Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Meer Allochtonen welkom in België
Ja , hoe meer hoe liever 8 12,70%
neen, liever niet 40 63,49%
maakt mij niet uit 15 23,81%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2005, 21:22   #121
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jjohanvdb
Links en rechts zijn relatieve begrippen, hé Guderian. In vergelijking tot jou is men al snel links.
Waarom zou het, ik ben links noch rechts. Beide zijn even dwaas, het enige verschil is dat links niet enkel dwaas is maar ook veel moorddadiger dan rechts.

Citaat:
Leterme, Verhofstadt, Bourgeois, en zelfs Ward Beysen, je zult ze allemaal wel te links vinden... Maar dat zegt dan veel over jou, en helemaal niks over hen.
Neen ik vind hen niet té links. Ik vind hen een bende luchtverkopers. En zowel links als rechts verkoopt graag lucht.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:25   #122
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Wanneer de gevestigde orde wordt omver geworpen en er komt eindelijk een bestuur aan de macht die de belangen van het volk ter harte neemt dan zijn je mooie dagen in onze contreien geteld Turk.
En wie gaan dat doen? Een bende Glatzkopfen die het parlement bestormen en daarbij 'Oi Oi Oi' roepen? Hilarisch!
Dan moet je wel iedere morgen spek en eieren eten en fleißig je pomp- en rukoefeningen doen.
Oud 23 augustus 2005, 21:26   #123
jjohanvdb
Gouverneur

jjohanvdb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer de gevestigde orde wordt omver geworpen en er komt eindelijk een bestuur aan de macht die de belangen van het volk ter harte neemt dan zijn je mooie dagen in onze contreien geteld Turk.
Droom verder! Ik heb een beter voorstel: we houden Ke Nan en wijzen in zijn plaats diegenen uit die onze economie en onze democratie willen vernietigen met hun totalitaire ideeën!
Oud 23 augustus 2005, 21:32   #124
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zouden ze dat niet doen?
De meeste Turken (meer dan Marokkanen) trouwen met iemand uit het thuisland.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:33   #125
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Droom verder! Ik heb een beter voorstel: we houden Ke Nan en wijzen in zijn plaats diegenen uit die onze economie en onze democratie willen vernietigen met hun totalitaire ideeën!
Ik heb het beste idee: we wijzen niemand enkel en alleen omdat hun ideeën niet met de jouwe overeenkomen.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:34   #126
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
De meeste Turken (meer dan Marokkanen) trouwen met iemand uit het thuisland.
Dat is waar, maar toch zijn er Turken die met ''autochtonen'' trouwen. Mijn tante bijvoorbeeld.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 21:37   #127
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Dat is waar, maar toch zijn er Turken die met ''autochtonen'' trouwen. Mijn tante bijvoorbeeld.
Het aantal Turken dat met iemand uit Turkije huwt wordt kleiner en kleiner. De trend is nu eerder om met een Turk van hier te trouwen.
Het aantal dat met autochtonen trouwt groeit ook. Van mijn broers en zussen zijn er drie met niet-Turken getrouwd.
Oud 23 augustus 2005, 22:41   #128
jjohanvdb
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Ik vind hen een bende luchtverkopers. En zowel links als rechts verkoopt graag lucht.
Dat kan wel zijn, maar ik verkies nog altijd goede lucht boven slechte lucht. En rond jouw massagraven hangt er nu eenmaal slechte lucht.
Oud 23 augustus 2005, 22:43   #129
VBdeGROOTSTE
Banneling

VBdeGROOTSTE's schermafbeelding

Standaard

Jonge Turken en Marokkanen voelen zich goed thuis in Europa

kan zijn, maar europa voelt zich niet thuis in hun!
VBdeGROOTSTE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2005, 22:46   #130
jjohanvdb
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegroote
in hun!
in hen.
Oud 24 augustus 2005, 08:13   #131
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
1) hier ben ik het uiteraard volledig mee akkoord
2) hier kan in mee inkomen
2) dat hangt van die feiten en hun opdringbaarheid af
2) ik kijk (ook in eerste instantie subjectief wellisaar ) naar dit land en blijkbaar zie ik helemaal geen feiten die zich 'opdringen' zoals jij dat voorstelt
relativeer, ontken of minimaliseer ik nu ?
volgens jou blijkbaar wel daar mijn subjectieve zienswijze overeenkomt met de objectieve ( = op feiten gebaseerd ) realiteit en de subjectieve waarnemingen van 9 op 10 mensen en niet met jouw subjectieve realiteit die zich put uit hooguit 1 op 10 subjectieve waarnemingen en een partijbladje

