Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat bedoelde Silverstein met z'n "Pull it"?
Het gebouw neerhalen 5 41,67%
Het gebouw evacueren 4 33,33%
andere 3 25,00%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2005, 19:21   #121
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Dat doet er niet toe.

Het NIST-verslag berekent de gevolgen van de inslag, gegeven de plaats van inslag van de vliegtuigen, de constructie van de gebouwen, ...
Dit werd dan getoetst aan de onderzochte resten, de beelden van de brandhaarden en de instorting.

Toon mij waar ze fout zijn.
dat doet er verdekke wel toe... zeer veel zelfs

ik kan honderden architecten etc optrommelen en die gaan niet zo meteen wetenschappelijke onwaarheden vinden in dat rapport(verhaal)
maar geen één van hen kan me verzekeren dat de beschreven constructie en gebeurtenissen daadwerkelijk ook zo waren zoals ze daarin beschreven zijn
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 19:28   #122
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@vuursteentje

begrijp dit nu es
gegeven dat er wat verdoezeld moet worden ( ik zeg niet dat het zo is )

achteraf kan men zowat alles opstellen aan rapport met slechts een handvol mensen die op de hoogte zijn
zolang de zaak maar wetenschappelijk steek houdt en de welbepaalde 'niet meer te 'herschrijven feiten' gelijk tijdstippen, grootte gebouw, ed ... niet roert
Oud 28 augustus 2005, 19:54   #123
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Deze avond naar herhaling panorama kijken ...
Oud 28 augustus 2005, 19:56   #124
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Deze avond naar herhaling panorama kijken ...
Heb net ook een stuk gezien. Het zijn altijd wel goeie documentaires die Panorama doet, maar ze raken nooit de crux van de zaak aan. Ze houden de mythe in stand dat Al Qauda het gedaan heeft. Ze zouden beter eens een uitzending doen over de mogelijkheid van 9/11 inside job zoals in Duitsland al is gebeurd.
Oud 28 augustus 2005, 20:10   #125
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Heb net ook een stuk gezien. Het zijn altijd wel goeie documentaires die Panorama doet, maar ze raken nooit de crux van de zaak aan. Ze houden de mythe in stand dat Al Qauda het gedaan heeft. Ze zouden beter eens een uitzending doen over de mogelijkheid van 9/11 inside job zoals in Duitsland al is gebeurd.
Exo, dat mogen ze niet ... ik ben al tevreden dat ze lichtjes kritische reportages uitzenden en dat de Amerikaanse manier van werken wordt blootgelegd ... dit bevestigt 'the lay of wife' voor een kritische kijker en kan misschien een deurtje openen voor de gemiddelde main stream kijker ... Niet dat Steentje dit zal geloven ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by 2004gun on 28-08-2005 at 21:11
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Exo, dat mogen ze niet ... ik ben al tevreden dat ze lichtjes kritische reportages uitzenden en dat de Amerikaanse manier van werken wordt blootgelegd ... dit bevestigt 'the lay of wife' voor een kritische kijker en kan misschien een deurtje openen voor de gemiddelde main stream kijker ... Niet dat Steentje dit zal geloven ...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Exo, dat mogen ze niet ... ik ben al tevreden dat ze lichtjes kritische reportages uitzenden en dat de Amerikaanse manier van werken wordt blootgelegd ... dit bevestigt 'the lay of wife' voor een kritische kijker en kan misschien een deurtje openen voor de gemiddelde main stream kijker ...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2005 om 20:11.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 20:17   #126
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
dat doet er verdekke wel toe... zeer veel zelfs

ik kan honderden architecten etc optrommelen en die gaan niet zo meteen wetenschappelijke onwaarheden vinden in dat rapport(verhaal)
maar geen één van hen kan me verzekeren dat de beschreven constructie en gebeurtenissen daadwerkelijk ook zo waren zoals ze daarin beschreven zijn
Wat zeg je nu?
De plannen van WTC waren echt geen staatsgeheim, hoor.
De gebeurtenissen zijn eveneens bekend.

Believers hebben geen enkel concreet bewijs voor hun beweringen. Wat ze zeggen is dat het officiële scenario (om allerlei redenen) onmogelijk is.
Wel, dan moeten er fouten staan in het NIST-verslag, want d�*�*r staat een scenario dat aantoont dat het wel mogelijk is.

De taak voor believers is dus:
1. Ofwel tonen dat er fouten zijn in het verslag.
2. Ofwel een alternatief scenario opstellen, dat consistent is en alle feiten in aanmerking neemt. Niet een deel-scenario (bv gewoon postuleren "er waren explosieven"), en op alle vragen die dat scenario opwerpt antwoorden zoals democratsteve: "daar moet ik geen antwoord op geven".

Ik wacht al zes maanden, hoor.
Verder dan het eindeloos herhalen van wat er op conspiracy-sites staat (inclusief de vele verzinsels) zijn de believers hier niet geraakt.

Dan mogen ze nog zo neerbuigend doen over "Steentje", dat is de realiteit.
Oud 28 augustus 2005, 20:21   #127
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
Exo, dat mogen ze niet ... ik ben al tevreden dat ze lichtjes kritische reportages uitzenden en dat de Amerikaanse manier van werken wordt blootgelegd ... dit bevestigt 'the lay of wife' voor een kritische kijker en kan misschien een deurtje openen voor de gemiddelde main stream kijker ... Niet dat Steentje dit zal geloven ...

Steentje kijkt niet, Steentje is bezig met de belastingsaangifte....

Jullie arrogantie is echt ongelooflijk, zeker gezien jullie geen echte bewijzen kunnen aanbrengen.
Oud 28 augustus 2005, 20:47   #128
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zeg je nu?
De plannen van WTC waren echt geen staatsgeheim, hoor.
De gebeurtenissen zijn eveneens bekend.

Believers hebben geen enkel concreet bewijs voor hun beweringen. Wat ze zeggen is dat het officiële scenario (om allerlei redenen) onmogelijk is.
Wel, dan moeten er fouten staan in het NIST-verslag, want d�*�*r staat een scenario dat aantoont dat het wel mogelijk is.

De taak voor believers is dus:
1. Ofwel tonen dat er fouten zijn in het verslag.
2. Ofwel een alternatief scenario opstellen, dat consistent is en alle feiten in aanmerking neemt. Niet een deel-scenario (bv gewoon postuleren "er waren explosieven"), en op alle vragen die dat scenario opwerpt antwoorden zoals democratsteve: "daar moet ik geen antwoord op geven".

Ik wacht al zes maanden, hoor.
Verder dan het eindeloos herhalen van wat er op conspiracy-sites staat (inclusief de vele verzinsels) zijn de believers hier niet geraakt.

Dan mogen ze nog zo neerbuigend doen over "Steentje", dat is de realiteit.
ppfff dus jij beweert hier nu bij hoog en bij laag dat dus elk gebruikt gegeven feit
opvraagbaar en vooral verifierbaar is
Oud 28 augustus 2005, 20:48   #129
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

dan mag je dat nu doen
Oud 28 augustus 2005, 20:53   #130
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dan mag je dat nu doen
Neen hoor, jij mag het doen. Jii moet het lezen, de referenties volgen, de gebruikte methodes natrekken.

Dan mag je kritiek geven.

Dat geen van de talloze conspiracys-sites met hun geniale "onderzoekers" het zelfs maar aandurft zegt genoeg.

Ik ga geen uren besteden om te ontdekken dat de NIST geen Mickey Mouse bedrog pleegt door valse plannen of zoiets te gebruiken.

Laat ons het resultaat van je onderzoek weten.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 28-08-2005 at 21:54
Reason:

Citaat:
dan mag je dat nu doen
Neen hoor, jij mag het doen. Jii moet het lezen, de referenties volgen, de gebruikte methodes natrekken.

Dat geen van de talloze conspiracys-sites met hun geniale "onderzoekers" het zelfs maar aandurft zegt genoeg.

Ik ga geen uren besteden om te ontdekken dat de NIST geen Mickey Mouse bedrog pleegt door valse plannen of zoiets te gebruiken.

Laat ons het resultaat van je onderzoek weten.[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 28-08-2005 at 21:54
Reason:

Citaat:
dan mag je dat nu doen

Ik ga geen uren aan besteden om te ontdekken dat de NIST geen Mickey Mouse bedrog pleegt door valse plannen of zoiets te gebruiken.

Citaat:
dan mag je dat nu doen
Neen hoor, jij mag het doen. Jin moet het lezen, de referenties volgen, de gebruikte methodes natrekken.

Ik ga geen uren aan besteden om te ontdekken dat de NIST geen Mickey Mouse bedrog pleegt door valse plannen of zoiets te gebruiken.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 20:54.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 20:56   #131
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Laat ons het resultaat van je onderzoek weten.
lol je hebt het echt niet begrepen dus.....
Oud 28 augustus 2005, 21:07   #132
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
lol je hebt het echt niet begrepen dus.....
Jullie hadden toch een consensus dat ik oerdom ben, so what.

Ik wacht gewoon op echte bewijzen, echte motieven, echte weerleggingen.
Al de rest is stemmingmakerij.

Bij wie de NWO/illuminati-onzin wil slikken, daar is toch geen logica tegen opgewassen.
Oud 28 augustus 2005, 21:13   #133
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

bah neeje ... nu ben je weer aan 't doen alsof ik je persoonlijk aanval
en dat is echt niet zo

al wat is wou zeggen is dat ALS het fake is DAN dat geen kat dat ooit zal kunnen bewijzen aan de hand van dat rapport en de feiten zoals ze daarin uit de doeken zijn gedaan

da's nu nog niet zo moeilijk te begrijpen dacht ik

elke wetenschappelijke studie is zelfbedruipend van zodra je 't studiemateriaal niet meer hebt

nogmaals ALS DAN
en dan hoeven er zelfs niet eens zoveel personen bij betrokken te zijn
elke onderzoeker/opruimer/veiligheidsdienst die daaraan mee heeft gewerkt zien slechts een zeer klein facet[edit]
[size=1]After edit by praha on 28-08-2005 at 22:14
Reason:

en dat is echt niet zo

al wat is wou zeggen is dat ALS het fake is DAN dat geen kat dat ooit zal kunnen bewijzen aan de hand van dat rapport en de feiten zoals ze daarin uit de doeken zijn gedaan

elke wetenschappelijke studie is zelfbedruipend van zodra je 't studiemateriaal niet meer hebt

nogmaals ALS DAN
elke onderzoeker/opruimer/veiligheidsdienst die daaraan mee heeft gewerkt zien slechts een zeer klein facet[/size]

en dat is echt niet zo

elke wetenschappelijke studie is zelfbedruipend van zodra je 't studiemateriaal niet maar hebt

nogmaals ALS DAN
elke onderzoeker/opruimer/veiligheidsdienst die daaraan mee heeft gewerkt zien slechts een zeer klein facet[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door praha : 28 augustus 2005 om 21:14.
Oud 28 augustus 2005, 21:17   #134
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie hadden toch een consensus dat ik oerdom ben, so what.
btw ik had je beloofd telke male even een kleine opmerking geven van zodra je iemand zou beledigen, stempeltje geven, weet ik veel
Oud 28 augustus 2005, 21:19   #135
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
btw ik had je beloofd telke male even een kleine opmerking geven van zodra je iemand zou beledigen, stempeltje geven, weet ik veel
Dan moet ik dat na bijna elke post van een believer doen. Spijtig dat je daar nooit op valt, maar soit.

Als je de éénzijdige moralist wil spelen, doe maar, hoor.

Ik lees wat ik lees, zie de beledigingen, al vele maanden lang. Het stoort sommigen niet, hun probleem.

Ik zie ook dat dit vooral gebruikt wordt om de aandacht af te leiden van de essentie: de armoede van wat de believers brengen.[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 28-08-2005 at 22:21
Reason:

Citaat:
Dan moet ik dat na bijna elke post van een believer doen. Spijtig dat je daar nooit op valt, maar soit.

Als je de éénzijdige moralist wil spelen, doe maar, hoor.

Ik lees wat ik lees, zie de beledigingen, al vele maanden lang. Het stoort sommigen niet, hun probleem.

Ik zie ook dat dit vooral gebruikt wordt om de aandacht af te leiden van de essentie: de armoede van wat de believers brengen.[/size]

Citaat:
Dan moet ik dat na bijna elke post van een believer doen. Spijtig dat je daar nooit op valt, maar soit.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2005 om 21:21.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2005, 21:21   #136
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wie zegt dat ik daarover niet val ? vuursteentje
ik heb je die belofte gemaakt na een bepaald voorval dat wel bijzonder grimmig uitliep
Oud 28 augustus 2005, 21:23   #137
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wie zegt dat ik daarover niet val ? vuursteentje
ik heb je die belofte gemaakt na een bepaald voorval dat wel bijzonder grimmig uitliep
Daar valt spijtig genoeg weinig van te merken, dan.
Oud 28 augustus 2005, 21:24   #138
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

het is helemaal niet mijn intentie om moralist te spelen ....
het was een éénmalige opmerking destijds die jij uitvergroot hebt
vandaar
Oud 28 augustus 2005, 21:26   #139
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

en je blijft er maar op hameren he....
dit kamp <-> dat kamp
onvoorstelbaar
Oud 28 augustus 2005, 21:27   #140
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde er ook niets mee.

Het valt me gewoon op dat er hier eindeloos wordt gediscussieerd over feiten (over de constructie van de gebouwen, de steunkolommen, de temperatuur tijdens de brand, ...), terwijl al deze elementen daar gedetailleerd in voorkomen.

Dat de believers daar nooit op willen ingaan zegt genoeg. .
En zoals ik al meermaals claim, en bewijs.
IK GA WEL in op uw insinuaties.
Nu weer zie.
Toon jij mij nu eens w�*�*r in het NIST verslag de berekening/bewijs staat voor de vermeende temperatuur die volgens hen heerste in de gebouwen.
Héél de offciele theorie over de collapse is gebasseerd op de vermeende hitte, en nergens wordt bewezen dat het er zo heet is geweest als zij claimen.
In tegendeel. De FEITEN, (getuigenissen van overlevenden en brandweertapes, om niet te vergeten, de BEELDEN tonen eerder aan dat het bijlange niet zo heet kan zijn geweest als zij claimen.

(over die beelden post ik kortelings nog eens iets. Omdat zij namelijk het beste bewijs zijn om a) te bewijzen dat de brand veel minder erg was als wordt aangenomen, en b) om de demolition te bewijzen.
Alleen, je moet naar bepaalde beelden (ik weet niet hoevéél verschillende beelden van de instortingen jullie hebben gezien) goed kijken, en ze nog eens en nog eens en nog eens bekijken.
Het is amazing welke dingen je kunt gemist hebben bij eerdere occasionele observatie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be