Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2003, 13:14   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het is al goe Paulus-kabouterke, maar ik laat me nogal eens leiden door wat er niet gezegd wordt maar wel gelaten.
Oud 11 juni 2003, 15:54   #122
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Ik vraag het aan jou, met al uw gezever en gezeik blijft het toch een zwarte leeuw op een gele achtergrond.
Heb ik dan "gezeverd" en "gezeikt"?
Nee, dit was een reply op zeikerd raf, maar omdat ik heb per ongeluk uwe post gequote, het moest dan van rafke de mutten zijn.
Mijn oprechte excuses Jan
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 17:18   #123
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Ter info en ter verduidelijking: Oorspronkelijk was het niet de bedoeling van binnen in het stadion te gaan, bij gebrek aan kaarten. Een van de actievoerders slaagde er in extremis in voor een "prikje" nog een kaart te" kopen. IN het stadion (tijdens de finale ) haalde hij de leeuwenvlag boven maar die werd hem ogenblikkelijk (door de veiligheidsdiensten?) afgenomen en hij werd gefouilleerd om te zien of hij nog verboden wapens verborgen hield.
Na de wedstrijd kreeg hij die vlag terug. Aan de ingang werden de kinderen met kleine zwaaileeuwenvlaggetjes niet binnengelaten door de officiëlen. Franstalige Brusselse Belgen rukten hun die vlaggetjes uit de hand, tot grote verontwaardiging van de ouders.
Meer info volgt.
Tja, Albert was daar, en Albert mag geen vlaggen zien (ook al hadden jullie waarschijnlijk weer je gewestvlaggen uitgehaald omdat je daar op geanticipeerd had).

Albert heeft eenmaal met zijn dure, door de brave belastingsbetaler betaalde bolide, door een zee van zwart-gele vlaggen moeten rijden, en sindsdien wordt het systeem van gecontroleerde intimidatie vakkundig toegepast.

Dit is zuivere censuur...
Oud 11 juni 2003, 17:43   #124
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Ter info en ter verduidelijking: Oorspronkelijk was het niet de bedoeling van binnen in het stadion te gaan, bij gebrek aan kaarten. Een van de actievoerders slaagde er in extremis in voor een "prikje" nog een kaart te" kopen. IN het stadion (tijdens de finale ) haalde hij de leeuwenvlag boven maar die werd hem ogenblikkelijk (door de veiligheidsdiensten?) afgenomen en hij werd gefouilleerd om te zien of hij nog verboden wapens verborgen hield.
Na de wedstrijd kreeg hij die vlag terug. Aan de ingang werden de kinderen met kleine zwaaileeuwenvlaggetjes niet binnengelaten door de officiëlen. Franstalige Brusselse Belgen rukten hun die vlaggetjes uit de hand, tot grote verontwaardiging van de ouders.
Meer info volgt.
Tja, Albert was daar, en Albert mag geen vlaggen zien (ook al hadden jullie waarschijnlijk weer je gewestvlaggen uitgehaald omdat je daar op geanticipeerd had).

Albert heeft eenmaal met zijn dure, door de brave belastingsbetaler betaalde bolide, door een zee van zwart-gele vlaggen moeten rijden, en sindsdien wordt het systeem van gecontroleerde intimidatie vakkundig toegepast.

Dit is zuivere censuur...
Wanneer was dat
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 17:47   #125
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpina
[size=6]==>[/size]
België ==>Vlaanderen..

GrossVlaanderen?
Walen raus?
U moet dat in eerste instantie zien als meer bevoegdheden voor Vlaanderen en in tweede instantie als het scheiden in 2staten waarbij de Brusselaars in Vlaanderen uiteraard Frans mogen blijven spreken. Ik weet niet wat je bedoelt met Walen raus, wonen er dan zodanig veel Walen in Vlaanderen?
Dat je de Waalse vlag vergeten bent. en een [size=6]+[/size]
Excuseer, maar ik beschreef hier gewoon de Vlaamse situatie, moeten wij ons bemoeien met wat de Walen willen?
Excuseer, maar onder ==> versta ik ; is/wordt
[size=6]==>[/size][size=6]+[/size]

Beter?
Citaat:

Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 17:58   #126
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Wanneer was dat
Ik zal het eens opzoeken in mijn Binnendoors, ok?
Oud 11 juni 2003, 18:11   #127
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je bent echt niet de enig die er zo over denkt, hoor Tantist.
Het was de eerste reactie die ik kreeg toen ik gisteren iemand het Vlaamse vlaggenverhaal van Roland Garros vertelde, alleen noemde die hem: 'Bert Bibber'. En geloof het of niet, maar ik verwisselde hem even met 'Bert Bleiter'. Stom , hé?
Oud 11 juni 2003, 18:12   #128
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oef, beeld te breed! Ik wilde enkel uitroepteken zetten hierboven achter de eerste zin.
Oud 11 juni 2003, 23:25   #129
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig trekken onze tennisspelers, voetballers en de Belgen zich geen bal aan van een hoopje gefrustreerde flaminganten.

Het unitarisme de facto moet alleen nog de iure bevestigd worden !

En voorts hoop ik dat de NVA zijn plannen om te splitsen en deels aan te sluiten bij het Vlaams Blok ONVERKORT verderzet !

Leve België ! Vive la Belgique !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 23:32   #130
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Gelukkig trekken onze tennisspelers, voetballers en de Belgen zich geen bal aan van een hoopje gefrustreerde flaminganten.!
*Zucht* En denkt u dat zij hen wel iets aantrekken van het al dan niet opnieuw unitair maken van België?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 23:33   #131
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Pft... Jullie mensen van de B.U.B. overdrijven toch ook wel lichtelijk hoor... Doordat jullie de NVA-ers over dezelfde kam scheren als de Blokkers doen jullie hen onrecht aan. Ik vind dat ze dat niet verdienen. Het is op het conto van de flaminganten te schrijven dat je in het Nederlands les hebt kunnen volgen. Als die er nooit geweest waren, dan had het er mogelijk een heel stuk anders uitgezien. Zij zouden tenminste niet over lijken gaan om die Vlaamse onafhankelijkheid te verkrijgen en weten zichzelf zeker te relativeren, want dat hebben ze zeker bewezen door niet op dat aanbod van Vanhecke in te gaan... De Belgische nationalisten zijn niet beter dan de Vlaamse nationalisten. Houd jullie in de eerste plaats met het welzijn van de 'mens' bezig in plaats van een staatstructuur die uiteindelijk, buiten de taal, maar heel matig verschillen zou vertonen... En wacht de Europese Unie af, en bekijk dan heel rustig en consequent waar de burger het meest bij gebaat is...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 23:39   #132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Klap-klap-klap-klap, Wanne!

En dat meen ik!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be