![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Gewoon gezond verstand dat homokoppels niet gemaakt zijn om kinderen te hebben. Dus waarom ze wel kinderen geven? Vrij eenvoudig lijkt me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een koppel dat net een kind ter wereld zet en waar de vader, laat ons zeggen ... twee dagen later van sterft door een arbeidsongeval omdat ie zonodig lekker wat overuren wou kloppen om zijn opgenomen zwangersschapsverlof wat goed te maken
en waarvan die vrouw niet onmiddelijk van plan is terug aan een relatie te beginnen wat zullen we daarmee doen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus waarom zouden we ze niet preventief steriliseren ? voordat ze ongelukken begaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het kind blijft dan gewoon bij de moeder. Het is dan ook haar kind, op een 100% natuurlijke wijze verkregen. (waarbij ik ook duidelijk wil meegeven dat ik niet tegen bepaalde niet-natuurlijke methodes gekant ben) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik zie jouw volledige plaatje niet ... dat lijk jij precies te ontwijken ik vrees als ik het te zien krijg dat het zo inconsistent is dat het op 1 2 3 in elkaar valt je moet het zelf maar weten stephen- 't is inderdaad al laat .... misschien op een ander keertje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en eentje dat op niets slaat daar dit kind dus geen 100% normaal leven kan hebben daar het van dag 1 al in een 100% onnatuurlijke (? toch wel een bedenking waard ) situatie verzeilt[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2005 om 00:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Een forum leent zich er ook niet echt toe om een volledige theorie te gaan verklaren. (vind ik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijkheid van het koppel ... buiten de vogeltjes en enkele uitzonderingen na in de dierenwereld zie je die 'natuurlijke' koppeltjes niet hoor ps. bovendien prijs jij die 'natuurlijkheid' dan hoger dan een goede opvoedkwaliteit ??[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2005 om 00:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ja... ik weet niet maar deze materie is althans voor mij zo klaar als pompwater dat je d'r geen heel boek over kunt volleuteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en stel je nu voor dat in datzelfde voorbeeldje die vrouw na, laat ons zeggen... na drie maanden, wat begint met een vrouw
waar ze mee gaat samenwonen en uiteraard dat kind meeneemt... tenslot van rekenening is het toch haar kind ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door praha : 11 september 2005 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij de onvruchtbare koppels is er een afwijking, dus die ga je helpen. Bij homokoppels ga je geen kinderen kunnen hebben, dus waarom ze wel een kind geven als ze niet over een afwijking gesproken kan worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kortom je bent ergens tegen het 'materialisme' van het willen een kind hebben ? en dat er dan maar 1 2 3 een mouw aan gepast moet worden ? of zie ik dat verkeerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zij het niet dat er daar desnoods wel voor gezorgd kan worden... daar gaat deze topic net over dacht ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar als de situatie dan toch moest veranderen dan .... telt dat welzijn van dat kind plots niet zoveel ? terwijl je dat perfect zou kunnen verhinderen natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |