![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Beweren dat ik een niet gematigd iemand ben, is hoogst belachelijk. Ik durf partijgenoten tegenspreken en op hun vingers tikken. Ik schaar me niet voor 100% achter de ethische standpunten van mijn partij (zie mij uitleg over homo's). Waar ik echter wel extremistisch in ben, is in mijn walging t.o.v. hypocrissie, iets wat de NVA in hoge mate uitstraalt. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#122 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik moet Duym gelijk geven (en als (voorlopig toch nog) N-Va lid heb ik recht op spreken): enerzijds zeggen dat je tegen het cordon sanitaire bent en anderzijds dat je nooit een coalitie zal sluiten met het blok, is warm en koud blazen tegelijk. Het argument dat er grote verschillen zijn tussen de twee partijen is geen argument: de kloof tussen vb. agalev en N-VA is veel groter dan die tussen VB en N-VA. Maar ik vermoed dat na de volgende verkiezingen het probleem zich vanzelf zal oplossen...
![]() |
#123 |
Gouverneur
|
![]() WIJ SLUITEN NIEMAND UIT!!! Ook het Vlaams Blok niet. Ik heb trouwens nooit gezegd dat de N-VA geen coalitie zou sluiten met het Blok. Bewijs me het tegendeel, als je dat kan!!!
We zullen oordelen op basis van de standpunten. Als het Blok zich te extreem opstelt, maar dat is een hypothese, niet meer en niet minder, dan wordt het niets. Doen ze wat water in de wijn, dat is een coalitie mogelijk. Dit geldt trouwens voor elke partij, niet alleen voor het Blok!!! En je vraag, was dat wat er verkeerd is aan het Blok? Ik heb je al geantwoord dat ik niet heel het programma van het Blok zal becommentarieren. Dat heeft niets met hypocriet zijn te maken!!! Er zijn elementen die me niet aanspreken. Net zoals in het programma van andere partijen. Dat van de N-VA spreekt me, met voorsprong, het meest aan. Nieuw-Vlaamse groeten, VL
#124 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je durft de regels in het argumenteren nogal eens te overtreden Duym, dat weet je zelf ook. Ik heb al veel slijk over m'n kop gekregen. Of kots... Je zegt dat ik hypocriet ben, maar je zegt wel niet waarom. Het zijn geen goede redenen. Het is niet omdat iemand extreem is, dat hij daarvoor niet gedeeltelijk tegen het partijprogramma kan zijn. Het gaat over het extreme in je manier van doen. Je manier van sommige partijen al te veroordelen op voorhand. Daarvoor... Citaat:
Gelukkig nieuwjaar! VL
![]() |
#125 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is zelfs geen hypocrissie meer, maar een platvloerse leugen. Zure Geert heb ik persoonlijk weten zeggen dat een samengaan met het Blok uitgesloten is. (Edegem - debatavond - De Baseliek) En je vraag, was dat wat er verkeerd is aan het Blok?" Let nu goed op!!!: Ik heb je al geantwoord dat ik niet heel het programma van het Blok zal becommentarieren. Dat heeft niets met hypocriet zijn te maken!!! [size=6]Er zijn [/size]elementen die me niet aanspreken. Net zoals in het programma van andere partijen. Dat van de N-VA spreekt me, met voorsprong, het meest aan. Er zijn, er zijn, er zijn, er zijn, er zijn ........ NVA de partij van 'er zijn'. Maar of ze er al zijn is twijfelachtig? Ik zal dan ook alles in het werk stellen om deze platte opportunisten te ontmaskeren. NVA = Platvloerse partijpolitiek eerst ![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De top van de N-VA past in de praktijk het cordon toe maar naar buiten uit spelen ze het zacht omdat ze weten dat hun potentiële kiezers en het overgrote deel van hun leden (en heel veel bestuursleden) daar tegen is! Ik ken veel N-VAleden en geen een durft openlijk zeggen en verdedigen dat hij voor een cordon tegen het Vlaams Blok is!
![]() |
#129 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik spreek altijd uit eigen naam. Maar de N-VA is tegen het cordon. Officieel! Dat slaat nergens op, Luddo! In een debat heeft Jan Loones openlijk het nut van het cordon in vraag gesteld. Hij heeft gezegd dat hij ertegen was. Met argumenten. Ik ben N-VA-er, en in het bestuur heb ik er nog geen enkele tegengekomen die het nut van het cordon wél inziet! Op dat vlak heb je dus ongelijk! Je zal eens beter moeten luisteren...
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het officieel standpunt is dat de N-VA geen enkele democratische partij uitsluit!!!!! Je bent blijkbaar wél feilbaar!
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Eén iets zal ik nog zeggen: Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil...
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien en wil...[/size]
Wie zegt het... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() 'k zal mijn woord maar houden hé knuppel
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het komt trouwens geloofwaardiger over als iemand van het "eigen volk" de puntjes op de i zet. ![]() Ik las tijdens de feestdagen een aantal van je verhalen. Bij deze warm aanbevolen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#136 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat het nu wel duidelijk is, na de zaak-storme, dat een kleine linkse kleik binnen de nva duidelijk de touwen in handen heeft! De rechtse vlaamse kiezer is dus gewaarschuwd!
|
![]() |
![]() |
#138 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#139 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tweede poging: Als je je slaap er niet voor laat, waarom dan die eindeloze reeks berichten? Mensen maken ruzie onder elkaar, oh God, wat een schok. Dat was inderdaad in de geschiedenis van de Vlaamse beweging nog nooit voorgekomen. Groot gelijk, zolang dat duurt, houd je je beter afzijdig. En stuur je best bericht na bericht om dat te melden. Trouwens, denk eens na voor je verhalen van ingewijden gelooft. Bourgeois nam ontslag als VU-voorzitter uit protest tegen Lambermont maanden voor het in de Kamer uiteindelijk werd gestemd. Zo dicht stond hij er dus bij om akkoord te gaan. Wat een onzin! Stel je misschien liever de vraag waarom "ingewijden" bepaalde verhalen vertellen. Oh nee, het zal toch niets met ruzies te maken hebben zeker? |
||
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |