![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: rookt u ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 28,40% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
58 | 71,60% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Turken zijn niet kwetsbaar maar de portemonnee wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Het zou toch niet mogen, he, zo je erfenis door de lucht blazen...
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch helemaal niet oud! Op die leeftijd zou hij toch nog moeten kunnen stoppen zonder al te veel problemen ... hoewel het misschien ook wel de 'die hard' leeftijd is ... m.a.w, als hij nu niet onmiddellijk toegeeft ... na een tijdje zal hij zelf wel inzien hoe slecht het voor hem is en vanzelf stoppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burgemeester
|
![]() Boerke heeft nooit gerookt
nooit de behoefte gehad ben te gierig af en toe passief roken in 't café, ja da wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() hier vindt U een video van een authopsy van een roker,
schokkende beelden... kijk es hoe hij zich omzeep geholpen heeft en trek juiste conclusies! STOP VANDAAG! NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS!!!!! ENKEL OP EIGEN RISICO CLICKEN AUB.. http://users.pandora.be/kvitk/smoking.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() EL Turco laat het aan uw pa zien..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() ik dacht dat jouw vader hulp nodig had
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() dan moet ge hem aanzetten tot nadenken..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() In dit hoofdstuk zijn zeker al veel rokers uitgescholden?
Degenen die dat gedaan hebben kunnen allemaal mijn rug op. Het is de mensen hun goed recht om zichzelf kapot te smoren in deze kutwereld. Ge zoudt voor minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() emmn geen enkele roker werd hier uitgescholden, en inderdaad = het is hun recht.. roken is goed voor de samenleving, roker betaalt extra belastingen en sterft jonger = minder pensioen etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Toen jij klein was, hebben ze je geslagen zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() emn ik ben een paar keer bij gevechten betrokken geweest, meestal was in de overwinnaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Shizie, ik veracht heel veel van jou ideeën, ik spuw op heel veel van jou standpunten, en ik kots van jou postings. Maar op één punt bewonder ik jou: je hebt de tabak overwonnen, en je voert hier op Politics een goede strijd ertegen. Als jou postings één roker over de streep helpen, dan zal ik jou met plezier omhelzen.
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Ik ben gevleid dank u! :o
Ik heb al 2 mensen in real life geholpen om te stoppen, ze zijn al geruime tijd vrij en daar ben ik trots om. Nog een paar andere worden beinvloed ![]() Probleem is dat rokers zelf moeten willen stoppen anders kunnen ze zeer moeilijk beinvloed worden. Ik begrijp wel waarom sommige oudere en verzuurde mensen overmatig drinken, ze proberen uit de realiteit te ontsnappen, het is hun keuze, ze zijn bewust van de gevolgen. Maar het feit dat jonge tieners verslaafd worden aan nicotine is gewoon erg. Nicotine is geen alcohol, je wordt er niet of nauwelijks van ontspannen en je ontsnapt niet uit de realiteit. Het is een domme moordende verslaving dat zeer moeilijk los van te breken is (tussen de zware en midden-zware rokers is slechts 5% van de quitters nog altijd vrij na de eerste 12, zo verslavend is da spul!). Tieners denken dat hun gezondheid onuitputtelijk is en dat ze altijd gaan leven. Eens de 30 voorbij proberen sommigen te stoppen maar lang niet iedereen haalt het en heeft voldoende wilskracht om vol te houden. Het resultaat is dat heel veel rokers met tumors in hun longen of wat nog vaker voorkomt (en vaak niet aan roken gelinkt wordt!) = hartaanval, veel te vroeg ten grave gedragen wordt na hun 50ste verjaardag, zonder hun kleinkinderen ooit te mogen zien.. Mocht mijn nederlands een beetje deftiger zijn zou ik waarschijnlijk een hulpcenter oprichten die mensen gratis zou helpen te stoppen met roken.. Maar de andere - cynische en koude kant van mij, die jullie constant uitdaagt hier op de forums zegt dat rokers juist een blessing zijn :O ze zorgen voor werkgelegenheid, extra inkomsten voor de staat en minder uitgaven voor sociale zekerheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 3 september 2005 om 12:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Rokers zijn goed voor de sociale zekerheid...?
Juist ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet wel begrijpen dat uw Nederlands helemaal niet slecht is. Het kan altijd beter maar het is goed genoeg. Je Russische accent horen we hier niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |