![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
|
On Fri, 26 Aug 2005 19:47:21 +0200, Herbo wrote:
> Dennis VG / WarlocK wrote: > >>>>>Als je tegenstander bent dan laat je ieder in zijn/haar eigen waarde. >>>>>Kleding dragen is iets individueels en een eigen keuze. Daar heeft een >>>>>een school niet aan te komen en over te beslissen. >>>> >>>> >>>>Waanzin. Op een school behoor je onderwijs te kunnen volgen, >>>>en derhalve ook sociaal te kunnen communiceren. Als iedereen >>>>met een masker op naar school zou gaan, elkaar niet in de ogen >>>>mag kijken, geen gezichtsuitdrukking van een ander mag zien, >>>>dan is het gauw afgelopen met de interactie tussen mensen. >>>>Als je dat niet eens begrijpt zou ik eerst nog maar eens >>>>een les gaan volgen of opnieuw naar school gaan. >>>>Sowieso wel aan te raden in jouw geval, want je >>>>kunt amper schrijven. Droeg je soms een sluier >>>>tijdens de lessen Nederlands? >>> >>>Een opmerking over iemands taalfouten moet kunnen, zeker als de persoon >> >> >> netiquette >> >> • Schrijffouten worden algemeen geaccepteerd, dus maak daarover geen >> opmerkingen. > > Oei, ik was weer te tolerant. :) > >>>in kwestie er voortdurend op hamert dat anderen Nederlands moeten leren, >>>maar je zorgt er dan best voor dat je dat in een foutloze mail doet. >> >> >> Mail? Nu begrijp ik het, je kent het verschil tussen mail en usenet niet :) > > Ach, mail is post, en in de brede zin kan je usenet berichten ook als > post beschouwen. :) > > herbo Jamorja... Als Uncle dit zou zien, zou het je beste dag niet zijn... Toch niet als je niet denkt als Uncle :p -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#122 |
|
|
On Fri, 26 Aug 2005 19:49:17 +0200, Herbo wrote:
> Dennis VG / WarlocK wrote: > >> On Mon, 22 Aug 2005 23:54:24 +0200, Herbo wrote: >> >> >>>Cnorlax wrote: >>> >>> >>>>"B55" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected]... >>>> >>>> >>>>>Belachelijk dit verbod ! Het slaat ook nergens op; je druk maken dat >>>>>iemand een hoofddoekje of een sluier om heeft. Niemand in de klas die zich >>>>>er aan stoort. Maar de politiek....., die vindt dat de moslims een toontje >>>>>lager moeten zingen. En dus is er een wet die verbiedt religeuze kledij te >>>>>dragen op openbare scholen. En dus is er een schoolhoofd die bij de ingang >>>>>toeziet op de kledingsvoorschriften die de wet voorschrijft. Dit is een >>>>>dis-respect voor deze leerlingen. Het schoolhoofd dat gisteren op canvas >>>>>was te zien had totaal geen respect voor de leerlingen die hun oren of >>>>>voorhoofd bedekken met kleding. Hij voert te wet uit, maat zegt niet dat >>>>>hij namens de wet dit uit moet voeren. Het is ook zijn persoonlijke >>>>>opvatting. Stoort hij er zich aan of wat ? Van zo''n iemand hoef je geen >>>>>respect terug te verwachtten natuurlijk. >>>> >>>> >>>>Als moslims hier moeite mee hebben; niets belet hen de terugkeer naar het >>>>land van herkomst waar ze zich vrijelijk in hun vodden kunnen hullen. >>> >>>Ooit van "vrije meningsuiting" gehoord? >> >> >> Ooit van integratie gehoord? >> Hoeveel zouden er geen kopvod dragen, enkel om te tonen dat ze "anders" >> zijn? > > So what? Er zij genoeg Vlaamse jongeren die zich bv. helemaal in het > zwart kleden, of zich kaal scheren, of hun haar laten groeien, om > "anders" te zijn... en dat mag gelukkig allemaal. > > herbo Dat is niet te vergelijken. Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. Mogelijk antwoord: omdat het mooi is Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#123 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Dat is niet te vergelijken. > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is > > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij wil horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij wil horen het zegt. Allebei een kwestie van referentiegroep. Niks geen verschil. |
|
|
#124 |
|
|
On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Dat is niet te vergelijken. >> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >> >> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof > > De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij wil > horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij > wil horen het zegt. Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? > > Allebei een kwestie van referentiegroep. Ten andere... als er kledingsvoorschriften zijn op scholen, dan moeten ze die toch aanvaarden zeker? > > Niks geen verschil. -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#125 |
|
|
"B55" <[email protected]> a écrit dans le message de news:
[email protected]... > Je bent voorstander van een dictatuur dus en hebt geen respect voor > vrouwen die een hoofddoek dragen omdat ze Moslim zijn. Maar je verwacht > wel dat deze Moslims respect voor jou tonen. Je ontwijkt ook mijn vraag > waarom er zo''n bezwaar is tegen religieuze kledij. Benadeel je er > iemand anders mee ? Mensen als jij kan ik missen als kiespijn. Mijn , en > velen met mij, steun naar moslims wordt er door deze wetgeving alleen > maar groter door. Het Art.2 van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Een ieder heeft aanspraak op alle rechten en vrijheden, in deze Verklaring opgesomd, zonder enig onderscheid van welke aard ook, zoals ras, kleur, geslacht, taal, godsdienst, POLITIEKE OF ANDERE OVERTUIGING, nationale of maatschappelijke afkomst, eigendom, geboorte of andere status. Dus, brave man, ga ik morgen naar school met een teashirt waar langs de twee kanten "STEM VLAAMS BELANG" gedrukt staat. En ik doe een petje op met erop "ISLAM, NEEN DANK U". En ik twijfel natuurlijk geen second dat ge voor mij, uit respect, dezelfde redenering zult houden. |
|
|
#126 |
|
|
"el misti" <[email protected]> a écrit dans le message de news: [email protected]... > > "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Dat is niet te vergelijken. > > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. > > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is > > > > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. > > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof > > De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij wil > horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij > wil horen het zegt. En als Allah hen zegt dat ze zich moeten laten ontploffen om zo veel mogelijk ongelovige honden kapot te maken, dan doen ze dat ook. |
|
|
#127 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> a écrit dans le message de news:
D1sOe.176041$%[email protected]... > > Iedereen is vrij een hoofddoek te dragen, maar dan moet je naar > school gaan in Marokko of Algerije. > > Als de meisje een hoofddoek moeten dragen, waarom de jongens dan niet ? > Men is Islamiet of men is het niet. Laat de hoofddoek toe en binnen vijf jaar lopen ze allemaal met een burqua. |
|
|
#128 |
|
|
Duraton typed:
> "el misti" <[email protected]> a écrit dans le message de news: > [email protected]... > > > > "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > Dat is niet te vergelijken. > > > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. > > > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is > > > > > > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. > > > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof > > > > De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij > wil > > horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij > > wil horen het zegt. > > En als Allah hen zegt dat ze zich moeten laten ontploffen om zo veel > mogelijk ongelovige honden kapot te maken, dan doen ze dat ook. Omdat hen dan een boel geile maagden staan te wachten in de hemel, waarop ze zich eindeloos mogen uitleven. Gelukkig komen er dan geen nakomelingen van. Of hebben ze daar ook een leuk science fiction concept verzonnen �* la kind uit rib van maagd in hemel ofzo? |
|
|
#129 |
|
|
el misti typed:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Dat is niet te vergelijken. > > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. > > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is > > > > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. > > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof > > De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, Dat is waar jij steeds de mist in gaat. Je denkt te weten wat er achter de westerling schuil gaat, maar de realiteit is dat je er gewoon niets van begrepen hebt. Zelfs niet na al die jaren uitkering. Men kijkt hier niet tegen mensen op. Dat doen alleen die gelovigen, en vooral die met hoofddoekjes. |
|
|
#130 |
|
|
On 2005-08-26 19:52:30 +0200, Herbo <[email protected]> said:
>> >> Integratie! Als bepaalde stammen uit Afrika die naakt lopen naar hier >> komen zal hun ook gevraagd worden om kleding aan te trekken. > > Ja, maar naakt lopen was hier al verboden voor ze naar hier kwamen. > Als we hier een verbod op hoofddoeken invoeren is het pure pesterij. Hoezo pesterij? De hoofddoek staat symbool voor onderdrukking. Dus de hoofddoek verbieden is een eerste stap richting emancipatie van de moslima's. > >> Je kunt het testen. Maak van je "Vrijheid tot kleden hoe men wil als >> westerse liberale verworvenheid" gebruik door poedelnaakt in Amsterdam >> rond te lopen. > > Da's jammer genoeg verboden. En teveel kledingstukken aantrekken kan > je moeilijk als openbare zedenschennis aanzien. > > In ieder geval, ik maak me sterk dat de meerderheid van de Vlamingen > niet gechoqueerd is bij het zien van een hoofddoek. Dus dat is geen > reden om hem te verbieden. > > herbo Of iemand al dan niet gechoqueerd is door het dragen van een hoofddoek is bijzaak. De Koran gebiedt de moslima's niet tot het dragen van een hoofddoek of burkha. Dat gebod is er gekomen door islamitische fundamentalisten die daarmee niet alleen een religieus maar ook een politiek signaal de wereld insturen. -- Mvg, Daniel Louis |
|
|
#131 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>> Dat is niet te vergelijken. >>> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >>> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >>> >>> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >>> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >> >> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij >> wil >> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij >> wil horen het zegt. > > Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? Irrelevant. Toon jij maar eerst waar staat dat hoofddoekjes verplicht zijn. |
|
|
#132 |
|
|
"Ben" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > el misti typed: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >> > Dat is niet te vergelijken. >> > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >> > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >> > >> > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >> > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >> >> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, > > Dat is waar jij steeds de mist in gaat. steeds? Simpele discussiegehandicapte. |
|
|
#133 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 27 Aug 2005 02:01:08 +0200, el misti wrote: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote: >>> >>>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>> >>>>> Dat is niet te vergelijken. >>>>> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >>>>> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >>>>> >>>>> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >>>>> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >>>> >>>> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij >>>> wil >>>> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag >>>> bij >>>> wil horen het zegt. >>> >>> Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? >> >> Irrelevant. Toon jij maar eerst waar staat dat hoofddoekjes verplicht >> zijn. > > Nergens staat dat ze verplicht zijn.... JIJ zegt "omdat de God waar ze > graag bij wil horen het zegt." Ja, dat zeg ik. De verplichting zit in het hoofd van de persoon die 'er graag bij wil horen'... Nou en? |
|
|
#134 |
|
|
"Duraton" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> a écrit dans le message de news: > [email protected]... >> >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >> > Dat is niet te vergelijken. >> > Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >> > Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >> > >> > Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >> > Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >> >> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij > wil >> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij >> wil horen het zegt. > > En als Allah hen zegt dat ze zich moeten laten ontploffen om zo veel > mogelijk ongelovige honden kapot te maken, dan doen ze dat ook. Ach, nog een puberaal stemmingmakertje erbij... |
|
|
#135 |
|
|
On Sat, 27 Aug 2005 02:01:08 +0200, el misti wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote: >> >>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> >>>> Dat is niet te vergelijken. >>>> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >>>> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >>>> >>>> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >>>> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >>> >>> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij >>> wil >>> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag bij >>> wil horen het zegt. >> >> Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? > > Irrelevant. Toon jij maar eerst waar staat dat hoofddoekjes verplicht zijn. Nergens staat dat ze verplicht zijn.... JIJ zegt "omdat de God waar ze graag bij wil horen het zegt." -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#136 |
|
|
On Fri, 26 Aug 2005 19:42:11 +0200, Herbo <[email protected]> wrote:
>Ghingis Khan wrote: > >>>>>>Als moslims hier moeite mee hebben; niets belet hen de terugkeer naar >>>>>>het land van herkomst waar ze zich vrijelijk in hun vodden kunnen >>>>>>hullen. >>>>> >>>>>Je bent voorstander van een dictatuur dus en hebt geen respect voor >>>>>vrouwen die een hoofddoek dragen omdat ze Moslim zijn. Maar je verwacht >>>>>wel dat deze Moslims respect voor jou tonen. Je ontwijkt ook mijn vraag >>>>>waarom er zo''n bezwaar is tegen religieuze kledij. Benadeel je er iemand >>>>>anders mee ? Mensen als jij kan ik missen als kiespijn. Mijn , en velen >>>>>met mij, steun naar moslims wordt er door deze wetgeving alleen maar >>>>>groter door. >>>> >>>> >>>>Ik stel voor om in alle scholen het ***kruisbeeld*** tegen elke muur >>>>te hangen. >>>> >>>>Je zult ze eens horen................uw Moslims. >>> >>>Je zult ze eens horen..... de Fransen bedoel je. >>>Als de moslimmeisjes hun hoofddoek mogen dragen zullen die er niks mee >>>inzitten dat er een symbool van hun profeet Christus tegen de muur hangt. >> >> >> en gij gelooft in de Franse sintniklaas ? > >Zijn er dan meerdere? ;-) >Anyway, er zijn hier toch moslimmeisjes die op katholieke nonnen-scholen >(waar zeker een kruisbeeldje aan de muur moet hangen) zitten, en daar >nog hun hoofddoek dragen ook. Waarom zouden Franse moslimmeisjes anders >zijn? hoe hypocriet zijt ge dan, naar een katholieke school gaan als moslim? |
|
|
#137 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sat, 27 Aug 2005 02:09:09 +0200, el misti wrote: > >> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sat, 27 Aug 2005 02:01:08 +0200, el misti wrote: >>> >>>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote: >>>>> >>>>>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in >>>>>> bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>>> Dat is niet te vergelijken. >>>>>>> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat >>>>>>> doet. >>>>>>> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >>>>>>> >>>>>>> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >>>>>>> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >>>>>> >>>>>> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag >>>>>> bij >>>>>> wil >>>>>> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag >>>>>> bij >>>>>> wil horen het zegt. >>>>> >>>>> Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? >>>> >>>> Irrelevant. Toon jij maar eerst waar staat dat hoofddoekjes verplicht >>>> zijn. >>> >>> Nergens staat dat ze verplicht zijn.... JIJ zegt "omdat de God waar ze >>> graag bij wil horen het zegt." >> >> Ja, dat zeg ik. >> >> De verplichting zit in het hoofd van de persoon die 'er graag bij wil >> horen'... >> >> Nou en? > > Nou en..... dan is er toch helemaal niets dat "ons" belet om een > hoofddoekverbod in te voeren? Jawel, dat is er wel: respect, fatsoen en tolerantie. Wil je ook een rokkenverbod invoeren omdat er meiden in Staphorst en omgeving zijn die geen broek mogen dragen? |
|
|
#138 |
|
|
On Sat, 27 Aug 2005 02:09:09 +0200, el misti wrote:
> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sat, 27 Aug 2005 02:01:08 +0200, el misti wrote: >> >>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Fri, 26 Aug 2005 21:50:25 +0200, el misti wrote: >>>> >>>>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>>> Dat is niet te vergelijken. >>>>>> Vraag aan iemand die zich bvb in het zwart loopt, waarom hij dat doet. >>>>>> Mogelijk antwoord: omdat het mooi is >>>>>> >>>>>> Vraag aan iemand met een kopvod, waarom ze dat doet. >>>>>> Mogelijk antwoord: Omdat het moet van mijn geloof >>>>> >>>>> De eerste doet het omdat de groep waar hij tegen op kijkt, en graag bij >>>>> wil >>>>> horen, het ook doet, en de tweede doet het omdat de God waar ze graag >>>>> bij >>>>> wil horen het zegt. >>>> >>>> Kunt ge nu eens tonen waar dat staat in de Koran? >>> >>> Irrelevant. Toon jij maar eerst waar staat dat hoofddoekjes verplicht >>> zijn. >> >> Nergens staat dat ze verplicht zijn.... JIJ zegt "omdat de God waar ze >> graag bij wil horen het zegt." > > Ja, dat zeg ik. > > De verplichting zit in het hoofd van de persoon die 'er graag bij wil > horen'... > > Nou en? Nou en..... dan is er toch helemaal niets dat "ons" belet om een hoofddoekverbod in te voeren? -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#139 |
|
|
On Sat, 27 Aug 2005 11:10:55 +0200, el misti wrote:
(...) >>> De verplichting zit in het hoofd van de persoon die 'er graag bij wil >>> horen'... >>> >>> Nou en? >> >> Nou en..... dan is er toch helemaal niets dat "ons" belet om een >> hoofddoekverbod in te voeren? > > Jawel, dat is er wel: respect, fatsoen en tolerantie. Wil je ook een > rokkenverbod invoeren omdat er meiden in Staphorst en omgeving zijn die geen > broek mogen dragen? Daar ging het juist over. Er zijn kledingsvoorschriften. Op sommige scholen mag je idd niet lopen met de kleren die je zelf wil. Op sommige werkplaatsen idem. "respect, fatsoen en tolerantie" jaja, geef ze nu een vinger, en binnen enkele jaren willen ze je hele arm. -- "B�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*" means noooooooooo!! http://users.pandora.be/dvg |
|
|
#140 |
|
|
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "respect, fatsoen en tolerantie" jaja, geef ze nu een vinger, en binnen > enkele jaren willen ze je hele arm. Oh, je bent een troll, sorry, dat wist ik niet. Ik hoop dat je lekker gegeten hebt. |