![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al goe Paulus-kabouterke, maar ik laat me nogal eens leiden door wat er niet gezegd wordt maar wel gelaten.
![]()
![]() |
#122 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn oprechte excuses Jan ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Albert heeft eenmaal met zijn dure, door de brave belastingsbetaler betaalde bolide, door een zee van zwart-gele vlaggen moeten rijden, en sindsdien wordt het systeem van gecontroleerde intimidatie vakkundig toegepast. Dit is zuivere censuur...
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent echt niet de enig die er zo over denkt, hoor Tantist.
Het was de eerste reactie die ik kreeg toen ik gisteren iemand het Vlaamse vlaggenverhaal van Roland Garros vertelde, alleen noemde die hem: 'Bert Bibber'. En geloof het of niet, maar ik verwisselde hem even met 'Bert Bleiter'. Stom , hé? ![]()
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef, beeld te breed! Ik wilde enkel uitroepteken zetten hierboven achter de eerste zin.
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Gelukkig trekken onze tennisspelers, voetballers en de Belgen zich geen bal aan van een hoopje gefrustreerde flaminganten.
Het unitarisme de facto moet alleen nog de iure bevestigd worden ! En voorts hoop ik dat de NVA zijn plannen om te splitsen ![]() ![]() Leve België ! Vive la Belgique ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Pft... Jullie mensen van de B.U.B. overdrijven toch ook wel lichtelijk hoor... Doordat jullie de NVA-ers over dezelfde kam scheren als de Blokkers doen jullie hen onrecht aan. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het is op het conto van de flaminganten te schrijven dat je in het Nederlands les hebt kunnen volgen. Als die er nooit geweest waren, dan had het er mogelijk een heel stuk anders uitgezien. Zij zouden tenminste niet over lijken gaan om die Vlaamse onafhankelijkheid te verkrijgen en weten zichzelf zeker te relativeren, want dat hebben ze zeker bewezen door niet op dat aanbod van Vanhecke in te gaan... De Belgische nationalisten zijn niet beter dan de Vlaamse nationalisten. Houd jullie in de eerste plaats met het welzijn van de 'mens' bezig in plaats van een staatstructuur die uiteindelijk, buiten de taal, maar heel matig verschillen zou vertonen... En wacht de Europese Unie af, en bekijk dan heel rustig en consequent waar de burger het meest bij gebaat is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klap-klap-klap-klap, Wanne!
En dat meen ik! ![]()