Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2005, 10:00   #121
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Ah ja. Eikver.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 10:32   #122
rodeo
Gouverneur

rodeo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik gun Justine Henin alle successen die ze kan bereiken. Op dezelfde manier als ik alle talentvolle tennis-speelsters dat gun : Sharapova, de Williams-zussen, Davenport, noem maar op.

Maar Kim is een van ons, en dat maakt mij gewoon trots. De emoties zijn anders in een wedstrijd die door Kim wordt gespeeld. Dat is toch logisch, niet?
Ik vroeg me recentelijk weer af waarom ik niet meer op politics.be zit....en dit topic geeft me terug het antwoord!
rodeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2005, 23:24   #123
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Tom Boonen : "Ik ben niet zo koningsgezind"[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Antoon on 27-09-2005 at 00:27
Reason:
--------------------------------

Tom Boonen : "Ik ben niet zo koningsgezind"[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 26 september 2005 om 23:27.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 08:41   #124
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Antoon]

Tom Boonen : "Ik ben niet zo koningsgezind...."[/QUOTE]

".....Maar het kan mij toch niet schelen. Ik verlaat toch binnenkort dat kutland voor Monaco."8)[edit]
[size=1]After edit by Everytime on 27-09-2005 at 09:42
Reason:

[quote=Antoon]

".....Maar het kan mij toch niet schelen. Ik verlaat toch binnenkort dat kutland voor Monaco."8)[/size]

[quote=Antoon]

Tom Boonen : "Ik ben niet zo koningsgezind"[/QUOTE]

".....Maar het kan mij toch niet schelen. Ik verlaat toch binnenkort dat kutland voor Monaco."8)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Everytime : 27 september 2005 om 08:42.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 11:08   #125
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

[quote=Everytime]
Citaat:

".....Maar het kan mij toch niet schelen. Ik verlaat toch binnenkort dat kutland voor Monaco."8)
Alhoewel dit wel sarcastisch bedoeld zal zijn is er spijtig genoeg een greintje waarheid bij ; dit is een kutland! Want we moeten ons eens de vraag stellen waarom de meeste "belgen" vanaf dat ze het kunnen naar het buitenland verhuizen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 11:27   #126
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Alhoewel dit wel sarcastisch bedoeld zal zijn is er spijtig genoeg een greintje waarheid bij ; dit is een kutland! Want we moeten ons eens de vraag stellen waarom de meeste "belgen" vanaf dat ze het kunnen naar het buitenland verhuizen!
omdat ze hier te hard moeten werken?
de vlaming wil namelijk liefst op 58 met pensioen.

daar gaat alvast uw cliché van 'hardwerkende vlamingen'.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 11:55   #127
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=jan hyoens]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime

Monaco is ook een fiscaal paradijs. Reden genoeg als je het geld en de mogelijkheid hebt om daar te gaan wonen. En het gaat niet alleen over sportmannen/sportvrouwen die naar Monaco gaan. Er zijn ook "Belgen" die nog hier leven maar die in het buitenland werken. Ik denk bijvoorbeeld aan Philippe Geluck, de Waalse tekenaar van "Le Chat". De man werkt in Frankrijk, op France 2 en op Europe 1. Wat doet hij in België? Hij leeft er. Punt aan de lijn. Hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Hetzelfde voor de Waalse acteur Benoit Poelvoorde. Citaten van Poelvoorde : "Sans la France, je ne serais pas l�* où je suis". ("Zonder Frankrijk zou ik niet zijn waar ik ben"), "Il n'y a pas de star system en Belgique." ("Er is geen starsysteem in België").En hetzelfde als voor Geluck : hij leeft hier maar hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Na dit, moeten we nog fier "Belg" te zijn? Ik zal u sparen het aantal Franse (uit Frankrijk dus) TV-programmas die we kunnen zien.............op Belgische Franstalige zenders.

En dit zijn maar voorbeelden. Waarop kunnen we nog fier zijn? Ik vraag het me af!!!! Sorry als ik Franstalige voorbeelden nam, ik weet niet zo goed hoe het op de Vlaamse kant gebeurt.[edit]
[size=1]After edit by Everytime on 27-09-2005 at 12:56
Reason:

[quote=jan hyoens]
Citaat:

Monaco is ook een fiscaal paradijs. Reden genoeg als je het geld en de mogelijkheid hebt om daar te gaan wonen. En het gaat niet alleen over sportmannen/sportvrouwen die naar Monaco gaan. Er zijn ook "Belgen" die nog hier leven maar die in het buitenland werken. Ik denk bijvoorbeeld aan Philippe Geluck, de Waalse tekenaar van "Le Chat". De man werkt in Frankrijk, op France 2 en op Europe 1. Wat doet hij in België? Hij leeft er. Punt aan de lijn. Hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Hetzelfde voor de Waalse acteur Benoit Poelvoorde. Citaten van Poelvoorde : "Sans la France, je ne serais pas l�* où je suis". ("Zonder Frankrijk zou ik niet zijn waar ik ben"), "Il n'y a pas de star system en Belgique." ("Er is geen starsysteem in België").En hetzelfde als voor Geluck : hij leeft hier maar hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Na dit, moeten we nog fier "Belg" te zijn? Ik zal u sparen het aantal Franse (uit Frankrijk dus) TV-programmas die we kunnen zien.............op Belgische Franstalige zenders.

En dit zijn maar voorbeelden. Waarop kunnen we nog fier zijn? Ik vraag het me af!!!! Sorry als ik Franstalige voorbeelden nam, ik weet niet zo goed hoe het op de Vlaamse kant gebeurt.[/size]

[quote=jan hyoens]
Citaat:

Monaco is ook een fiscaal paradijs. Reden genoeg als je het geld en de mogelijkheid hebt om daar te gaan wonen. En het gaat niet alleen over sportmannen/sportvrouwen die naar Monaco gaan. Er zijn ook "Belgen" die nog hier leven maar die in het buitenland werken. Ik denk bijvoorbeeld aan Philippe Geluck, de Waalse tekenaar van "Le Chat". De man werkt in Frankrijk, op France 2 en op Europe 1. Wat doet hij in België? Hij leeft er. Punt aan de lijn. Hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Hetzelfde voor de Waalse acteur Benoit Poelvoorde. Citaten van Poelvoorde : "Sans la France, je ne serais pas l�* où je suis". ("Zonder Frankrijk zou ik niet zijn waar ik ben"), "Il n'y a pas de star system en Belgique." ("Er is geen starsysteem in België").En hetzelfde als voor Geluck : hij leeft hier maar hij heeft meer media-aandacht in Frankrijk dan in België. Na dit, moeten we nog fier "Belg" te zijn? Ik zal u nog sparen het aantal Franse (uit Frankrijk dus) TV-programmas die we kunnen zien.............op Belgische Franstalige zenders.

En dit zijn maar voorbeelden. Waarop kunnen we nog fier zijn? Ik vraag het me af!!!! Sorry als ik Franstalige voorbeelden nam, ik weet niet zo goed hoe het op de Vlaamse kant gebeurt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Everytime : 27 september 2005 om 11:56.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 12:08   #128
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

[quote=Everytime]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

En dit zijn maar voorbeelden. Waarop kunnen we nog fier zijn? Ik vraag het me af!!!! Sorry als ik Franstalige voorbeelden nam, ik weet niet zo goed hoe het op de Vlaamse kant gebeurt.
Vandaar dat wallonië zich maar moet rattacheren met Frankrijk!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2005, 14:19   #129
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Everytime]
Citaat:

".....Maar het kan mij toch niet schelen. Ik verlaat toch binnenkort dat kutland voor Monaco."8)
Ik zou voor minder. Zijn fortuin wordt hier anders serieus afgeroomd om de miljardentransfers naar de Wallonen te financieren. België is inderdaad een kutstructuur.[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 27-09-2005 at 15:19
Reason:

[quote=Everytime]
Citaat:

Ik zou voor minder. Zijn fortuin wordt hier anders serieus afgeroomd om de miljardentransfers naar de Wallonen te financieren. België is inderdaad een kutstructuur.[/size]

[quote=Everytime]
Citaat:

Ik zou voor minder. Zijn fortuin wordt hier anders serieus afgeroomd om de miljardentransfers naar de Wallonen te financieren.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 27 september 2005 om 14:19.
Oud 6 oktober 2005, 12:36   #130
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De Belgische driekleur is de nationale vlag van u en ik. Het is dus volkomen normaal om daarmee te zwaaien. De Vlaamse vod daarentegen wordt meestal gebruikt om te provoceren.
De driekleur is niet mijn vlag, ik verkies de mooie geel zwarte vlag, niet om te provoceren, maar om aan te tonen dat U en ik in de eerste plaats Vlamingen zijn.
En voor de Vlaamse eisen dienen op te komen.

vlaanderen onafhanklijk liever gisteren dan morgen.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2005, 12:43   #131
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
omdat ze hier te hard moeten werken?
de vlaming wil namelijk liefst op 58 met pensioen.

daar gaat alvast uw cliché van 'hardwerkende vlamingen'.
De Vlaming blijkt wel veeeel harder te werken dan de waal
Walen laten zich liever onderhouden door noeste Vlaamse arbeid.

Oud 6 oktober 2005, 16:14   #132
van Maerlant

Standaard

Dat geldt niet voor alle Walen, phoebe.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 6 oktober 2005, 20:15   #133
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Dat geldt niet voor alle Walen, phoebe.
De transfers van Vlaams geld naar Waalse portomonee doet me anders vermoeden.
Daar ik niet zo direkt Waalse transfers in de mijne voel.
Tuurlijk zijn er walen die ook hard werken evenals er Vlamingen zijn die zich liever laten onderhouden door de sociale zekerheid.
Maar ik heb het hoofdzakelijk over de monster transfers komende van Vlaanderen en gaande naar Wallonië.

Oud 6 oktober 2005, 20:20   #134
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
De transfers van Vlaams geld naar Waalse portomonee doet me anders vermoeden.
Daar ik niet zo direkt Waalse transfers in de mijne voel.
Tuurlijk zijn er walen die ook hard werken evenals er Vlamingen zijn die zich liever laten onderhouden door de sociale zekerheid.
Maar ik heb het hoofdzakelijk over de monster transfers komende van Vlaanderen en gaande naar Wallonië.
In dat geval hebt u overschot van gelijk.

Oud 7 oktober 2005, 07:55   #135
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Dat is zijn goede recht.
Wie zijn wij om hem tegen te houden.

Citaat:
Als dat kan, waarom niet?
Wie zijn wij om hen tegen te houden?
Oud 7 oktober 2005, 09:48   #136
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door phoebe

Dat is zijn goede recht.
Wij zijn Vlamingen, we kunnen dus verder hard werken, of niet.

Citaat:
Citaat:

Wij zijn Vlamingen, we kunnen dus stoppen met miljarden onderhoudsgeld naar OCMW Wallonie te transfereren.[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 07-10-2005 at 10:50
Reason:

Citaat:

Citaat:

Dat is zijn goede recht.

Citaat:
Citaat:

Wij zijn Vlamingen, we kunnen dus stoppen met miljarden onderhoudsgeld naar OCMW Wallonie te transfereren.[/size]

[size=1]After edit by Antoon on 07-10-2005 at 10:49
Reason:

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:

Dat is zijn goede recht.
Wie zijn wij om hem tegen te houden. [\QUOTE]

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Wie zijn wij om hen tegen te houden? [\QUOTE]

Wij zijn Vlamingen, we kunnen dus stoppen met miljarden onderhoudsgeld naar OCMW Wallonie te transfereren.[/size]

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:

Dat is zijn goede recht.
Wie zijn wij om hem tegen te houden. [quote]

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Wie zijn wij om hen tegen te houden? [quote]

[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 7 oktober 2005 om 09:50.
Oud 8 oktober 2005, 18:48   #137
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is zijn goede recht.

U zal hem niet tegen houden, U bent zo verlekkert op het profiterend establishment, dat u zo liefkozend België noemt....
Het ontgaat u blijkbaar dat er al 175 jaar van de Vlaming wordt geprofiteerd, en geparasiteerd....

Oud 9 oktober 2005, 14:59   #138
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ze staat wel zo'n vier Grand Slam-titels achter op Henin (die nu ook in een dipje zit.
Ja... maar Henin is een Monegaskische, daar hebben we niets mee te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2005, 14:59   #139
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps

Dat is precies een halve vent hé.
Bah... het is een lekker wijf. Zeg dat Jazeker het gezegd heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be