![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt U dat Japan inderdaad genuket moest worden ? | |||
Ja! Ik vind dat de Amerikanen recht hadden om het te doen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 24,39% |
Ik vind dat Amerikanen het niet hadden mogen doen. |
![]() ![]() ![]() |
25 | 60,98% |
Ik weet het niet echt |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,63% |
Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Krisis, agree with you I do not...
to be short : het leven van amerikaanse soldaten is even belangrijk als van de japaanse kinderen MAAR aangezien Japan de oorlog uitgelokt had was het ook verantwoord om die vreemde kinderen op te offeren. Uit het amerikaans standpunt dan. Japannes hebben nog geluk dat het geen 10 megatonn nuke was en maar 20 kilotonn |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En waarom hebben ze 'geluk', waar slaat dat op? Dus als Bush morgen beslist Iran aan te vallen vind jij het ok dat Iran Nukes laat ontploffen op verschillende plaatsen in de VS?
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En hiernaast, Pearl Harbor liep vol van vrouwen en kinderen.. Dit heeft de japanners ook niet tegengehouden om het met de grond gelijk te maken. De "Weerwraak"-metaliteit van nukes was heus wel gepast voor een bloedbad van dit kaliber.[edit] [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 9 augustus 2005 om 12:35. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is dat uw logica ? Moet de gewone mens met z'n leven of gezondheid boeten voor wat z'n regering misdoet ? In jouw logica, met gelijke munt terugbetalen (nuja, gelijke munt, het is eerder veel ergere munt) kom je in een eindeloze spiraal van geweld terecht ... Wie weet vind je het ook verantwoord om de palestijnen, irakezen, iranezen, noord koreanen, ... te gaan bombarderen met een paar van die vuile bommen. En gezien wat we geleerd hebben wat in Hiroshima en Nagasaki is gebeurd mag je gerust over vuile bommen spreken, op het zelfde niveau of erger dan chemische of biologische wapens.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is nooit gepast. Moest het wel zo zijn, schaf dan maar onze rechtstaat af, vanaf nu regelen we alles wel verder met de blote vuist of zo.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ga es buiten wa spelen en laat de grote mensen es wa praten. Dank u.
|
![]() |
![]() |