![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() Als ik lees en hoor dat men reeds op verschillende plaatsen de politieagenten zelf aanvalt, omdat ze de identiteits papieren vraagt,en zelfs het ziekenhuis inklopt.dan kan ik goed verstaan dat men nu geen risico genomen heeft,die agenten doen ook maar hun job,en in sommige situaties mogen we blij zijn dat ze er zijn.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anarchie is goed voor zij die te laf zijn om voor hun eigen daden op te draaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
|
![]() Citaat:
Alsof ik trouwens iets ken van wapens en hun effecten in heel concrete gevallen. (Ik bedoel: veronderstel dit please niet van iedereen). Citaat:
Auto gestolen dan? Is dat tegenwoordig de doodstraf? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Levenslange gevangenisstraf. Ofwel kunnen we toch evengoed de doodsstraf weer invoeren? Wat ik vooral erg vindt aan zulke gebeurtenissen: men schiet vooraleer men ook maar iets weet over de omstandigheden ... Ik dacht dat het woord voor het wapen kwam? Dit lijkt veel op een politiestaat...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als uwen kleinen daar just liep en die werd ondersteboven gereden door zo een opgefokte chauffeur op de vlucht had ge ook liever dat ze hem een paar km eerder bij de wegblokkade koud hadden gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben 'extreem-links' en ik keur beide af. Twee maten en twee gewichten??
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Pech gehad dat 'm eentje in de kop kreeg? Dat geloof ik niet. Over dat laatste: emotionele argumentatie. Emotionele reacties zijn niet gelijk aan rationele reacties. Moest dat echt gebeurd zijn, dan zou ik niet denken in zulke termen omdat ik iemand gewoon koud maken nooit als een optie heb gezien ... ik zou eerder denken 'was mijn kind op dat moment maar op een andere plaats geweest'.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeer menselijk. zeer geloofwaardig ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ze de pas ontplofte bommen en de omstandigheden nog te goed in hun geheugen hadden - omdat de man, die ze reeds een tijdje aan het volgen waren ineens de metro indook en het op een lopen zetten om de politie kwijt te spelen: die konden niet weten dat het slechts was omdat zijn papieren niet in orde waren - omdat ze maar een paar seconden hadden om te beslissen of ze het risico van een bom (man had soort regenjas aan) te laten ontploffen met tientallen onschuldige doden en gekwetsten tot gevolg konden nemen of niet: kiezen tussen één mensenleven of tientallen mensenlevens... - omdat ze hadden geleerd (in Israël hebben ze kennis genoeg ivm het gedrag van laffe moordenaars op bussen enz) dat iemand met een bom op zijn lijf die nog altijd kan laten ontploffen als hij/zij op de grond ligt, zelfs met één of meerdere kogels in zijn/haar lijf - vandaar niet één maar meerdere kogels en in het hoofd - omdat het onnoemelijk stom was van die man om het op een lopen te zetten voor de politie en dan nog eens de metro in te duiken, gezien hetgeen er pas was gebeurd enz Persoonlijk vind ik het dus zeer spijtig voor die brave man dat hem dat overkomen is, doch het is 100% zijn eigen schuld ! Ik volg dezelfde redenering voor die kwast die op de politie is ingereden:eigen schuld, dikke bult! En zijn familie was hem misschien liever kwijt dan rijk, wie weet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |