Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2005, 14:21   #121
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
In vino veritas.
Dus U gaat er nu ook met mij akkoord dat deze ordeverstoorders hoogstvermoedelijk dronken waren?
Stubaf. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:23   #122
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...ake/index.html
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:25   #123
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
U springt weer van het ene onderwerp naar het andere telkens wanneer het weer eens iets te benauwd wordt. Te beginnen bij opmerkingen over de "lage" opkomst naar jouw verheerlijking van Lebensraum en colonisatie naar de rand en de gordel ... U draait en keert met de wind.

Zal ik U zeggen wat mijn antwoord is op uw schrijfels?

[size=3]Nazis raus! [/size]
Nazis raus? Geen probleem er mee!!! Dan kan de Ijzerwake voor goed verdwijnen. Wat de deelnemers betreft, ook geen probleem. Ze zoeken gewoon een andere hobby. En wat de plek in Steenstrate gebeurt, ook geen probleem. We maken er een pretpark van, �* la "Plopsaland".8)
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:37   #124
Aereal
Burger

Aereal's schermafbeelding

Standaard

Ik voel een aanklacht in de lucht hangen. En niet vanuit het Vlaamse kamp.
Aereal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:40   #125
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Nazis raus? Geen probleem er mee!!! Dan kan de Ijzerwake voor goed verdwijnen. Wat de deelnemers betreft, ook geen probleem. Ze zoeken gewoon een andere hobby. En wat de plek in Steenstrate gebeurt, ook geen probleem. We maken er een pretpark van, �* la "Plopsaland".8)
Wat wil U nu eigenlijk zeggen? Plopsaland??
Oud 21 augustus 2005, 14:41   #126
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Hahahaha, zie nu, wiens negeerfilter er kapot is! U had me zogezegd in uw filter gestoken omdat ik een "perverse stalker" was

Mag ik, eerst en vooral, de preciese wettekst eens zien die zegt dat het strafbaar is om mensen te beschuldigen van openbare dronkenschap?

Ten tweede wens ik hier wel op te merken dat de belgicisten het tot op heden vertikken om nu eindelijk eens te vertellen wat er precies gebeurde. SS kwam hier praten over "blote BUUBers" dus welke garantie heb ik als lezer dat het hier niet gaat om dronken studenten van de BUUB die met een veer in hun gat en totaal dronken naar de weide zijn afgezakt om te provoceren ... ? Kan u me dat vertellen?

Ten derde heeft jouw lichtend voorbeeld SS hier gezegd dat men alles mag vertellen hoe men het zelf "waarneemt". Volgens mijn waarneming is iemand die naakt, vol met verf, met zijn spel komt zwaaien in het openbaar compleet poempeloere zat. Dat is mijn "hoe ik het waarneem" (dixit SS).

Ten vierde: waar "lieg ik over een strafbaar feit"? Wat bedoelt U daar eigenlijk mee?
Er was niemand naakt, idioot.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:44   #127
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Er was niemand naakt, idioot.
Ziedaar het volwassen en intellectuele antwoord van een BUB-politicus.
Oud 21 augustus 2005, 14:45   #128
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Tja, een simpele link aanklikken waarop een foto van de twee belgen te zien is, is blijkbaar te moeilijk voor dhr. Stubbe.

Dhr. Stubbe verwijt liever anderen onintelligent te zijn maar vergeet blijkbaar dat hij zelf meester is in het plaatsen van beledigingen, onzinnige posts en nietszeggende commentaren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 21-08-2005 at 15:47
Reason:
--------------------------------

Tja, een simpele link aanklikken waarop een foto van de twee belgen te zien is, is blijkbaar te moeilijk voor dhr. Stubbe.

Dhr. Stubbe verwijt liever anderen onintelligent te zijn maar vergeet blijkbaar dat hij zelf meester is in het plaatsen van beledigingen, onzinnige posts en nietszeggende commentaren.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Kim on 21-08-2005 at 15:46
Reason:

Dhr. Stubbe verwijt liever andere onintelligent te zijn maar vergeet blijkbaar dat hij zelf meester is in het plaatsen van beledigingen, onzinnige posts en nietszeggende commentaren.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Tja, een simpele link aanklikken waarop een foto van de twee belgen te zien is, is blijkbaar te moeilijk voor dhr. Stubbe.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Kim : 21 augustus 2005 om 14:47.
Oud 21 augustus 2005, 14:48   #129
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat wil U nu eigenlijk zeggen? Plopsaland??
www.plopsaland.be
Oud 21 augustus 2005, 14:52   #130
De Nachtuil
Gouverneur

De Nachtuil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Misschien ook eens het VTM-Nieuws laten zien(je krijgt wel eerst 5 min gezever over Emperor Palpatine ).
Oud 21 augustus 2005, 14:52   #131
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw persoonlijke aanval en stemmingmakerij maken eens te meer duidelijk dat je weeral zonder argumenten zit.

Ik ben geen journalist hee.
Ik heb in uw handen geen gelofte van objectiviteit afgelegd.
Net zoals gij hier uw flamingantische afzeik, leugens en vulgair haatproza moogt posten, mag ik een actie van BuB of andere belgicisten beschrijven zoals ik ze persoonlijk ervaar.
Gelukkig hebben de flaminganten nog niet de beschikking over de censuurschaar op 't internet. Ze zouden er een gang mee gaan. Andermans gedacht wegknippen, zodat elk forum een eigen-volk-eerst-krantje werd.
Zum kotsen!
Ja, natuurlijk, Superstaaf. Ga nu maar weg om wat te mokken over die vieze flaminganten.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:54   #132
Mickey Minnie
Banneling

Mickey Minnie's schermafbeelding

Standaard Ijzerwake : amper 2000 geretardeerden aanwezig

Tweeduizend mensen nemen deel aan vierde IJzerwake

De vierde IJzerwake is zondag in Steenstrate (Ieper) rustig verlopen. Iets meer dan tweeduizend mensen woonden het gebeuren aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck bij. Voorzitter Johan Vanslambrouck trok van leer tegen wat hij "175 jaar wanbestuur noemde in België" en pleitte opnieuw voor een onafhankelijk Vlaanderen.

De vzw IJzerwake streeft naar zelfbestuur voor Vlaanderen, wil nooit meer oorlog en wil godsvrede stimuleren en uitdragen. De vereniging ontstond enkele jaren geleden uit onvrede met de koers die het IJzerbedevaartcomité was ingeslagen. Sindsdien wordt elk jaar een wake georganiseerd in Steenstrate, aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck.

Druilerige weer houdt een pak mensen thuis
Het druilerige weer heeft volgens de organisatie een pak mensen op het laatste nippertje thuisgehouden zodat uiteindelijk veel van de 3.500 zitjes op de weide onbezet bleven.

Onder de aanwezigen bevonden zich tal van Vlaams Belang-mandatarissen, zoals nationaal voorzitter Johan Vanhecke en boegbeeld Filip Dewinter. Ook Marc Demesmaeker (N-VA) tekende present, net als Lionel Vandenberghe (Spirit en ex-voorzitter van het IJzerbedevaartcomité).

Beschilderd duo rent podium op
Tussen de eucharistieviering en de toespraken van voorzitter Johan Vanslambrouck en Hugo Portier, erevoorzitter van het Antwerps Nationaal Zangfeest, werd de ordedienst van het gebeuren in snelheid gepakt door twee mannen die plots het podium oprenden.

Voor iemand goed wist wat er gebeurde, ontblootte het duo hun in Belgische kleuren beschilderde bovenlijf. Onder luid boegeroep van het publiek renden de twee na enkele seconden weer weg. Ze werden onmiddellijk gevat en incasseerden enkele slagen.

Voorzitter hekelt vieringen 175 jaar België
In zijn toespraak hekelde voorzitter Johan Vanslambrouck de vieringen rond 175 jaar België en 25 jaar federalisme. Voor Vanslambrouck is zestig jaar Belgische repressie een veel belangrijker item in 2005.

Kritiek van de voorzitter was er ook op wat hij de vaudeville rond het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde noemde. Vanslambrouck pleit ook voor de stopzetting van de volgens hem bijna dertien miljard euro die jaarlijks van Vlaanderen naar Wallonië wordt gesluisd. De onafhankelijke Vlaamse staat is voor Vanslambrouck de enige goede oplossing. De deelnemers op de weide scandeerden vervolgens de slogan "België barst". (belga)</STRONG></EM></U></I></B>
21/08/05 14u36

john dhont, moerkerke ( ractie in de gazette )
Hoe zou dat komen dat die zeikerds van het VB daar aanwezig waren? En wie het niet eens is wordt meteen in elkaar geslagen. Typische VB manieren. Vlaanderen barst, leve België!!!
Mickey Minnie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 14:57   #133
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Me dunkt dat zelfs een tomatendoos u aan een nazi doet denken.
Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn hoor.
Dit is toch wel DE meest hypocriete uitspraak van het jaar.

Een uitspraak van Superstaaf in dit onderwerp alleen al: 'de flaminganten zouden maar al te graag de censuurschaar erin zetten'

En in andere onderwerpen vindt hij het heel normaal om flamingantisme aan nazisme te linken als een of andere debiel zoals Breydel dwaze uitspraken doet.

De frustratie druipt er van af, ondanks het geforceerde lichte toontje.
Oud 21 augustus 2005, 14:57   #134
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
Hoe zou dat komen dat die zeikerds van het VB daar aanwezig waren? En wie het niet eens is wordt meteen in elkaar geslagen. Typische VB manieren. Vlaanderen barst, leve België!!!
Steek uw Ijzerwake in uw reet, en België nog meer.
Oud 21 augustus 2005, 15:00   #135
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Misschien ook eens het VTM-Nieuws laten zien(je krijgt wel eerst 5 min gezever over Emperor Palpatine ).
Bedankt, ik had het nieuws vanmiddag gemist!
Oud 21 augustus 2005, 15:02   #136
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot
Ach zo, ge kunt ook het nieuws bezien om de website zzlf? Dat wist ik Niet.

Enfin, ik het heb nu gezien: mooi!!! Het was blijkbaar een mooie samenkomst, erg onder de indruk. Was dat klein ding nu het incident waar we hier zoveel pagina's over zitten te zeveren: een onnozele lomperik besmeurd met verf die probeert het podium op te klimmen en er onrust probeert te zaaien? Dit is nu écht een niemendal, als dat de belgische tegenstand is ...

En ik dacht dat het hier ging om een hele groep van tegenbetogers Superstaaf had mij wel kunnen zeggen dat het hier maar ging om één man waar niemand van wakker zal liggen.
Oud 21 augustus 2005, 15:04   #137
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mickey Minnie
Tweeduizend mensen nemen deel aan vierde IJzerwake

De vierde IJzerwake is zondag in Steenstrate (Ieper) rustig verlopen. Iets meer dan tweeduizend mensen woonden het gebeuren aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck bij. Voorzitter Johan Vanslambrouck trok van leer tegen wat hij "175 jaar wanbestuur noemde in België" en pleitte opnieuw voor een onafhankelijk Vlaanderen.

De vzw IJzerwake streeft naar zelfbestuur voor Vlaanderen, wil nooit meer oorlog en wil godsvrede stimuleren en uitdragen. De vereniging ontstond enkele jaren geleden uit onvrede met de koers die het IJzerbedevaartcomité was ingeslagen. Sindsdien wordt elk jaar een wake georganiseerd in Steenstrate, aan het monument van de gebroeders Van Raemdonck.

Druilerige weer houdt een pak mensen thuis
Het druilerige weer heeft volgens de organisatie een pak mensen op het laatste nippertje thuisgehouden zodat uiteindelijk veel van de 3.500 zitjes op de weide onbezet bleven.

Onder de aanwezigen bevonden zich tal van Vlaams Belang-mandatarissen, zoals nationaal voorzitter Johan Vanhecke en boegbeeld Filip Dewinter. Ook Marc Demesmaeker (N-VA) tekende present, net als Lionel Vandenberghe (Spirit en ex-voorzitter van het IJzerbedevaartcomité).

Beschilderd duo rent podium op
Tussen de eucharistieviering en de toespraken van voorzitter Johan Vanslambrouck en Hugo Portier, erevoorzitter van het Antwerps Nationaal Zangfeest, werd de ordedienst van het gebeuren in snelheid gepakt door twee mannen die plots het podium oprenden.

Voor iemand goed wist wat er gebeurde, ontblootte het duo hun in Belgische kleuren beschilderde bovenlijf. Onder luid boegeroep van het publiek renden de twee na enkele seconden weer weg. Ze werden onmiddellijk gevat en incasseerden enkele slagen.

Voorzitter hekelt vieringen 175 jaar België
In zijn toespraak hekelde voorzitter Johan Vanslambrouck de vieringen rond 175 jaar België en 25 jaar federalisme. Voor Vanslambrouck is zestig jaar Belgische repressie een veel belangrijker item in 2005.

Kritiek van de voorzitter was er ook op wat hij de vaudeville rond het dossier Brussel-Halle-Vilvoorde noemde. Vanslambrouck pleit ook voor de stopzetting van de volgens hem bijna dertien miljard euro die jaarlijks van Vlaanderen naar Wallonië wordt gesluisd. De onafhankelijke Vlaamse staat is voor Vanslambrouck de enige goede oplossing. De deelnemers op de weide scandeerden vervolgens de slogan "België barst". (belga)</STRONG></EM></U></I></B>
21/08/05 14u36

john dhont, moerkerke ( ractie in de gazette )
Heel juist!

Daarom zijn de mensen die deze gewetenloze schoften trotseerden ware helden! Leve België!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2005, 15:05   #138
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik was er niet bij en heb de beelden niet eens kunnen zien (net terug van pukkelpop) maar aan de reacties van de flaminganten te zien was 't wel de moeite!!
Hoeveel mensen in Pukkelpop, by the way? Meer dan 2.000 denk ik?
Oud 21 augustus 2005, 15:05   #139
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
BELGISCHE VLAGGEN OP DE IJZERWAKE

Op 21 augustus 2005 waren duidelijk twee Belgische vlaggen te zien op de
Vlaams-nationale Ijzerwake te Steenstrate (West-Vlaanderen), wat uiteraard
een primeur is. Twee Belgisch-gezinde mannen, waaronder één lid van de
Belgische Unie (B.U.B.) beklommen er daar het podium en toonden hun bloot
bovenlijf waarop een Belgische vlag was geschilderd.

Gezien het extremistisch karakter van deze bijeenkomst kan deze actie als
een ware heldendaad worden bestempeld die kadert in de niet-aflatende strijd
van de Belgisch-gezinden tegen de ouderwetse Vlaams-nationalisten, die
België, bij monde van de voorzitter van de Ijzerwake, een “schurkenstaat”
noemen. Alleen Vlaams Belangers kunnen zulke debiliteiten en simplismen
uitkramen. Dat toont alleen maar de wanhoop aan van de Vlaams-nationalisten
en bewijst dat België op de goede weg is en het land snel weer één zal
worden.

www.belgischeunie.be

Lang leve deze helden! België één!
[size=7]WIJ ZULLEN OVERWINNEN[/size]
Oud 21 augustus 2005, 15:07   #140
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar kijk ik niet van op.
Onverdraagzaamheid is troef aan de Ijzer.
Al moesten de flaminganten mekaar aftoeken: bagaar zal er zijn!
Hoe achterlijk kan een mens wel niet zijn. Op de Ijzerwake lopen nogal radicale figuren rond die niet bepaald vriendelijk tegen belgië zijn.
Als men hier al tig maanden van te vooren komt rondbazuinen dat jullie iets gaan doen op de Wake en er dan geantwoord wordt dat de 'bubbels' een warm welkom zullen krijgen moet je niet gaan bleiten.

WIE WIND ZAAIT ZAL STORM OOGSTEN.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be