vervolgens noem jij mij een fascist

ik en die 9 op 10 kunnen zich natuurlijk totaal vergissen in wat we zelf plahten te noemen die objectieve realiteit
dat zou natuurlijk veel verklaren
weet ge wat ....
je kunt ons dan misschien eens wat feiten voorleggen die dat onweerlegbaar staven
Zeg, ventje, dat is hier op dit forum al tot in den treure gebeurd. Ik ga weer niet in die val trappen om mijn tijd te steken in een heel betoog, waarop jullie dan weer niet of niet terzake op zullen reageren. Alles schon da gewesen, nicht?
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 08:18   #132
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
De termen ''Allochtoon'' en ''Autochtoon'' zullen tegen 2047 allang verdwenen zijn en daar zal waarschijnlijk een potje rassenvermening aan voorafgegaan zijn.
Ah ja, vertel mij eens hoeveel moslims met niet-moslims huwen of een relatie hebben... Vertel eens ne keer hoeveel Marokkanen bijv. met een vrouw van buiten hun gemeenschap huwen. Ze gaan gdv.zelfs een bruid halen in het 'moederland'. Dat kun je nauwelijks 'rassenvermenging' noemen, dat is moslimimperialisme via de kinderkweek.
Oud 24 augustus 2005, 08:23   #133
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegroote
Jonge Turken en Marokkanen voelen zich goed thuis in Europa

kan zijn, maar europa voelt zich niet thuis in hun!
Wie gebruikt hier mijn naam ijdel? En schrijft dan nog slecht ook...
Hm... Ik ga mijn Keizerlijke Garde alarmeren om de usurpator aan te houden...8)
Oud 24 augustus 2005, 08:45   #134
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Weer een uiting dat er een partij aan het opstaan is die het absolutisme nastreeft.

Wij alles, jullie gaan we eens een lesje leren ...
Nietwaar ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 08:49   #135
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Ach
als ik de berichten van voorbije dag weer lees,
is het weeral eens duidelijk.

Standaard VB'ers denken wit-zwart,
iets als grijs, overgangsfase, evolutie, ...
is hen totaal vreemd.

Je hebt absoluut goed, en absoluut slecht
zoals je in een pc 0 en 1 hebt
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 09:00   #136
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever
Ach

is hen totaal vreemd.

Ja, jij bent inderdaad een grijze muis, iemand die met de (politieke) wind meedraait. Als het VB aan de macht komt zal jij waarschijnlijk ook wel je huig naar de wind zetten.
Dan zal je 'plotseling' wel de goede kanten van het VB-bewind gaan inzien, vooral als je daardoor aan een goed betaald jobke kan geraken, nietwaar?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by napoleondegrote on 24-08-2005 at 10:01
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ach

is hen totaal vreemd.

Ja, jij bent inderdaad een grijze muis, iemand die met de (politieke) wind meedraait. Als het VB aan de macht komt zal jij waarschijnlijk ook wel je huig naar de wind zetten.
Dan zal je 'plotseling' wel de goede kanten van het VB-bewind gaan inzien, vooral als je daardoor aan een goed betaald jobke kan geraken, nietwaar?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ach

is hen totaal vreemd.

Dan zal je 'plotseling' wel de goede kanten van het VB-bewind gaan inzien, vooral als je daardoor aan goed betaald jobke kan geraken, nietwaar?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door napoleondegrote : 24 augustus 2005 om 09:01.
Oud 24 augustus 2005, 11:15   #137
VBdeGROOTSTE
Banneling

VBdeGROOTSTE's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in hen.
zwijg, sos.
VBdeGROOTSTE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 11:24   #138
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Printversie 24/8/2005
24/08 Antwerpse deur-aan-deurcontroles illegaal

De privacycommissie zegt dat de stad Antwerpen met haar project X-Stra de privacywet overtreedt.

"X-Stra is in zijn huidige vorm niet compatibel met de privacywet", luidt het besluit van de commissie na een onderzoek. X-Stra bestaat uit deur-aan-deurcontroles in moeilijke woonwijken. De commissie raadt het stadsbestuur aan het project grondig te herbekijken.

Schepen van Veiligheid Dirk Grootjans (VLD, foto) bestudeert het advies van de commissie nog, maar sowieso gaan we in september van start met X-Stra, meldt Eddy Johnson van het kabinet-Grootjans.
© 1994-2004 Concentra |Media|[edit]
[size=1]After edit by filosoof on 24-08-2005 at 12:25
Reason:

Printversie 24/8/2005

De privacycommissie zegt dat de stad Antwerpen met haar project X-Stra de privacywet overtreedt.

