![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, hij laat zich dan ook leiden door de kaloten-moraal van net na de laatste wereldoorlog ... Zelfs zijn voorbeelden kloppen niet, zijn godsdienstig voorbeeld de Amerikaanse president, was toch een ferme drinker .... Die kaloten hangen mijn kloten uit met hun opdringerigheid om hun moraal voor iedereen te laten gelden. Dat ze hun eigen moraal voor zichzelf toepassen, ok, dat moet iedereen respekteren ... Politici moeten geen voorbeeld zijn. Dat staat nergens geschreven, dat is nooit een verkiezingsbelofte tenzij ... Maar het is wel een feit dat een aantal mensen hen volgt, net zoals een aantal mensen akteurs of kunstenaars volgt. Beetje kudde-schapen-effekt. Baronnen en mensen van adel stoeffen wel graag met hun voorbeeldsfunktie ... dat is natuurlijk om de aandacht wat af te wentelen van andere zaken (vb. ongebreidelde bezitsuitbreiding, ziekelijk narcisme ...) Politici moeten goede bestuurders zijn, dat is alles. En in een demokratie betekent dat ook dat ze de volgende verkiezingen moeten winnen. Dat heeft zo zijn gevolgen en dat heeft zo zijn prijs. Wie in het huwelijksbootje stapt, weet dat het kan lukken of kan mislukken. Het ligt aan je karakter en ingesteldheid, en aan die van je wederhelft, die maken of je het stopzetten van die meer-dan-vriendschap beleeft in een groot drama ook vechtscheiding genoemd, dan wel in een gewoon menselijk en spijtig drama: een aantal mensen hun leven krijgt een andere wending. Politici en andere mensen die het moeten hebben van populariteit, dansen op een slappe koord in hun verhouding met de media. Wie zo dom is om zijn verhaal te verkopen of voor te behouden aan één krant of station ... die speelt het spel van de konkurrentie ... Werken bij een staatszender, en dan nog op de nieuwsdienst, betekent ook: af te rekenen hebben met de onmogelijkheid van de perfekte objektiviteit ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Partijlid
|
![]() Een beetje zenuwachtig aan het worden omdat de waarheid kwetst? Meer kan daar niet uit besloten worden, want de inhoud van het antwoord trekt op niets of is naast de zaak.
![]() |
#124 | ||
Minister-President
|
![]() Blijkbaar zijn er hier sommigen die het niet willen hebben dat iemand gelukkig is en in de plaats willen dat ze de ganse tijd een masker opzetten en ongelukkig zijn. Dat is wat sommigen hier willen bereiken.
Liefde is iets héél moois maar je hebt het niet in de hand en het kan IEDEREEN en je overal overkomen. En wees maar zeker dat PDW niet over een nacht ijs zal gegaan zijn om toe te geven aan zijn gevoelens![edit] [size=1]Edit:[/size]
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 27 augustus 2005 om 11:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt groot gelijk, dus.... Waarom maak je je zo druk over wat WDG denkt en zegt? Daar hoef jij je toch niet zo door gepakt of geraakt te voelen in de plaats van KDG? Beter even het krantencommentaar van vandaag in 'De Tijd' lezen. De zoveelste krantencommentator die hetzelfde zegt. Namelijk: dat mensen iemand die de media opzoeken op een dag door de media worden opgezocht. OOK als ze dat veel minder graag hebben dan andersom.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 augustus 2005 om 12:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Gouverneur
|
![]() De woordvoerder van de minister wordt betaald door de gemeenschap.
Als de heer Dewael met tussenkomst van zijn woordvoerder (zowel GVA als De Standaard bevstigen dat die woordvoerder meedeelde dat de verklaring werd goedgekeurd door Op de Beeck) meent aan de bevolking te moeten mededelen dat hij zijn huwelijk beëindigt en een relatie is gestart met de Op de Beeck, dan moet hij niet komen leuteren dat het over een privé-zaak gaat, nee dan heeft hij van een privé-zaak een publieke zaak gemaakt, met goedkeuring van zijn vrouw en van Op de Beeck. En dan kan en moet de pers zijn privéleven niet respecteren.
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() Je moet ieders privéleven respecteren (zolang hij er niemand mee stoort en de wetten niet overtreedt). Er is één ding die ik wel niet goed begrijp: Wat ziet Greet Op De Beeck in die man?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want liefde is blind. (als het liefde is, 't zal toch geen berekende karriere-zet zijn zekers) Maar g'hebt toch gelijk: wat ziet dat meisje in die zak? 't Was zo'n lief kind ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik was er niet bij en kan dus niet zeggen in hoeverre in het geval van PDW er sprake was van een zgn. "open huwelijk" of van overspel. Ik meen wel dat een politicus die er geen of te weinig problemen mee heeft zijn vrouw te bedriegen er ook weinig of geen zal hebben om hetzelfde met zijn kiezers te doen. In elk geval is er nu een plausibele verklaring voor de afwezigheid van enig beleid van dhr. Dewael. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Partijlid
|
![]() Als Dewaele een nieuwe liefde wil beginnen zou hij beter ontslag nemen, want zijn nieuwe vlam zal niet verdragen dat ze zou verwaarloost worden, zoals zijn eerste. En dan moet hij weer een paringsdans uitvoeren!
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Deze topic bulkt van de hypocrisie! Het linkse bos dat hier nu loopt te schermen met het recht op zijn privé-leven van Patje Brylcream, zou dat niet zeggen indien het over een politicus van het Vlaams Belang zou gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Partijlid
|
![]() Wat de anderen zijn, tonen ze zeer duidelijk aan wat ze zoal schrijven en wat het waard is. Het is net een visitekaartje!
![]() |
#136 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. Hoe weet jij dat? Dewael is dé macho van de Wtestraat en heeft al een flinke reputatie als vrouwenzot. "Dewael die moeizaam toegeeft aan zijn gevoelens...", laat ons even ernstig blijven hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou ook elke jonge werknemer ontslaan die komt met het bericht dat hij een lief gevonden heeft .... paringsdansen vraagt teveel energie ... Jij bent niet van deze wereld. Jij bent van de wereld van het enigste beroep dat verplicht celibatiair moet zijn van zijn werkgever: de kaloten-bende. (En voor de duidelijkheid, ik ben geen vld'er. Ik vind trouwens dat de v in vld voor verraad staat .... ik reken me tot de simpatisanten van de nva.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kan alleen vaststellen dat je er niets van begrijpt! Waarschijnlijk moedwillig, want zo dom ben je niet.
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Vandaag staat er in De Morgen een gesprek met Patrick Dewael,waarin hij ongeveer zijn ganse leven overloopt.
Hij verklaart er dat hij in 1993 met zijn vrouw tot de conclusie kwam dat hun huwelijkleven beëindigd was. Wat komt die man nog zueren over het respect van zijn privéleven? Hij gooit het zelf te grabbel.