![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat die foto's betreft, als ik ze online gezien heb, zal u dat ook wel gezien hebben.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 augustus 2005 om 15:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus vraag ik u nu rechtstreeks: waar staat dat dan wel op de webstek van B+? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() IK was er zelf bij, dit is de eerste keer dat men fotos trok in Halen.
Ik kan het u beweren dat hier enorm veel volk aanwezig was, deze fotos zijn getrokken nadat de viering gedaan was en de stoet vertrokken was met meer dan duizend mensen die richting de herdenksplaatsen en bbq marcheerden met een groots vlagvertoon. Tijdens de viering werd de Brabançonne ook luidkeels meegezongen! Dit was zonder twijfel een indrukwekkend Belgisch vertoon. Het zou me zelfs niet verschieten verwonderen als hier meer volk was dan op de ijzerbedevaart. Sinds vandaag ben ik er 100 procent van overtuigd: VLAANDEREN LEEFT NIET BIJ DE MENSEN. Belgische groeten van Jan die verder gaat genieten van deze prachtige Belgische dag.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel eens, Jan, hoe kwamen die vlaggen daar als er geen mensen zijn? En al die huizen zijn van 'locals', niet van overheden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 augustus 2005 om 15:24. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() waarschijnlijk werden die mensen allemaal gedwongen hee, door het Belgische regime en het imperialisme van de PS.
hahaha
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan zou nog ontkennen dat de aarde rond is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, zelfs onze leerlingen vinden betere excuses uit wanneer ze hun huiswerk niet gemaakt hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
DHL al vergeten?
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Veel tekst, maar weining inhoud. Superstaaf is blijkbaar maar een leeg vat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan VDB: "There are no Americans in Bagdad".
Vertel me eens Jan: Ziet u die vlaggen, JA of NEEN. Kan u evenveel Vlaamse vlaggen op een Vlaamse feestdag in een dorp van dezelfde grootte opgehangen krijgen, JA of NEEN. Ik zou durven stellen van niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Zijn de Vlaams-Nationalisten al doorgedrongen tot in Irak?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() Ik kan het jullie verzekeren; flaminganten die vandaag in Halen zouden zijn gekomen kwamen hier niet levend uit.
Aan quasi elk huis hing een Belgische vlag. Op 11 hangt hier geen enkel vlaamse leeuw uit. Ik schat het aantal mensen op een goeie 2000. Flaminganten : een uitstervend diersoort.
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |