![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"? | |||
Het gebouw neerhalen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Het gebouw evacueren |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik kan honderden architecten etc optrommelen en die gaan niet zo meteen wetenschappelijke onwaarheden vinden in dat rapport(verhaal) maar geen één van hen kan me verzekeren dat de beschreven constructie en gebeurtenissen daadwerkelijk ook zo waren zoals ze daarin beschreven zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @vuursteentje
begrijp dit nu es gegeven dat er wat verdoezeld moet worden ( ik zeg niet dat het zo is ) achteraf kan men zowat alles opstellen aan rapport met slechts een handvol mensen die op de hoogte zijn zolang de zaak maar wetenschappelijk steek houdt en de welbepaalde 'niet meer te 'herschrijven feiten' gelijk tijdstippen, grootte gebouw, ed ... niet roert |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze avond naar herhaling panorama kijken ...
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2005 om 20:11. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De plannen van WTC waren echt geen staatsgeheim, hoor. De gebeurtenissen zijn eveneens bekend. Believers hebben geen enkel concreet bewijs voor hun beweringen. Wat ze zeggen is dat het officiële scenario (om allerlei redenen) onmogelijk is. Wel, dan moeten er fouten staan in het NIST-verslag, want d�*�*r staat een scenario dat aantoont dat het wel mogelijk is. De taak voor believers is dus: 1. Ofwel tonen dat er fouten zijn in het verslag. 2. Ofwel een alternatief scenario opstellen, dat consistent is en alle feiten in aanmerking neemt. Niet een deel-scenario (bv gewoon postuleren "er waren explosieven"), en op alle vragen die dat scenario opwerpt antwoorden zoals democratsteve: "daar moet ik geen antwoord op geven". Ik wacht al zes maanden, hoor. Verder dan het eindeloos herhalen van wat er op conspiracy-sites staat (inclusief de vele verzinsels) zijn de believers hier niet geraakt. Dan mogen ze nog zo neerbuigend doen over "Steentje", dat is de realiteit.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Steentje kijkt niet, Steentje is bezig met de belastingsaangifte.... Jullie arrogantie is echt ongelooflijk, zeker gezien jullie geen echte bewijzen kunnen aanbrengen.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
opvraagbaar en vooral verifierbaar is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan mag je dat nu doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag je kritiek geven. Dat geen van de talloze conspiracys-sites met hun geniale "onderzoekers" het zelfs maar aandurft zegt genoeg. Ik ga geen uren besteden om te ontdekken dat de NIST geen Mickey Mouse bedrog pleegt door valse plannen of zoiets te gebruiken. Laat ons het resultaat van je onderzoek weten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 20:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht gewoon op echte bewijzen, echte motieven, echte weerleggingen. Al de rest is stemmingmakerij. Bij wie de NWO/illuminati-onzin wil slikken, daar is toch geen logica tegen opgewassen.
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bah neeje ... nu ben je weer aan 't doen alsof ik je persoonlijk aanval
en dat is echt niet zo al wat is wou zeggen is dat ALS het fake is DAN dat geen kat dat ooit zal kunnen bewijzen aan de hand van dat rapport en de feiten zoals ze daarin uit de doeken zijn gedaan da's nu nog niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik elke wetenschappelijke studie is zelfbedruipend van zodra je 't studiemateriaal niet meer hebt nogmaals ALS DAN en dan hoeven er zelfs niet eens zoveel personen bij betrokken te zijn elke onderzoeker/opruimer/veiligheidsdienst die daaraan mee heeft gewerkt zien slechts een zeer klein facet[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 28 augustus 2005 om 21:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de éénzijdige moralist wil spelen, doe maar, hoor. Ik lees wat ik lees, zie de beledigingen, al vele maanden lang. Het stoort sommigen niet, hun probleem. Ik zie ook dat dit vooral gebruikt wordt om de aandacht af te leiden van de essentie: de armoede van wat de believers brengen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 21:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb je die belofte gemaakt na een bepaald voorval dat wel bijzonder grimmig uitliep |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is helemaal niet mijn intentie om moralist te spelen ....
het was een éénmalige opmerking destijds die jij uitvergroot hebt vandaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en je blijft er maar op hameren he....
dit kamp <-> dat kamp onvoorstelbaar |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
IK GA WEL in op uw insinuaties. Nu weer zie. Toon jij mij nu eens w�*�*r in het NIST verslag de berekening/bewijs staat voor de vermeende temperatuur die volgens hen heerste in de gebouwen. Héél de offciele theorie over de collapse is gebasseerd op de vermeende hitte, en nergens wordt bewezen dat het er zo heet is geweest als zij claimen. In tegendeel. De FEITEN, (getuigenissen van overlevenden en brandweertapes, om niet te vergeten, de BEELDEN tonen eerder aan dat het bijlange niet zo heet kan zijn geweest als zij claimen. (over die beelden post ik kortelings nog eens iets. Omdat zij namelijk het beste bewijs zijn om a) te bewijzen dat de brand veel minder erg was als wordt aangenomen, en b) om de demolition te bewijzen. Alleen, je moet naar bepaalde beelden (ik weet niet hoevéél verschillende beelden van de instortingen jullie hebben gezien) goed kijken, en ze nog eens en nog eens en nog eens bekijken. Het is amazing welke dingen je kunt gemist hebben bij eerdere occasionele observatie.
![]() |