![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 augustus 2005 om 15:27. |
|||||
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#129 |
Burger
|
![]() Ik heb de indruk dat mijnheer Dekoster zijn dagelijkse portie harddrugs vandaag al binnen heeft, want na de stofwolk die hij in antwoord op mijn 8 vragen achterliet is hij met de noorderzon verdwenen.
|
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat hij Nederlandse spraakkunst aan het studeren is om eindelijk eens zonder fouten te kunnen antwoorden, wat voor iemand die moderator is van een forum toch wel een eerste vereiste is.
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mannekes en Meiskes,
Hoog tijd wordt het dat men binnen de spa eens een woordenboek laat circuleren met een eenvoudige definitie van het woordje "democratie" ! Dit woord wordt nu door hen constant misbruikt om hun machtspositie in stand te houden. Op nationaal vlak uit zich dat in de bezorgdheid van de partij of iedereen zich wel aan het cordon zal houden, dat is immers veel belangrijker dan de eigen verkiezingsuitslag en op lokaal vlak uit zich dit in discussies zoals deze waarin men mateloos zwaait met woorden als verdraagzaamheid en democratie maar waarbij men wel anderen discrimineert op basis van gedachtengoed en niet op basis van feiten. Het woord democratie krijgt wel een vreemde bijklank als je de intussen weggepromoveerde cafébaas hoort verklaren dat het belang nooit aan de macht zal komen als iedereen zich aan het cordon houdt omdat ze nooit een absolute meerderheid zullen halen, alsof de spa die wel ooit zou halen. Nog een geluk voor die linkse rakkers dat de VLD zijn eigen bestaan op de helling wil zetten om aan de verzuchtingen van links te voldoen. Over het lokale gekibbel wil ik enkel nog herhalen dat het gebaseerd is op de "onverdraagzaamheid" van links, iets wat ze de anderen graag verwijten. Voor mezelf mag het duidelijk zijn dat ik me kan vinden in het gedachtengoed van het Vlaams belang. Maar neem van mij aan dat ik graag iets koop in een wereldwinkel en dat het ideaal van een eerlijke handel ook het mljne is. Neem van me aan dat als ik Willem Vermandere op een podium zie staan ik gewoon ook ga blijven staan en ga luisteren. Op zulke momenten sta ik boven de politiek en ga ik hoogstens betreuren dat die zanger WEL een politieke boodschap legt in z'n hoofdactiviteit zingen, maar zelfs dan zing ik gewoon mee. 1 miljoen MENSEN stemmen op het Vlaams Belang, leg er u bij neer, links, want het gaat alleen maar erger worden. Mensen hebben een boodschap aan de erkenning van een verkiezingsuitslag, mensen hebben geen boodschap aan de zoveelste linkse kwiet die komt murmelen dat het eigenlijk allemaal nog zo erg niet is en dat de kiezers het alweer niet goed hebben begrepen. Noorman |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan de houding dus van de vakbonden begrijpen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 augustus 2005 om 17:35. |
|||||
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U steld de vakbond gelijk aan een politieke partij (die ze inderdaad geworden zijn). En zo verdedigen ze niet meer de belangen van de arbeider, maar van de partij. Kom jongens we gaan wat staken, de regering geeft wat toe, wat ze inderdaad reeds lang van plan waren. En de vakbonden zijn de overwinnaars. SUKKELS die daar nog in geloven. Ex vakbondslid, 22 jaar sybdicaal afgevaardigde, 40 jaar lid. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|