluitsel over maar het is best mogelijk dat ook hij lid was van een genootschap.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 1 augustus 2005 om 11:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuke en straffe beweringen kan iedereen maken, dat hebben we hier met /\lcazar opnieuw gezien. Deze beweringen staven? Hola, neen, dan gaat hij over tot beledigingen en kleineren van de andere! Wel, jongen, word zelf eens volwassen en leer onderscheid maken tussen verzinsels en degelijk onderbouwde theorieën. Probeer eens verder te geraken dan de protocollen ed...
![]() |
![]() |
#129 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou toch maar niet teveel belang hechten aan de vrijmetselarij .. mijn bankier en de begrafenisondernemer van hier wat verder zitten daar ook in .. niet bepaald grote lichten. Tegenwoordig is iedereen lid van de loge. ( maar de ene loge is de andere niet ) Bon, nog een copy paste. ( kan het echt niet laten ). Ik weet het, in de zonneland boekjes werd het anders verteld, maar we blijven bij de facts, en die geven een ander verhaal dan stoffige leraars ons hebben voorgehouden. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 1 augustus 2005 om 11:37. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /\lcazar, de creationistische onzin die u brengt is al zo vaak weerlegd.
De artikels die u posts tonen een verbijsterend gebrek aan elementaire kennis in biologie en evolutietheorie U bent vastgeroest in oude verhalen, en doet alsof de antwoorden niet al lang bekend zijn. Typisch believers-gedrag.
![]() |
#131 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
grote bedrijven publiceren geen nougabollen over wetenschappelijke doorbraken. probeer zelf eens de protocollen te lezen en te bewijzen dat ze geschreven zijn door uitsluitend joden ... ook een bewering die u niet kunt hard maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 1 augustus 2005 om 11:39. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn daarom alle roddels ineens waar?????? Citaat:
![]() Heb ik dat ooit beweerd? Integendeel, dacht ik. U gelooft in de protocollen, en deze teksten beschrijven een allesomvattend joods complot. Iets waar u inderdaad in gelooft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 11:41. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
het artikeltje gaf gewoon de gebreken aan van de huidige stand van zaken. wordt er gesproken over de hand van de goden ? ![]() en over genetica en evolutieleer ken ik wel bijzonder veel ... ( enfin ... keuzevakjes kadertjes enz ... ) en zo oud zijn die verhalen nu ook weer niet, de bevindingen omtrent de incosistentie in het denken hieromtrent zijn vrij recent ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 1 augustus 2005 om 11:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u hebt altijd beweerd dat op de protocollen staat dat ze van de hand van joden zijn. ik heb dat altijd tegengesproken. ik begrijp uw vastgeroestheid hierin: welke vervalser zou nl. een document opstellen zonder de fictieve opsteller ervan te vermelden op het document, dat zou niet kloppen, niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk eigenlijk. U probeert gewoon de aandacht af te leiden dat uw beweringen niet meer zijn dan dat: beweringen zonder énige grondige fundering.
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En beledigingen, u moet niet onderdoen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de protocollen gelooft u . Wat valt hier meer over te zeggen.
![]() |
![]() |
#139 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet selectief, hé.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 11:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel daar 1 dissident geluid en alle leden van de club kijken je met de nek aan: pretbederver denken ze dan ... ![]() Geen plek voor vrijdenkers. Droom maar rustig verder, firestone. Die naïviteit die jou parten speelt, was ik al kwijt op mijn zestiende. |
|
![]() |
![]() |