"X-Stra is in zijn huidige vorm niet compatibel met de privacywet", luidt het besluit van de commissie na een onderzoek. X-Stra bestaat uit deur-aan-deurcontroles in moeilijke woonwijken. De commissie raadt het stadsbestuur aan het project grondig te herbekijken.

Schepen van Veiligheid Dirk Grootjans (VLD, foto) bestudeert het advies van de commissie nog, maar sowieso gaan we in september van start met X-Stra, meldt Eddy Johnson van het kabinet-Grootjans.
© 1994-2004 Concentra |Media|[/size]

var DMNETdomain = "";var DMNETpage = window.location;var DMNETversion = "86";var DMNETsendTo = "//webstats.concentra.be/dm.gif?";var DMNETsession;function dmneterr(){return true;}window.onerror=dmneterr;var s = new Date();if (navigator.userAgent.indexOf('Mac') >= 0 && s.getTimezoneOffset() >= 720) s.setTime (s.getTime() - 1440*60*1000);var dmnetURL = location.protocol + DMNETsendTo+"v="+DMNETversion+"&vst=1";var dmnetCookieString = document.cookie.toString();if(dmnetCookieString.in dexOf("_dmnid") == -1) { DMNETsession = parseInt( Math.random()*1000000 ) + "_" + s.getTime(); var domStr = ""; if(DMNETdomain != "") { domStr = "domain="+ DMNETdomain +";"; } document.cookie = "_dmnid=" + DMNETsession + ";expires=Mon, 31-Dec-2008 00:00:00 GMT;"+domStr+"path=/;"; }dmnetCookieString = document.cookie.toString();if(dmnetCookieString.in dexOf('_dmnid') == -1) { DMNETsession = ""; }else { if(dmnetCookieString.indexOf(';') == -1) dmnetCookieString = dmnetCookieString.replace(/_dm/g, ';_dm'); var start = dmnetCookieString.indexOf("_dmnid=") + 7; var end = dmnetCookieString.indexOf(";",start); if (end == -1) end = dmnetCookieString.length; DMNETsession = unescape(dmnetCookieString.substring(start,end)); }dmnetURL += "&id="+DMNETsession+"&url="+escape(DMNETpage) + "&ref="+escape(document.referrer)+"&lng=" + ((!document.all || navigator.userAgent.match('Opera')) ? navigator.language : navigator.userLanguage) + "&tz=" + (Math.round(new Date('dec 1, 2002').getTimezoneOffset()/60)*-1);if(screen) dmnetURL += "&scr=" + escape( screen.width + "x" + screen.height + " " + screen.colorDepth + "bpp" );dmnetURL += "&rnd=" + new Date().getTime();if(document.layers){ document.write("[img][/img]");}else{ document.write("[img][/img]");}

Printversie 24/8/2005

© 1994-2004 Concentra |Media|[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 augustus 2005 om 11:25.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 11:32   #139
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

En, Filosoof.. Gaan jonge Turken en Marokkanen zich nu beter thuis voelen in Europa nu ze geen deur-aan-deur controles krijgen.. [edit]
[size=1]After edit by Levertraan on 24-08-2005 at 12:32
Reason:

En, Filosoof.. Gaan jonge Turken en Marokkanen zich nu beter thuis voelen in Europa nu ze geen deur-aan-deur controles krijgen.. [/size]

En, Filosoof.. Gaan jonge Turken en Marokkanen zich beter thuis voelen in Europa nu ze geen deur-aan-deur controles krijgen.. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 24 augustus 2005 om 11:32.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2005, 12:23   #140
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof

Printversie 24/8/2005

© 1994-2004 Concentra |Media|
Dit is niet de eerste keer dat een nuttige aktie van dit stadsbestuur weer wordt aangevallen door allerlei gegoochel met concepten die allang aan een vernieuwende definitie toe zijn. Toen Grootjans vorige keer piepjonge allochtonen die in luxewagens door de stad reden discreet wou laten screnen via hun nummerplaat, kreeg je hetzelfde soort reakties. Net alsof dit een soort van pogroms zijn, lieve hemel zeg. Nu is er eens een goed initiatief, maar wordt het weer versmoord door PC-gespuis. Je zou bijna gaan denken dat ze bij allerlei overlast en criminaliteit wel varen.
Ik heb wel één serieuze bedenking bij het veiligheidsplan van Antwerpen, en dat is de rechtstreekse verwijzing naar 'balkankinderen' als overlastgroep. Als dat geen racisme is, weet ik het niet meer, temeer omdat deze kinderen bijlange niet zoveel overlast veroorzaken als Marokkaanse jeugdigen. Maarja, dat zijn natuurlijk de lievelingetjes van het regime...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be